Hi dames ! Ik heb heel veel zin in de echo morgen ! Hopelijk zijn de 2 eitjes dan zoals verwacht groot genoeg dan zal maandag de iui plaatsvinden !! Wauw staycalm !! Geweldig meid.. gefeliciteerd deed jij iui in natuurlijke cyclus ?
Hartelijk gefeliciteerd met je prachtige test, Stay Calm.... Ben net thuis van de punctie...7 goede eicellen gevonden in de 12 follikels. Genoeg zaadcellen. Morgen word ik gebeld over de bevruchting. Nu voel ik alleen heftige pijn dus nadenken gaat nog wat minder....
Hi meiden, Er was maar 1 eitje gegroeid en de ander was weg (was nog maar 9mm). Het grote eitje was 16,5 mm nu. Vanaaf 22u pregnyl en maandag om 8:45u zaad inleveren en dan uurtje later iui. Spannend ! Maar ben best teleurgesteld eigenlijk. Ik hoopte op 2. Volgende x gewoon zelfde dosering gonal.. ze zien liever 1 dan 2 eitjes ivm meerlingen zei deze arts. Maar ja waarom dan hormonen prikken ? Ik heb zelf een prima eisprong (alleen duurde cyclus steeds langer) en de gyn zei dat ik hormonen kreeg om 2 eitjes te laten groeien en dat zou de kans verhogen per iui verhogen. Ff laten bezinken dit hoor ... mn baarmoederslijmvlies was al 8mm. Was keurig.
Bo, jammer dat je maar 1 ei hebt. Maar je ziet bij stay calm dat het kan, succes met iui. Ik voel me alweer iets beter nog wel pijn.
@Staycalm: Wauw gefeliciteerd meid....zoon gegund. .. Geniet ervan @Bo: Ook met een eitje is het prima te doen. Hier in eigen cyclus met een eitje 1e ronde raak bij onze dochter.... heel veel succes maandag... ik duim voor je!!!!
Stay calm, ik ben zo blij vooor jou. 😍😍😍😍😍😍😍😬😬😬😬😬😬😬. Supppppppeeeee🎉🎉🎉🎉🎉🎉 gefeliciteerd meid.
Bedankt voor al die lieve berichten. Vandaag nog een keer getest maar dan met clearbleu test. Zwanger 2-3 week 😊 We kunnen het nog niet geloven, zij helemaal in ons nopjes. Ik hoop snel van jullie ook een positief bericht te lezen.
@Staycalm: kom maar op met die banner....😆😆😆 @Mischa: dat lijkt me een mooie score toch ?? Succes met de tp. ... Hier aan t wachten... benieuwd hoe de folikel meting woensdag is...
Wauw Mischa !! Prima score !! Spannend meid ik duim voor je Ik ben behoorlijk nerveus vd iui morgen. En heb last van de pregnyl. Kotsmisselijk en hoofdpijn
Hallo dappere en sterke dames, Ik zie nu pas dat dit topic er is. Zou graag mee willen schrijven. Vandaag heb ik mijn eerste IUI gehad. Het was een hormoon gestimuleerde IUI met Gonal f en Pregny. Alhoewel de dosis laag was (50 eh) merkte ik dat ik redelijke stemmings wisselingen had wat ik normaal niet had. En afgelopen nacht kon ik niet slapen omdat ik enorme buikpijn had van de Pregnyl. Maar ja, alles voor het goede doel. Daarbij was het vanochtend dama bij de zaad productie. Mijn vriend moest zijn zaad over twee potjes verdelen en door de stress heeft hij één potje omgegooid. En het was ook nog het eerste potje waar in feite de snelste zwemmers zouden moeten zitten. We dachten beide dat we deze poging op onze buik konden schrijven. Maar na opwerking waren er toch nog 4,5 miljoen zaadjes. Dus dat was weer een opluchting. De inseminatie ging goed en prettiger dan verwacht. Maar heb de rest van de dag redelijke buikpijn gehad. Ben benieuwd hoe het verder gaat de komende weken. Wil ook iedereen een hart onder de riem steken voor alles wat komen gaat. Liefs Loolaa
Mischa wat een goede score! 4 van de 7! Heel veel succes morgen bij de terugplaatsing! Bo87 ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent dat er nog maar 1 eitje aanwezig was. Heel veel succes vandaag bij de IUI!! Hopelijk is het deze keer gewoon raak! loolaa welkom! Wat fijn dat de eerste IUI zo goed is verlopen. Nu gelukkig even geen hormonen weer en hopelijk over 2 weken een mooie positieve test! Hier start ik vanavond met de gonal-f en heb ik vrijdag mijn eerste fm. Spannend!! Prikken jullie de Gonal-f ook 's-avonds? En mag je hem na openen buiten de koelkast bewaren?
@ Arendje, ik moest Gonal f tussen 16:00 uur en 20:00 uur injecteren. Het is er op uitgedraaid dat het elke dag om 18:00 uur is geworden. Bij de apotheek zijden ze dat Gonal-f 3 maanden buiten de koelkast kan blijven. En dat staat ook op de verpakking of in de bijsluiter. Dus in principe hoef je het dus niet in de koelkast te bewaren. Maar ik heb het uiteindelijk wel in de koelkast bewaard om het zekere voor het onzekere. En het is idd een heerlijk gevoel dat ik even helemaal niets hoef. Geen fm's, niet spuiten of andere afspraken in het ziekenhuis. Heerlijk twee weken ontspannen en proberen mijn gedachten te verzetten. Succes vanavond met je eerste injectie! De eerste was het lastigst. Daarna werd het (heel gek) een soort van gewoonte. Ben benieuwd hoe jij dat gaat ervaren.
@ Arendje, was idd heel fijn dat hij zo goed ging. Maar daarna behoorlijk last van mijn buik. Ik had het eigenlijk andersom verwacht. Zo zie je maar dat het steeds anders gaat dan je denkt. Dat maakt dit hele proces wel moeilijk. @ Bo 87, ik was ook super misselijk van de Pregnyl. Heel veel succes vandaag bij de IUI. Hoop dat hij net zo soepel ging als bij mij.
Zo het is hier ineens actief. En wat zijn jullie vroeg allemaal. Welkom lolaa, fijn dat je hier ook bent ( nou ja, fijn) Ik ben nog steeds erg dik van de punctie dus moet rust houden. Ga morgen ook even vragen of het geen overstimulatie kan zijn. Ik ben benieuwd hoe mijn embryootjes het vandaag doen