Start IUI 2015

Discussion in 'MMM clubs' started by Kniekie, Jan 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luana

luana Actief lid

Mar 9, 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mischa ik heb gonal f gespoten dat is een pen. Net als insuline pen. Misschien kan jij videos op youtube vinden.

2. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

Feb 2, 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luana, voel je iets?

Ik heb gezocht op internet en heb inderdaad op YouTube gekeken. Ik ben denk ik niet zo' n goede apotheker.... Maar het zit er weer in hoor.

3. luana

luana Actief lid

Mar 9, 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mischa ik voel niets, ik hoop dat het nog hier is.
    Je bent wel een goede apotheeker, wanneer iets voor jezelf is ga je twijfelen. Voorals voor zoiets, het is zo belangrijk voor jou en zo belangrijk dat het goed gedaan wordt. Hiedoor ja je een beetje twijfelen.
    Het komt goed 😉.
    Wat je egt moet opletten is de afspraak wanneer je de pregnyl moet spuiten. Toen ik de puctie had had een mw de pregny te laat gespoten. Hierdoor had zij geen eitjes.

4. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

Feb 2, 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luana, je krijgt toch de precieze tijd wanneer je naar pregnyl moet spuiten. Dan is dat ook wel dom van die mevrouw!

Het is stil hier dames....gaat alles goed of misschien veel op vakantie....:)

5. luana

luana Actief lid

Mar 9, 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet wat het is? Met iui priek je de pregny een dag vantevoren, en met ivf 2 dagen. Daar is het fout gegaan. Ze heeft 1 dag vantevoren geprikt. Jammer

6. Stay calm

Stay calm Actief lid

Jan 7, 2014
    439
    0
    0
    Ik heb voor het eerst na inseminatie nog een paar dagen lang dun rekbaar afscheiding gehad.
    Normaal is mijn afscheiding na inseminatie al snel weer wat dikker.

Ik zit nu fors in de wachtweken. Vind het net als anders spannend. Van het weekend hebben twee collega's bekend gemaakt vader en de andere moeder te worden.
    Ik vond het erg moeilijk om hier enthousiast op te reageren. Ik reageerde wel enthousiast, maar tegelijkertijd vond ik het erg ongemakkelijk en ben ik ongelooflijk jaloers.

7. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

Feb 2, 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve stay calm, ik vind het goed van je dat je hoop houdt. Maar begrijp dat voor anderen het net zo'n groot wonder is. Iedere baby op zich is voor de ouder een wonder. Iedereen heeft net zo veel recht op dit wonder. Natuurlijk is het zuur dat de een zo zwanger is en de ander na jaren van proberen en de mmm niets heeft.

Ik ben de eerste keer in zes weken zwanger geworden en een prachtige dochter gekregen en nu wacht ik al twee jaar tevergeefs en ben ik zelfs met ICSI moeten beginnen. Niets is zeker dat zie je wel. Maar erken het geluk van een ander ook al ben je wanhopig op zoek naar jou wondertje. Ik hoop dat dit jouw geluk wordt, de tekenen zijn positief! Kom op, meid, geloof erin:D

8. luana

luana Actief lid

Mar 9, 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoy meiden, het is al 5 dagen na de terugplatsing. Ik maak zorgen omdat ik niets voel. Ik denk dat het misslukt is😩😔😞

9. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

Feb 2, 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve luana, er zijn vrouwen die zelfs vier maanden zwangerschap niet opmerken... Jij hebt pas vijf dagen een embryo aan boord. Niet de hoop opgeven misschien merk je wel helemaal niets tot de bloedtest.:)

10. luana

luana Actief lid

Mar 9, 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Mischa, ik hoop het.xxxx

11. Sabje373

Sabje373 Actief lid

Nov 2, 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    StayCalm: Ik had dat deze keer ook, nog lang last gehad van rekbaar slijm! Gek, normaal is dat wel snel afgelopen. Ik heb nu, 1 week na inseminatie wel weer gewone, witte afscheiding.

Moeilijk is dat he, als anderen vertellen vader en moeder te worden. Helemaal als het er dan ook nog 2 tegelijk zijn! Ik vindt het knap hoe je het doet!

Luana, Probeer moed te houden! Wie weet voel je wel helemaal niet wat van de innesteling. Dat zou ook kunnen. Ik hoop dat je over 1,5 week een positieve test in je handen houdt!

Hoe gaat het met de andere dames? Goldfishie, ook al bijna je NOD toch?

12. luana

luana Actief lid

Mar 9, 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt stay calm, ik probeer het. Xxx

13. luana

luana Actief lid

Mar 9, 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar blijft iedereen?????

14. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

Feb 2, 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk vakantie, Luana....

Ik heb de laatste Decapeptyl gespoten en vanaf nu alleen nog Menopur. Dat scheelt weer wat gatenkaas in mijn buik!

15. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Hoi meiden !!

Hier is het ook zo ver, de iui met hormonen. Ik heb me hier eerder gemeld een paar maandjes terug maar alles was toen onzeker ! Maar nu is het zeker. Onze laatste ronde zelf is gister definitief geeindigd, nu dus écht de MMM. Ik start morgen met gonal F 50 IE. Meer dames aan de gonal ? 6 aug mn 1e FM en dan maar hopen... zeer spannend allemaal. Wanneer de eitjes groot zat zijn, moet ik pregnyll spuiten. Ik ben zelf verpleegkundige en spuit anderen vaak, maar vind dit wel behoorlijk spannend hoor ! Een vraag, miss een rare, maar hoe ziet jullie klus schema eruit rondom zo'n iui ??

Wow een bekende, arendje, jij ook aan de iui zie ik. We starten tegelijk.. en bij ons was in 1e instantie ml zijn zaad zo slecht dat het ivf moest worden. En toen 3 mnd later.. was zn test goed ? Vreemd verhaal !! Hoe zit het bij jou ? Welke onderzoeken heb je gehad

16. luana

luana Actief lid

Mar 9, 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meidden ik heb zo een buikpijn, heel ereg.

17. Arendje

Arendje Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    2,124
    634
    113
    Female
    Hey Bo87! Ik heb een paar keer met jou in een nod lijst gezeten geloof ik. Wat vreemd dat die uitslagen zo verschillen bij je man. Hopelijk dadelijk weer een goede uitslag en kunnen er veel geïnsemineerd worden!

Ik ben vorig jaar van de huisarts doorverwezen naar de gyn omdat we 1 jaar bezig waren. Toen konden ze niks vinden. Zaad was goed. M'n cyclus was goed. Elke maand een eisprong. Hormonen waren goed en geen antistoffen voor chlamydia. Inwendige echo en uitstrijkje gehad, die waren ook goed. Dus weer voor een jaar naar huis gestuurd omdat we de grootste kans hadden om natuurlijk zwanger te worden. Die kans was 64% ofzo. Maarja nu dus een jaar verder en ben nog niet zwanger geweest. We mogen direct starten met IUI met hormoonstimulatie omdat dat volgens mijn gyn de kansen verhoogd. Ik ga ook gonal-f 50eh prikken, alleen geen pregnyl maar ovitrelle. Ik zit nu op 5dpo in m'n laatste natuurlijke cyclus. Dus als ik over anderhalve week ongesteld worden mag ik mailen of bellen voor een eerste fm en hoor ik wanneer ik begin met prikken. Zal wel op cd5 zijn. Ik zie niet zo op tegen het prikken. Maar ik zie wel op tegen de bijwerkingen. Maarja het is voor een goed doel. Ik heb er alles voor over om een kindje te krijgen.

18. Arendje

Arendje Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    2,124
    634
    113
    Female
    Hopelijk komt het van een innesteling!

19. Stay calm

Stay calm Actief lid

Jan 7, 2014
    439
    0
    0
    Pfff volgens mij heb ik last van hormonale schommelingen.
    prikkelbaar
    soms zweten bij kleine inspanning en duizelig
    en voel me vooral erg moe.

Volgende week woensdag is de testdag.

20. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

Feb 2, 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luana, geen paniek, buikpijn kan ook een goed teken zijn. Wie weet is jou kleine rakker zich aan het innestelen. Nog geen innestelbloed gespot? Er kan nog vanalles. Geduld....

Stay calm, pas op want je kan zwanger zijn maar je lijf kan ook onder invloed van spanning raar doen. Schijnzwanger en daar word je alleen maar verdrietig van.

Bo en arend, succes met prikken van de hormonen. Ik spuit andere hormonen maar ik vind de bijwerkingen tot nu toe meevallen. Ik ben sneller moe en soms wat hoofdpijn. Natuurlijk een zwaar gevoel in mijn buik, alsof ik ongesteld moet worden. Verder gaat het echt prima dus hopelijk gaat het bij jullie ook goed.

Share This Page