heel spannend theeleut! ah nee mischa! super kl*te! luana, ik moest beginnen met spuiten op de 3de dag van de cyclus. je krijgt een hormoon om je eigen cyclus plat te leggen (in jouw geval de neusspray) en een (of twee) hormoon om meerdere eitjes te laten groeien (ik weet niet meer welke hormonen je precies had maar zal wel gonal f zijn). hier ga je mee door totdat de eitjes ongeveer 18 mm zijn. Als ze zo groot zijn dan zal je een hormoon moeten spuiten die zorgt voor de eisprong (bij mij was het otrivelle) en twee dagen later heb je dan de punctie. 3 dagen na de punctie heb je dan weer de terugplaatsing en kan je weer 2 weken wachten....
Luana, als je de instructies niet goed begrepen hebt, moet je gaan bellen. Hebben ze niets op papier meegegeven. Ik heb een hele map meegekregen vanuit Gent. Ik moet de pil gaan slikken om cyclus stil te leggen dus herken jouw medicijnen niet. Ik ga vanavond beginnen met mijn pil. Jammer hoor. Getsie, theeleut ook weer niet! Ik hoopte met je mee maar ook tevergeefs. Goldfishie, lage temperatuur maar nog geen bloed? Ook weer jammer... Waarom lukt het nu niet zo goed hier.......:x:x:x
Hallo allemaal, Bedankt allemaal voor het succes dat jullie me toe wensen voor zaterdag. Vanavond moet ik de pregnyl gaan zetten. Spannend, want het is alweer een hele tijd geleden dat ik mezelf gespoten heb. Wat een hoop verschillen bij iedereen qua medicatie, hormonen, trajectbegeleiding etc. Heel veel succes iedereen. Ik hoop zo dat er snel meer van ons volgen met goed nieuws!
Goedemorgen dames, Vandaag is mijn nod, we wachten maar weer rustig af. Deze maand een stopmaand gehad en ik merk dat ik me heel anders voel dan de afgelopen maanden met hormonen. Totaal geen ongesteldheid symptomen, maar ik denk dat het komt door dat ik dus geen hormonen heb gehad. Jullie horen het! Liefs, Kelly
De afspraken zijn ingepland. Op woensdag 8 juli fm1. En alvast de afspraak voor de iui met hormonen afgesproken. Dan krijg ik de info over de hormonen en spuitinstructie. Deze staat op vrijdag 7 augustus.
Hoi dames, Mag ik me hier ook melden. Zit nu in de eerste ronde IUI met hormonen. Woensdag echo gehad (dag 11). 2 Eitjes in de maak, maar nog klein, nu moet ik maandag weer opnieuw voor een echo en vanaf morgen starten met ovulatietesten (just in case). Spannend hoor!
Hmm zit nu een week voor mijn NOD en ben totaal niet fit. Moe, licht gevoelige borsten en beetje raar op de maag. Gevoel dat je te weinig eet, terwijl ik net heb gegeten. Ik merk aan mijzelf dat ik het dit keer toch weer spannend vind omdat de uitslag van de zaad dit keer super was.
Stay calm, super uitslag van het zaad was het niet maar zeker mogelijkheden. Laten we hopen dat het gelukt is.... Geduldigwachten Goldfishie, weer jammer. Jij gaat nu ook voor het eerst hormonen gebruiken? Ik sta voor begin augustus ingepland voor mijn punctie....lopen we redelijk gelijk.
Stay Calm: spannend! Ik duim voor je dat er geen ongi komt! Mischa: deze (nieuwe) ronde is nog zonder extra hormonen. De iui zal waarschijnlijk plaatsvinden over 2/3 weken. Dan weer het wachtbankje. Op 7 augustus hebben we een gesprek met de gyn over iui met hormonen en krijg ik spuitinstructies (voor gonal f waarschijnlijk, weet even niet meer wat ze had gezegd). Ik weet niet of ik die ronde gelijk aan de hormonen kan beginnen of dat ik dan alweer te laat daarvoor in mijn cyclus zit. Dan zien we dan wel weer, eerst de komende fm's en iui afwachten. Heel misschien zijn die extra hormonen niet nodig.
Voor ons was het wel een super uitslag. Mijn man heeft nog nooit zo hoog gescoord. Volgens arts was dit keer de uitslag hetzelfde als een gemiddelde man binnen de normen. Uitslag van 4,3 miljoen was na bewerking hè 😉
Balen fish... We hebben op dezelfde dag fm. Eind augustus bij dokter hoe nu verder. In de zomer misschien een zomerstop doen, er even niet mee bezig zijn is ook wel goed denk.
Stay calm, ik wilde je niet beledigen en mijn man heeft nooi zo hoog na opwerking gescoord. Maar je hoort/ leest wel eens over scores van 27 miljoen. Ik had deze uitslag in dat perspectief geplaatst. Maar ik zou ook in de rondte gedanst hebben met 4,3 miljoen hoor...nu maar hopen dat het genoeg was...
Hier is helaas de ongesteldheid doorgebroken nadat ik 2 dagen overtijd was. Morgen maar weer bellen naar het ziekenhuis voor de uitgangsecho en dan gaan we helaas alweer starten aan de laatste IUI. Liefs