Start iui 2023

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Mevrouw1990, Jun 29, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mevrouw1990

Mevrouw1990 Actief lid

Apr 6, 2022
    124
    42
    28
    Female
    Ik hoop het ook….. hoor woensdag de bloed uitslagen. Hoop dan duidelijk te hebben. Hoe staat het er bij jou voor?

2. Eva385

Eva385 Lid

Apr 15, 2023
    36
    25
    18
    Female
    Oh spannend, dan checken ze of je eisprong daadwerkelijk geweest is?

Ik wacht nog altijd op een nieuwe cyclus om een afspraak te kunnen maken, hoop over twee weken ongeveer zover te zijn

3. Appelflapje

Appelflapje Bekend lid

Aug 1, 2013
    761
    678
    93
    verpleegkundige
    Ja 2x spontaan zwanger, zonder enige hulp. Maar nu dus via IUI, eitjes zijn altijd wel goed te zien, een dominante follikel en een kleinere. Hier wordt er standaard bloed geprikt een dag vóór de echo. Zo kunnen ze goed inschatten wanneer eisprong eraan komt.

4. Mevrouw1990

Mevrouw1990 Actief lid

Apr 6, 2022
    124
    42
    28
    Female
    Kan ze zien aan de bloed uitslagen of ik een eisprong gehad heb? Of wanneer die ongeveer gaat komen? Of is het puur zien of je hem gehad hebt ja of nee?

5. Mevrouw1990

Mevrouw1990 Actief lid

Apr 6, 2022
    124
    42
    28
    Female
    Klopt weet niet of ze met dat bloed kunnen zien als die niet geweest is wanneer die dan wel komt. Of dat ze daar echt die echo’s voor nodig hebben

6. Mevrouw1990

Mevrouw1990 Actief lid

Apr 6, 2022
    124
    42
    28
    Female
    Spannend!! Hoop dat jullie echt snel een positieve test in de handen hebben en dat het snel slaagt. Ik zo ja moet ik dan bellen als ik weer ongesteld wordt. Als de eisprong nu geweest is? Ze zei ga je er vanuit dat het niet gaat lukken. Ik zo ja eerlijk gezegd geloof ik niet meer in een spontane zwangerschap

7. Appelflapje

Appelflapje Bekend lid

Aug 1, 2013
    761
    678
    93
    verpleegkundige
    Ze kunnen aan bepaalde waarden zien in welke fase je zit inderdaad. Folliculair, rond eisprong, of luteale fase (na je eisprong).
    Dus ze kunnen dat wel vrij duidelijk zien idd, je krijgt wel zekerheid. Ik veronderstel dat ze, indien je ei al geweest is, ze je de volgende cyclus al vroeger laten komen voor echo bvb op dag 9 of 10.

8. Appelflapje

Appelflapje Bekend lid

Aug 1, 2013
    761
    678
    93
    verpleegkundige
    Ik had maandag ook echo, ze kon een follikel van 16mm zien. Team fertiliteit heeft toen even samengezeten, normaal zou IUI voor donderdag zijn, maar omdat mijn bloedwaarden aan het stijgen zijn, wordt de IUI morgen al ingepland. Dus ze kunnen wel echt een betere inschatting maken door de combinatie van echo en bloedwaarden.

9. Mevrouw1990

Mevrouw1990 Actief lid

Apr 6, 2022
    124
    42
    28
    Female
    Ow echt superspannend! Laat ons weten hoe het was als je wilt? Ik krijg morgen de bloed uitslagen. En ga haar ook melden dat eigenlijk volgens 2 apps off woensdag of donderdag de eisprong zou moeten zijn….. ben dan denk ik zowiezo te laat. Ook had ik veel slijm verlies vrijdag. Maar dat zou ik door gemeenschap kunnen (geen idee)

10. Appelflapje

Appelflapje Bekend lid

Aug 1, 2013
    761
    678
    93
    verpleegkundige
    Hey, al resultaten?
    Hier deze ochtend 2de poging IUI gehad. En nu maar weer afwachten!

11. Mevrouw1990

Mevrouw1990 Actief lid

Apr 6, 2022
    124
    42
    28
    Female
    Spannend!! Dat wachten lijkt me vreselijk

ja, mijn eisprong was 2 of 3 juli. Dus gelukkig wel een eisprong. Wij hebben die vrijdag 30 juni en 2 juli geklust dus hoop dat het raak is. Ik zei al tegen de arts dat ik er niet in geloofde. Dat zou zij wel voor mij doen. De volgende cyclus starten we dus al met dag 8 of 9 om hem zeker niet te missen….. baal er van. Maar ben blij dat ik een eisprong gehad heb. Je gaat echt aan alles twijfelen nu

Appelflapje likes this.
  12. Appelflapje

Appelflapje Bekend lid

Aug 1, 2013
    761
    678
    93
    verpleegkundige
    Nou je maakt sowieso een kans dan! En idd super dat je nu weet dat alles oke verloopt bij jou. Ik begrijp wel dat je de hoop opgeeft na zo’n tijd. Voor mn zoon ook lange tijd geprobeerd. Het moment dat ik er zelf niet meer in geloofde, werd ik zwanger.. hoop voor jou hetzelfde.

Mevrouw1990 likes this.

Share This Page