Jah in het echt is van vandaag ook iets duidelijker.. Helppp ik weet niet wat ik nu moet doen ?? heeft CB digitaal zin om te testen?
Hij is wel duidelijker vandaag. Na hoe lang is de ovitrelle uit jouw lichaam normaal? Bij mij is op het dag 10 al niet meer te testen namelijk.
Bij mij op dag 10 spier wit... Maar ik begreep van iemand anders dat ik nu op 9 dagen na Ovitrelle zit.. ik dacht dat je de dag dat je gespoten hebt als eerste dag mocht tellen..dan is het nu 9 dagen.. maar vond hem nog duidelijk voor 9 dagen na ovitrelle.. Ik zal morgen nogmaals testen dan moet die wel lichter zijn als ik het niet ben..
Bij Pregnyl zeggen ze niet voor 14 dagen testen maar dat hij duidelijker wordt per dag lijkt mij een goed teken. Anders zou ik even overleggen met het ziekenhuis, kijken wat zij zeggen ervan.
Spannend! Als je testen oplopen na Pregnyl is het een goed teken. Heb je al getest met predictor? Die zijn echt heel duidelijk en betrouwbaar!
Ik heb Ovitrelle gespoten op maandag 10-06-2019... nee geen predictor getest... ik hoop dat het morgen oploopt!
Echo was vanochtend weer goed gegaan. Ze waren 18 en 19 en 12 mm En baarmoederslijm 8,9 Vrijdagochtend hebben we de iui weer om 10.00 uur
Meiden, ik heb een stomme vraag. Wij zitten in de 1e ronde lui Als je dan de lui krijgt, gaan jullie daarna werke of moet je rust nemen?
Je kan in principe alles gewoon doen. Ik heb de eerste keer rust gehad erna, maar ik was die dag verder vrij en zat voor een lang Hemelvaartsweekend. Dat kwam mooi uit.