Bo, als jij 14 dagen na pregnyl nog positief testte en je bent nog niet ongesteld , mag je hoop houden. Heb je nog een test gedaan? Spannend toch....je NOD was vandaag.
Mijn bloedtest was vandaag ook goed. Ik ben gelukkig. Dank voor jullie geluk wensen. Maar ik blijf bij jullie, ik houd niet zo zwangere vrouwen . Dus geen andere forum voor mij, ik blijf jullie steunen, volgen en de moed in spreken want jullie verdienen dit allemaal!
Mischa nogmaals gefeliciteerd en super dat je bloedtest goed was! Gezellig dat je bij ons blijft! Bo heb je al nieuws?
Mischa gefeliciteerd! Wij zijn vorige week naar de inlichtingavond van ivf geweest en ik mag 8 september beginnen met spuiten! Weer een hele spannende periode!
Goed nieuws Mischa nu lekker genieten! Ik had nog een vraagje aan de meiden die ivf/icsi gedaan hebben of gaan doen. Ik zit vol spanning te wachten eindelijk bijna 1 september en dan me intake. Maar hoe snel ging het bij jullie vanaf de intake tot je echt mocht beginnen ? Kdenboer spannend hoor hoe was de voorlichtingsavond ?
Ladies !! Ik ben nog niet ongesteld. Gister was mn temp 36,6 en meestal volgt dan mn ongi. Nu dus niet... Net was temp 36,4 maar nog geen spoortje .. ik heb wel steeds al 3 dgn krampen maar t zet niet door. Gaat pregnyl mn lf verlengenpff mooi verhaal.. duim voor me dat ik het vandaag word.. heb al zoveel moeite gehad om mn rooster aan te passen Mischa ! Ik ben heel blij voor je ! Nogmaals gefeliciteerd !!
Mariah, ik heb 26 mei mijn intake gehad met bloed prikken enzo. 5 juni behandelplan besproken. Toen paar weken aan de pil en 22 juli begonnen met prikken. En nu resultaat en het duurt toch nog te lang hoor, Mariah.. Maar ik duim voor je.... Bo, durf je niet te testen? Ben je bang om weer teleurgesteld te worden? Blijf hoopvol zonder bloed💋
Nee joh dames, mn temp is onder de coverline, ik kan niet zwanger zijn. Ook alle "symptomen" zijn weg, mn borsten zijn weer normaal, niet moe meer, eetlust is terug. Onmogelijk met deze temp om zw te zijn....
Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat heb geschreven. Ik ben nu 6 weken gestopt met roken en we waren begonnen met de tweede IUI. Helaas ligt mijn hele cyclus ineens stil, geen idee wat er is gebeurd. Geen tweede IUI dus, morgen afwachten wat ze verder gaan doen. Waarschijnlijk hormonen erbij of IVF. Baal als een stekker. Ps: Mischa gefeliciteerd, ben even aan het teruglezen.
Nou zo stom ! Ik deed een test, tegen beter weten in, en na 15 min dacht ik, serieus ?? Ja hoor, ongesteld ! Zo, ik ben gewoon blij !! Stom he haha.. maar nu hoef ik niet weer te schuiven met mn rooster, én weer een nieuwe ronde
Bo, je kunt ook bruin bloed verlies bij ongesteldheid. Was je test negatief? Tja, dan maar ronde 2 maar houdt moed met zoveel zaadjes.
Ja negatief mischa ! Maar geld bruinverlies wel als cd1 dan ?? Zie t alweer helemaal voor me ... word het dalijk alsnog dagen later ofzo pff
Ik had indertijd steeds bruin/rozeverlies voor mijn ongi. Heb dit toen aangekaart bij de gyn en ik moest cyclusdag 1 nemen als het echt bloed doorbrak