Lavenderblush: ja, wij hebben nu 3x iui gehad zonder extra hormonen. (Alleen telt de eerste niet omdat deze was getimed op een cyste en niet op een follikel). Alleen met pregnyl voor de eisprong. Als deze iui niet gelukt is, dan gaan we naar de laatste iui zonder extra hormonen. Na de zomerstop in het ziekenhuis starten we met extra hormonen bij de iui. We hebben dan nog 3x iui met hormonen. Als dat ook niet lukt, dan gaan we door naar ivf/icsi.
Bientje: alvast heel veel succes! Weet je al of je woensdag of donderdag de iui hebt? Heb je vandaag nog een fm? Theeleut: jouw nod is al bijna. Wat is jouw gevoel erover? Ik zit vandaag op 10 dpo en mijn gevoel zegt dat het weer niet is gelukt. Helaas nog afwachten tot zondag voor mijn nod.
@kdenboer ooh sorry! Beter lezen de volgende keer @Theeleut ik snap je helemaal!! Ik mag officieel zaterdag testen, maar heb nu ook al het gevoel dat het weer niet gelukt is En ik heb ook zoooooo vreselijk last van mijn hormonen! Grrr. Maar het moet uiteindelijk toch lukken? ! We houden gewoon vol....
Afgelopen vrijdag de 4e IUI behandeling gehad. Zaaduitslag was super goed vergeleken met alle andere zaadonderzoeken. Van de totale 39 miljoen is er 4,3 miljoen geinsemineerd. Mijn oren bleven klapperen. De vragen van hoe kan dit op eens na al een heel traject dat mijn man opeens wel goed zaad produceerd. Daar heeft men geen verklaring voor. Ik ben tot nu toe in iedergeval happy. Hopelijk was dit de laatste keer. Nu 2 week afwachten. 3 Juli is de test datum.
NOD Mischa: 23-06 Goldfishie: rond 01-07 Stay Calm: 03-07 kdenboer90: ? Sweetnesz: ? Mariah21: ? Luana: ? Kniekie: ? Ukkie27: ? Afspraken Mariah21: In de wachtweken Kniekie: pauze ingelast Jesje82: wachtweken Luana: 22 juni intakegesprek ivf/icsi in sfg Rotterdam Stay Calm: In de wachtweken RosalindaB: Sweetnesz: Mischa: Goldfishie: Theeleut: Zwanger: Moes Benthe Linnepin Hope77 Roos1978 Jesje82
NOD Mischa: 23-06 Goldfishie: 28-06 Stay Calm: 03-07 kdenboer90: ? Sweetnesz: ? Mariah21: ? Luana: ? Kniekie: ? Ukkie27: ? Afspraken Mariah21: In de wachtweken Kniekie: pauze ingelast Luana: 22 juni intakegesprek ivf/icsi in sfg Rotterdam Stay Calm: In de wachtweken RosalindaB: Sweetnesz: Mischa: Goldfishie: in de wachtweken Theeleut: Zwanger: Moes Linnepin Hope77 Roos1978 Jesje82
Stay Calm: heel fijn dat jullie nu weer boven de 1 miljoen zaadjes zitten na bewerking! Geeft weer hoop!
luana: heel veel succes vandaag! aan de meiden bijna op nod: ik duim heel erg voor jullie hoor! hoop dat er iemand positief gaat testen!
NOD Mischa: 23-06 da's morgen dus hoop dat er niets komt! Goldfishie: 28-06 Stay Calm: 03-07 kdenboer90: ? Sweetnesz: ? Mariah21: ? Luana: ? Kniekie: ? Ukkie27: ? Afspraken Mariah21: In de wachtweken Kniekie: pauze ingelast Luana: 22 juni intakegesprek ivf/icsi in sfg Rotterdam Stay Calm: In de wachtweken RosalindaB: Sweetnesz: Mischa: 20 juli eerste echo voor ICSI in Gent Goldfishie: in de wachtweken Theeleut: Zwanger: Moes Linnepin Hope77 Roos1978 Jesje82 Ik ben nu aan het wachten op ongesteldheid maar dat komt niet als je er op wacht. Mijn lichaam gilt dat ik ongesteld moet worden dus geduld....kan ik gaan beginnen met de pil voor de ICSI. Luana, ben je wijzer geworden vandaag of weer gewoon in de wacht gezet voor het volgende gesprek?
Goldfishie vandaag fm gehad en moet morgen nog een keer fm hij was 16 mm.. Hopelijk is ie morgen groot genoeg. Wie weet meid is t juist wel raak.. Ik hoop t in elkgeval voor jullie allemaal! Liefs x
NOD Mischa: 23-06 da's morgen dus hoop dat er niets komt! Goldfishie: 28-06 Stay Calm: 03-07 kdenboer90: 27-6 Sweetnesz: ? Mariah21: ? Luana: ? Kniekie: ? Ukkie27: ? Afspraken Mariah21: In de wachtweken Kniekie: pauze ingelast Luana: 22 juni intakegesprek ivf/icsi in sfg Rotterdam Stay Calm: In de wachtweken RosalindaB: Sweetnesz: Mischa: 20 juli eerste echo voor ICSI in Gent Goldfishie: in de wachtweken Theeleut: Kdenboer90: Volgende week uitgangs echo voor IUI4 18 augustus inlichting avond IVF Zwanger: Moes Linnepin Hope77 Roos1978 Jesje82
Bedankt meiden, ik heb 1 synarel neusspray, 6 pregnyl en 2 gonal pennen mee gekregen. Ik begin volgende maand met de behandeling.
He goldfish, hier woensdag nod. Het voelt niet echt goed. Ben best emo al. Wel nog gevoelige borsten. Voel me niet echt anders dan normaal, dus ik weet niet. Hopelijk is het bij meerdere raak deze maand, dat verdienen we wel! Sterkte luana en mischa, hopelijk ook goede stappen bij jullie!
Bientje: mooi dat je ei al 16 mm is, hopelijk vandaag de juiste grootte! Succes straks! Mischa: vandaag je nod! En?? Geen bloed? Theeleut: is er ongi doorgebroken? Hoop het niet. Luana: waar is de neusspray voor? Hoe ging je gesprek verder? Voel je je er goed bij?