Vandaag echo gehad. Cyclusdag 14. Nog geen meetbare eitje te zien. Moet zondag weer voor echo. Omdat bij mij de groei soms best snel gaat heb ik toch ovulatietesten en pregnyl meegekregen. Zoals het nu lijkt wordt dit een lange cyclus. Arts vertelde dat het voor ons waarschijnlijk geen meerwaarde zal hebben als we na 6 iui behandelingen doorgaan met iui met hormoonboots ondersteuning. Arts raad ons aan om daarna direct door te gaan met ivf. Door de steeds betere zaadkwaliteit van mijn man zien ze nog wel kanSen in de iui behandelingen.
Zo , luana, jij gaat ineens snel! Je hebt me ingehaald. Ik moet maandag voor de eerste meting en dan hormonen spuiten, dan heb jij de punctie al gehad. Jeetje spannend zeg! Houd je me op de hoogte?
Ik heb de 2de fm gehad, ik had vandaag een andere gyn gehad. Zij heeft 13 follikels geteld. Maandag middag heb ik de puctie. Ik moet morgen de gonal nog prikken. In de avond moet ik pregnil prikken. Zondag is rustdag.
Luana, 13 follikels dat klinkt erg goed. Ik hoop dat er bij mij ook zoveel mogen gaan groeien. Van alle medicatie heb ik echt nog geen verstand, dat leer ik maandag. Dan lig jij dus onder het mes ( punctienaald). Spannend zeg. Hoeveel dagen heb jij dan medicatie gebruikt voordat je maandag onder de punctienaald ga? En hoe voel jij je onder de medicatie? Ik ben nu drie weken aan de pil aan daar reageer ik al op, in de zin van misselijk. Ik zie er wel een beetje tegenop. Ik wens je alle succes van de wereld toe voor maandag!💋
Ooh ik weet het niet meer hoor.. Morgen fm3, maar vanochtend positieve ovulatietest.. Denk dat deze IUI dan niet door gaat toch? En wat is dan wijsheid? Vandaag nog even 'klussen' of wachten tot morgen? Anders zit je weer met de onthouding als blijkt dat ze het toch dan morgen of dinsdag willen doen. Morgen om 08.50 echo. Ik geloof dat ik mijn pregnyl dan maar mee neem, kunnen ze hem meteen zetten als ze het nog willen doen.. wat te doen, wat te doen?
Helaas wordt dezel ronde waarschijnlijk geen IUI Vandaag weer echo gehad Slijmvlies was mooi dikker geworden . Eitje is niet gegroeid of te meten voor een ronde. Vandaag bloedprikt omdat de ovulatietesten toch bijna positief aangeven. snap er niets meer van 😢 Ben erg van slag.
@Mariah: 2 maand wachttijd, verschrikkelijk toch.. Ik snap nooit zo goed waarom het altijd zo lang moet duren in die ziekenhuizen.. Hopelijk kun je nu toch wat sneller terecht in de vakantieperiode Succes met afwachten! @theeleut: je zit op het wachtbankje nu. Goed dat je ei zo mooi groot was al. Trek je dat afwachten een beetje? @Biientjeee: Spannend die kijkoperatie. Ben heel benieuwd hoe je dat afgaat. En dan daarna starten met IUI met hormonen, ook spannend! Hopelijk is het dan de eerste poging gewoon raak! Succes met de kijkoperatie! @Likebutterflies: Je lief dus ook een kijkoperatie.. Heel veel succes! Ik ben benieuwd hoe het haar afgaat! @Goldfishie: Super resultaat, 3 miljoen zaadcellen. Bij onze vorige IUI hadden we er 2 miljoen. Fijn dat het ook gewoon gelukt is nog voor de zomerstop! @Luana: dat gaat snel ineens! Goed hoor! SuccesJ @Stay Calm: wat een vervelend nieuws.. Op welke cyclusdag zit je nu? Wat jammer dat deze ronde dan niet gaat lukken. Ik kan me goed voorstellen dat je van slag af bent. Is het al helemaal gestopt of is er nog een klein kansje? En ook gek dat je dan inderdaad toch bijna positieve ovulatietesten hebt en er niets te zien is op de echo, dat zou toch eigenlijk niet moeten kunnen dan Knuffel voor je! Hier wel oke. Vakantie tot nu toe is wel lekker. Vandaag een regenachtig dagje. Vanmorgen die positieve ovulatietest. Ik weet nu niet hoe het gaat lopen deze ronde, en dat brengt onrust met zich mee.. Onrust die ik liever niet heb, want dat maakt dat ik de hele dag maar aan 1 ding denk en dat wil ik liever niet. Morgenochtend weer een echo, dan zal ik het wel horen.. Nog een fijne zondag dames!
Ik zit nu op cyclusdag 17. Ik moet morgen bellen voor afspraak en kijken of er toch nog groei in zit...maar weinig hoop dit keer. Vind het zo raar dat ovulatietest bijna net zo donker is als controle streep.
Mischa: ik ben 7 juli ongesteld geworden. 8juli ben ik begonen met neusspray (synarel) (2×dgs). 9 juli ben ik begonen met 1x dgs Gonal fspuiten.15 juli heb ik de eerst echo gehad, de eitjes waren nog klein. Vrijdag heb ik weer echo gehad. Toen hebben ze afspraak gemaakt voor de punctie (morgen ).ik moest doorgaan met 2x dgs neusspray en 1xdgs gonal f prikken tot gisteren zaterdag. En gisteren avond moest ik de pregnyl prikken. Vandaag hoefde ik geen med te gebruiken.
Luana, ik ga je morgen meer kunnen vertellen over mijn medicatie voorschriften.... Heel veel succes morgen en ik hoop morgen te lezen dat de punctie is meegevallen voor je. Sabje en stay calm, welke testen doen jullie? Want met de smileys geven twee vruchtbare dagen af en met streepjes maar 1 dag. Als het streepje duidelijk zichtbaar was dan moet je de volgende dag een iui, toch? Ik hoop dat je morgen dus nog een iui hebt!
Ik gebruik de ovulatietesten van Clear Blue, de roze variant. Niet die paarse die de 4 vruchtbare dagen aangeeft. Vond mijn gun waardeloos, omdat juist die ook voor meer onrust zorgen.. Ik zie het wel morgen. Wel gevoelige buik gehad vandaag, maar dat zegt nog niets..
Luana wat spannend! Morgen een hele spannende dag voor je! Ik wil je heel veel succes wensen voor de punctie en laat ons weten hoe je de punctie ervaren hebt! Ik zit inmiddels op wachtdag 10. Nog 4 dagen te gaan!
Ik zou zeggen hartstikke positief! Ik doe de etos huismerk testen maar die worden nooit helemaal donker bij mij.
Luana: heel veel succes vandaag! Hopelijk heb je veel en mooie eitjes! Stay Calm: ik zeg bijna bijna positief. Vanochtend nog een testje doen? Hier geen nieuws, het wachtbankje voelt hetzelfde als de vorige ronde. Donderdag eerst voor een weekje op vakantie. En na de vakantie is mijn nod. Daarna weten we of het gelukt is of niet.