Start IUI 2015

Discussion in 'MMM clubs' started by Kniekie, Jan 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Arendje

Arendje Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    2,124
    634
    113
    Female
    Ik heb net de 1e IUI gehad en het is heel goed gegaan. Ik heb eigenlijk geen pijn gehad. Er zijn 34,5mljn zaadcellen geïnsemineerd, waarvan 85% goed beweeglijk. Ik mag na 12 dagen al testen, dus op 1 september. Spannend!! Dat worden 12 lange dagen...

2. Arendje

Arendje Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    2,124
    634
    113
    Female
    Bo87 heb je nog getest vandaag?

3. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

Jul 11, 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Spannend arendje super opbrengst!!
    Ik ben bang dat deze behandeling weer mislukt is okal moet ik nog ruim 1 1/2 week wachten.. Even een rare vraag misschien maar hebben jullie de dagen na de iui ook veel afscheiding?
    Liefs x

4. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

Feb 2, 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Arendje, dat is een goede opbrengst!

Hier breekt ongesteldheid door dus ook ICSI 1 mislukt en geen cryo's. Heb er goed de balen van!

5. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

Jul 11, 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Vreselijk mischa! Sterkte komende dagen!

6. Jesje82

Jesje82 Actief lid

Jan 16, 2015
    280
    0
    16
    mischa, je voelt je zeker nog beroerder dan bij de mislukte iui´s niet? had ik iig wel. Het is ook enorm kl*te. Ik weet precies hoe je je voelt. Ga deze poging eerst maar eens even goed verwerken en je zelf weer bijelkaar rapen voordat je met een volgende begint.
    Heeel veel suc6 met de volgende poging. bij jou gaat het ook lukken, ik weet het zeker!

7. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Arendje wat fijn dat de iui erop zit meid !! En wat een TOP opbrengst wauw !! Nu de moeilijke dagen. Zei jou arts 12 dgn na ovitrelle of 12 dpo testen ? Spannenddd

bientje, waarom denk je dat meid ? Je moet nog even wachten voordat je conclusies kunt trekken, helaas meid :( kop op alles kan nog !!

Nee mischa wat vreselijk... ik heb er geen woorden voor meid ... sterkte !! :( wat een zwaar proces is dit toch ...

Ik heb getest en vind het behoorlijk raar. Kv test is al 3 dgn hetzelfde streepje, pregnyl zou toch af moeten lopen, maar bij zw schap zou het toch moeten oplopen. Ik snap het niet ... vind het ook behoorlijk frustrerend:( nu 10 dpo

8. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,256
    0
    0
    Ik ben vandaag weg geweest en bij thuiskomst leek de test van vandaag duidelijker. Ff allemaal doorgespoeld met een druppel water. Wat denken jullie ?

Attached Files:

9. KimG

KimG Bekend lid

Nov 27, 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind hem precies toch iets donkerder?

10. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

Apr 6, 2015
    1,770
    427
    83
    BO: dat ziet er goed uit!! Ik ga heel hard voor je duimen dat hij nog meer gaat oplopen.

Mischa: enorm balen! Wat een tegenvaller zeg. Sterkte met het verwerken.

Bientje: waarom denk je dat deze poging mislukt is? Bij mij is het anderhalve week geleden en ik weet nu al niet meer of ik extra last had van afscheiding. Is me in ieder geval niet opgevallen of bijgebleven. Ik zal de volgende ronde eens opletten.

Ik zit te wachten tot mijn ongi doorbreekt. Vanochtend wat roze verlies en nu enorme buikkrampen. Kan er niet van slapen. En als het doorgebroken is kan ik naar de volgende ronde. Het hele riedeltje opnieuw. Ik heb zoveel respect voor de dames hier die al ontelbare rondes hebben gehad en vervolgens over gaan naar IVF/ICSI. Petje af voor jullie!!!

11. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

Jul 15, 2014
    854
    133
    43
    Wat k#t mischa, hele dikke knuffel voor jou!

Hier na een korte cyclus ook al ongesteld. Donderdag naar het ziekenhuis voor een behandel plan.

Dat zou positief kunnen zijn bo, ik ben benieuwd naar die van vandaag.

12. bloemetjes123

bloemetjes123 Actief lid

Sep 19, 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Masha, wat balen zeg! Een heke dikke knuffel!
    Bo, dat ziet er goed uit! Hopen dat de test positief blijven!
    Staykalm, wel beginnen te genieten van je zwangerschap.test was positief. Dus jij bent gewoon zwanger. Mocht het toch een miskraam worden, wat niet te hopen is, is het dan nog vroeg genoeg om daar bij stil te staan.
    Wachten duurt lang...

13. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,256
    0
    0
    De test van net was niet opgelopen. Zelfs een beetje afgelopen. Hij is ongeveer net als mn test van woensdag.. Zou het dan toch pregnyl zijn ? Of een foute innesteling ? Temp was wel onwijs gestegen naar 37,1. Maar dat zegt allemaal niks. Vooralsnog voelt het een stuk minder positief dan gisteren....ik heb nu echt zoiets van, kom maar met die menstruatie ! Door naar ronde 2 .. ik hoop dat ik de 2e ronde wat meer berusting zal hebben.. want ik vind dit zó ontzettend zwaar :( zo bizar dat zo veel koppels dit pad ook bewandelen.

Loola, lieverd, dikke digiknuf voor jou !! Vandaag een verwen jezelf momentje inplannen hoor ...

14. Arendje

Arendje Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    2,124
    634
    113
    Female
    @mischa echt onwijs klote! Heel veel sterkte..

@bo ik dacht ook dat die onderste test wat duidelijker was, maar als die test van vandaag minder duidelijk is dan komt het helaas misschien nog van de pregnyl.

Ik moet 12dpo testen, dus 14 dagen na de ovitrelle. Ik ben van plan om om de dag een test te doen om zo te zien wanneer de ovitrelle uit m'n lichaam is. Ik heb er gelukkig geen bijwerkingen van. Ik had wel gisteravond laat ineens heel veel (vruchtbaar) slijm bij het afvegen. Normaal heb ik nooit zoveel. Maar dat is gek dat dat na de eisprong komt toch?

15. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

Jul 11, 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Theeleut & Lola balen sterkte meiden!!
    Bo geen bloed is moed & nog 4 dagen voor je nod toch? Alles is nog mogelijk!
    Ja ik denk dat t mislukt is omdat ik me niet anders voel als anders. Je zou toch iets moeten voelen lijkt me?
    Liefs x

16. Stay calm

Stay calm Actief lid

Jan 7, 2014
    439
    0
    0

Je hoeft je niet anders te voelen hoor.
    Bij mij was er alleen sprake van vermoeidheid en soms wat duizelig en verder bekende Klachten die op menstruatie kunnen duiden.
    Ik had de vermoeidheid niet aan de zwangerschap gekoppeld. Ik had de vermoeidheid gekoppeld aan het vele extra werken en drukke tijd.

Alles is nog mogelijk. Ik zal echt pas gaan testen als je overtijd bent. Voor je nod en op je nod kan het zo zijn dat je HSG hormoon nog te laag is waardoor de testen niet de juiste uitslag weergeven.
    Dus tip wacht met testen. Het maakt je alleen maar onrustiger.

17. Mischa1984

Mischa1984 Actief lid

Feb 2, 2015
    347
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, ik twijfel. Heb net een test gedaan maar zijn nu aan de datum. Deze geeft een streepje, maar wel licht. Zit nu op een roompot park dis kan niet naar apotheek

Attached Files:

18. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

Jul 11, 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Mee eens staykalm! Hoe gaat t nu met jou? Ben je een beetje gerustgesteld door de meiden van t forum? Wat ik er uit begreep is dat jij lekker kan gaan genieten van t wondertje in je buik! Mischa ik zie echt een goede streep! Voorzichtig gefeliciteerd maandag heb je bloedtesten zag ik? Spannend meid

19. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Mischa: superspannend!! Duidelijke tweede streep!

Ik heb de laatste tijd niet echt met jullie meegelezen... :(
    Sorry daarvoor, maar zat/zit er zo ongeveer doorheen.

Vanochtend fm5 of fm6 gehad (ben de tel kwijt) en links zitten een paar eitjes, maar niet groter dan 9/10 mm en ik zit al op cyclusdag 21. Een eisprong lijkt nu ver weg, komende woensdagochtend weer de volgende fm. Ik heb geen idee wat ze gaan doen als er dan nog steeds niets gegroeid is...

20. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,256
    0
    0
    Nou mischa de action test heeft meer hcg nodig dan gebruikelijk en ik vind het toch een behoorlijke 2e streep !! Ik feliciteer jou alvast ! Ik denk dat je gewoon zwanger bent meid !! Bloeding gestopt ? Mogelijk gewoon van de innesteling :)

Share This Page