Start IUI 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kniekie, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luana

luana Actief lid

9 mrt 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte kdenboer. 🌷

2. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    kdenboer: superbalen van de ongi...

Theeleut: nog anderhalve week! Dan hopen of we beiden een mooi ei zien!

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ladies! Hoe is het met jullie?
    Wie zit er op het wachtbankje voor nod?
    En wie wacht er op een mooi ei?

4. mariah21

mariah21 Actief lid

30 okt 2014
    308
    66
    28
    Vrouw
    mama
    zuid holland
    Goldfishie hier nog steeds wachten op menstruatie het wil maar niet doorzetten. Hopelijk komt het deze week nog dan kan ik snel aan iui 5 beginnen :)

Hoe gaat het met jou? dit is je laatste ronde zonder hormonen toch?

5. Debby3110

Debby3110 Lid

1 jul 2015
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mijn vriend en ik hebben na 1,5 jaar zelf proberen, afgelopen vrijdag onze eerste IUI gehad.
    Nu is het dus afwachten.

Fijn om er met anderen over te kunnen praten.

Groetjes,
    Debby

6. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mariah: ja, gaat goed hoor. Dit is idd mijn laatste iui zonder extra hormonen. Volgende week woensdag fm1, kijken of er dan een mooi eitje zit.

Hopelijk zet je ongi door, zodat je weer verder kunt.

Debby: welkom, klets gezellig mee! Succes op het wachtbankje!

7. luana

luana Actief lid

9 mrt 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Debby.

8. kdenboer90

kdenboer90 Actief lid

25 feb 2015
    109
    0
    16
    NULL
    Ede
    Welkom Debby! Het is heel erg fijn om met andere mee te praten.

Ik ben gisteren weer begonnen met Gonal-F te spuiten. Nu een hogere dosis. Ik spuit nu 3 dagen 100 en dan 3 dagen 87,5.
    Maandag al een follikel meting omdat ik nu een hogere dosis spuit.

Vandaag wel een rot dag. Net bij m'n beste vriendin geweest en ze is zwanger. Het was zo onverwachts. Ik ben super blij voor haar, maar het viel me wel even rauw op m'n dak.

Liefs

9. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Helaas...vandaag is de bruine afscheiding gestart. Dit is bij mij altijd een voorbode van menstruatie 😢
    Dus dat wordt op naar de ronde voor 5e IUI. 😢

10. kdenboer90

kdenboer90 Actief lid

25 feb 2015
    109
    0
    16
    NULL
    Ede
    Wat balen Stay Calm!

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    kdenboer: hopen dat de hogere dosis goed helpt voor mooie eitjes en natuurlijk een plakker!

Stay Calm: neee.... :(
    Jouw 5de iui gaat het gewoon worden! En jouw lief levert gewoon nog meer zaadjes dan de vorige keer!

Wij hier gaan allemaal zwanger worden! ;)

12. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Welkom debby.

Hier heb ik het na de teleurstelling alles even een week genegeerd, dat was wel fijn. Nu volgende week nog 1 fm en dan een zomerstop.

Hoe is het met de andere dames die allemaal over tijd waren en toch niets hadden?

Hoe is het met jou fishie, ga je er lekker in deze ronde?

13. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

2 feb 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn hoor Debbie, mensen om mee te praten, laat je zeker horen...

Het wil niet lukken hier dames, maar eenmaal moet het gaan lukken.

Ik ben nu een week weer aan de pil. En ben fijn nu al iedere nacht misselijk van deze kleine hoeveelheid hormonen. Kijk nu al uit naar de hormooninjecties:(... Alles voor het goede doel;)

14. luana

luana Actief lid

9 mrt 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoy meiden ik heb vandaag een echo geghad om kijken of als rustig was. Ni is wachten tot ik ongesteld word en dan beginen met ivf

15. Pina colada

11 apr 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik was even te veel bezig met alles omtrent iui. Daarom even afstand genomen van het forum. Ik heb afgelopen zaterdag mijn eerste iui behandeling gehad. Man lief had 2.000.000 goede zwemmers na opwerking van zijn zaad. Op 12 juli is mijn nod. Ik vind het zo bizar dat er een kleine kans bestaat dat de iui gelukt is. Zou je dat merken??? Of zou het echt zo zijn dat je niets vermoedend wacht op je menstruatie die misschien wel uit blijft? Die onzekerheid is het ergst! Hebben jullie ook buikklachten na het spuiten van Pregnyl? Krampen, diarree en buikpijn?

16. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Pina Colada: ja, je kunt buikpijn krijgen van de pregnyl. Het duurt ook zeker een week voordat het uit je lichaam is. Ik voelde in de eerste wachtweek na de iui van alles in mijn buik, maar ik weet dat dit dan van de pregnyl komt. In de tweede wachtweek is alles weer rustig en voelt het zoals alle andere rondes.

Theeleut: ja, ik sta er op zich wel ok in. Vanmiddag heb ik een intake gesprek voor acupunctuur. Ben benieuwd of dat iets voor mij is.

Mischa: idd voor het goede doel. Blij hoop houden!

Luana: jij zit ook in een spannend traject. Hoe voel je je bij ivf?
    En is zeker wel raar dat je blij mag zijn met je ongi? Want dan kan je verder. Wanneer verwacht je je ongi?

17. luana

luana Actief lid

9 mrt 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoy Goldfishie, volgde week rond 8/ 10. Ik hoop dat het eerder komt want dan kan ik eerder beginnen.
    Het is spannend.

18. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0

Ik hoop het al ben ik langzamerhand steeds meer geneigd te denken dat dat niet zo is 😢
    Ben nu 1 jaar en 10 maanden elke maand in afwachting van zal het dan nu eindelijk het gaan lukken.
    Na zoveel maanden ben je die teleurstellingen wel zat.
    Heb ook steeds meer het idee dat de menstruaties heviger worden.

19. Pina colada

11 apr 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Goldfishie; weet jij toevallig dat als de Pregnyl dus ruim een week in je bloed zit, of je dan al voor je nod kunt testen? Of moet ik echt wachten tot ik overtijd ben?

Stay calm; jee, wat heftig zeg dat je al zo veel pogingen hebt gehad, zonder resultaten. Iedereen zegt dat je positief moet blijven, maar dat lijkt me af en toe erg moeilijk!

Succes iedereen!
    P.s; krijgen jullie net voor de iui behandeling plaats vind nog een echo om te kijken of je eisprong plaats vind??? Ik niet. Moest meteen op de gyn- stoel.

20. Jesje82

Jesje82 Actief lid

16 jan 2015
    280
    0
    16
    pina colada, pregnyl blijft nog 10 dagen in je bloed dus na de 10 dagen kan je wel testen. ik testte op dagen 12 en toen was er al iets t zien dus je kan best eerder testen

heel veel succes iedereen! ik duim voor jullie!

Deel Deze Pagina