Start IUI 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kniekie, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luana

luana Actief lid

9 mrt 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is idd positief.
    Meidden, de puctie is al gedaan. Ik ben nu in de uitslaapkamee. Het viel mee. Ik heb nu geen pijn. Ik ben wel een beetje misselijk.

2. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luana, succes vandaag!
    StayCalm, zeker positief! Hoe laat kun je terecht vandaag?
    @Goldfishie: spannend die wachtweken. Ik wens je een hele fijne vakantie!

Hier kan de inseminatie toch doorgaan. Waarschijnlijk gisteravond mijn eisprong gehad. Ze doen hier altijd een dag na positieve lh test inseminatie als je geen pregnyl gebruikt, dus dat gaan we vanmiddag doen. 14.00 uur zaad inleveren en 15.30 inseminatie..

3. luana

luana Actief lid

9 mrt 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man heeft de koffer gebracht, ze hebben 14 eitjes gevonden

4. luana

luana Actief lid

9 mrt 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes goldfishie xxx

5. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Lunana: wow, 14 is een mooi aantal! Hopen op dat ze bevrucht kunnen worden. Wanneer hoor je wanneer de terugplaatsing is?

Sabje: heel veel succes vanmiddag!

6. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luana, wat een mooi resultaat, 14 eitjes! Viel de punctie zelf nog mee? Hopelijk ook net zo veel bevruchtingen! Wanneer hoor je daar meer over?

7. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0

Morgen om 7:30 uur weer een echo.
    Ik test al paar dagen positief terwijl er geen meetbare eitje is.

8. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Ik weet het nog niet zeker omdat wij mee gaan doen aan een studie mocht het deze ronde niet raak zijn maar mochten we geloot worden voor IUI dan starten wij hier denk ik binnen 2 maanden mee.
    Hoop natuurlijk dat het niet nodig zal zijn en dat we in blijde verwachting zullen zijn maar reken er niet op en verwacht eigenlijk wel dat we aan die studie mee moeten gaan doen hopen dat we dan meer geluk hebben

9. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wens86, wat voor studie is dat dan?

10. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Bedoelde onderzoek sorry ze onderzoeken wat de grootste slagingspercentage heeft.

De onderdelen zijn:

1. 6 cycli doorgaan met clomid
    2. 6 cycli doorgaan met clomid gecombineerd met IUI
    3. 6 cycli met gonadotrofines
    4. 6 cycli met gonadotrofines gecombineerd met IUI

Je word geloot voor 1 van de onderzoeken wij hopen op sowieso IUI ikzelf kies voor 4 omdat ik helemaal gek word van de bijwerking van de clomid heb er wel maar 1 momenteel maar wel zodanig dat ik er veel last van heb heb namelijk gigantisch last van opvliegers zo erg dat ik er slecht tot niet door slaap omdat ik t zo warm heb afgelopen week 3 nachten door wakker gelegen en verder hooguit 4u per nacht geslapen de andere nachten, heb eerdere cycli wel ook veel last gehad van meer bijwerkingen hele pijnlijke gevoelige borsten/tepels, hoofdpijn, misselijk maar deze en vorige cycli alleen nog maar opvliegers maar die vind ik het meest vervelend.

11. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Hmmm net weer een test gedaan ... nu is de test negatief . Bijna geen streep te zien 😯

12. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    De testen

Bijgevoegde bestanden:

13. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Stay Calm: dan is die van 20-07 ochtend positief

14. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Ja , maar helaas heb ik morgen pas weer afspraak in het zieken huis voor een echo. Iui is nog niet gepland.
    Dus dat wordt een ronde overslaan ga ik vanuit.
    Gelukkig hebben we gister wel gevreeën.

Toch kan ik niet verklaren dat er geen ei meetbaar was.

15. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wens86: Dat ziet er interessant uit. Hopelijk wordt je dan ingeloot voor de optie die je zelf het beste lijkt!

Hier is IUI2 een feit. Om kwart voor vier de inseminatie gehad met 1,1 miljoen zaadjes waarvan 40% van A kwaliteit! 5 augustus, over 16 dagen mag ik testen. Ik hoop op een goede afloop!

16. Jesje82

Jesje82 Actief lid

16 jan 2015
    280
    0
    16
    luana: wat fijn dat het goed is gegaan! je kunt nog wel wat napijn gaan krijgen vandaag dus even rustig aan doen. Ik hoop dat alle 14 eitjes rijp zijn en van goede kwaliteit zodat je er straks lekker veel kunt invriezen!

mischa: jij zult ook wel snel moeten denk ik? heel veel succes hoor!

Alle andere meiden: jullie natuurlijk ook heel veel succes met de wachtweken! ik weet hoe erg ze zijn!

17. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Ja ik hoop t ook ik wil graag stoppen met clomid ik word helemaal gek van een bijwerking daarvan gelukkig heb ik momenteel alleen last van die bijwerking maar dat is wel degene die ik het meest vervelend vind helaas dus ik hoop dat ik dan ingeloot word voor gonadotrofines gecombineerd met IUI maar t is afwachten hoe het allemaal verder gaat eerst de uitslag van mijn bloed en daarna als die uitslag goed is eierstokken onderzoeken en dan afwachten wat daar uit komt en dan de volgende stap dus eerst nog een tijdje flink onzekerheid bovenop de onzekerheid die we al hebben

18. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

2 feb 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luana, wat fantastisch 14 eitjes! Daar hoop ik ook op.... zorg goed voor jezelf en veel water drinken he....

Ik heb vandaag instructies gekregen maar dat gedoe over Nederland België daar krijg ik wat van. Nu moet ik de medicatie bestellen bij fertizorg maar ik heb vandaag pas de recepten gekregen. Heeft imand ervaring met deze manier van de mediactie binnenhalen? ik moet namelijk woensdag beginnen met Decapeptyl maar ik hoop zo dat dit bedrijf het op tijd levert. Ik krijg namelijk geen ontvangstbevestiging of telefoon. Haha en dan nog de stress van het spuiten erbij wat ik nog nooit gedaan heb.
    Ik moet nu 22 juli beginnen met Decapeptyl voor 7 dagen, Menopur vanaf 24 juli en 31 juli terug op controle.

19. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    @StayCalm, je hebt wel een mysterie rondom je testen zo zeg. Kan me indenken dat je er een beetje tureluurs van wordt... Hopelijk is je ei morgen flink gegroeid, en kun je net als ik nog voor een inseminatie morgen..

20. luana

luana Actief lid

9 mrt 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Staycalm ik duim voor jou.
    Meidden,Ik word donderdag ochtend gebeld, als de eitjes bevrucht zijn, wordt een gelijk donderdag teruggeplatst.

Deel Deze Pagina