Hi iedereen, Tijd geleden dat ik actief ben geweest. Ondertussen geswitched van ziekenhuis ivm verhuizen en afgelopen cyclus zijn we begonnen met de 3e IUI poging. Eitjes zagen er goed uit, baarmoederslijmvlies ook en de verwachting zou zijn om 3/4 dagen later iui te doen. 1 dag van tevoren nog een follikelmeting gehad en tot de verbazing van de gyn waren de eitjes niet gegroeid en bleef de grootste hangen op 15mm. Twee dagen later weer gegaan en ja hoor (zoals ik al dacht te voelen) was mijn eitje gesprongen! Helaas dus voor de 2e keer te laat voor een poging tot iui!! Morgen ga ik voor het eerst beginnen met gonal f en ik wil graag weten hoe dit voor jullie heeft uitgepakt. Door die 3 mislukte iuipogingen, mijn cyclus die zo raar doet en het feit dat we al bijna meer dan 2 jaar bezig zijn, heb ik mijn hoop nog net niet opgegeven. Ik heb ooit 1x een positieve test in mijn handen gehad (licht positief) maar dit was ruim 4 dagen voor mijn nod, daarna gewoon ong geworden. Ik hoop dat jullie met je succesverhalen, mij weer wat hoop kunnen geven en natuurlijk ook voor de meiden die meelezen.