Oooh herkenbaar! Bij Clomid kan ik gewoon uit het niets beginnen te huilen. Gonal gelukkig niet, maar die heeft andere bijwerkingen.
❤Onze weg naar een wondertje❤️ Leden Naam: Lisa280887, 1e kindje, wens sinds aug 2017 Traject: IUI-D vanwege onvruchtbaarheid partner. Zonder hormonen, in natuurlijke cyclus. Naam: Lin18, 2e kindje, wens sinds okt 17 Traject: iui, (alleen pregnyl) Naam: Baby2020 Traject: KID, 1e kindje, traject in gang gezet in januari 2017 Naam: Selsi, 1e kindje, wens sinds aug 2017 Traject: iui met hormonen (gonal-f + ovitrelle) Naam: khloe877. 3e kindje, wens sinds zomer 2016 Traject: iui met hormonen ( letrolzol+ ovitrelle) Naam: Jolo, 1e kindje, wens sinds jan 2017 Traject: iui met hormonen (clomid + pregnyl + utro) Naam: Chantal1301, 1e kindje, wens sinds jan 2018 Traject: iui met ovitrelle Naam: Sara190, 1e kindje, wens sinds sept 2017Traject: iui met hormonen (clomid + ovitrelle) Naam: Deesje1987, 1e kindje, wens sinds maart 2017Traject: iui-moh (meriofert + ovitrelle) Naam: Natasja, 1e kindje, wens sinds oktober ‘17. Traject: IUI met hormonen (Femara & Pregnyl) Afspraken FM 2/07 - Chantal1301 Echo 27/6 - Natasja Echo 25/7- knloe877 Testdatum 25/06 - Sara190 25-26/06 - Jolo 28-30/06 - Lin18 06/07 - Deesje1987 20/07 - Chantal1301 15/07 - Natasja ?? - Selsi, wachten op iui 2.2
Hier nega testje, dus ik ga stoppen met de utro. Hopelijk komt mijn menstruatie snel door nu, maar zal wel nog een paar daagjes duren door de utro.
❤Onze weg naar een wondertje❤️ Leden Naam: Lisa280887, 1e kindje, wens sinds aug 2017 Traject: IUI-D vanwege onvruchtbaarheid partner. Zonder hormonen, in natuurlijke cyclus. Naam: Lin18, 2e kindje, wens sinds okt 17 Traject: iui, (alleen pregnyl) Naam: Baby2020 Traject: KID, 1e kindje, traject in gang gezet in januari 2017 Naam: Selsi, 1e kindje, wens sinds aug 2017 Traject: iui met hormonen (gonal-f + ovitrelle) Naam: khloe877. 3e kindje, wens sinds zomer 2016 Traject: iui met hormonen ( letrolzol+ ovitrelle) Naam: Jolo, 1e kindje, wens sinds jan 2017 Traject: iui met hormonen (clomid + pregnyl + utro) Naam: Chantal1301, 1e kindje, wens sinds jan 2018 Traject: iui met ovitrelle Naam: Sara190, 1e kindje, wens sinds sept 2017Traject: iui met hormonen (clomid + ovitrelle) Naam: Deesje1987, 1e kindje, wens sinds maart 2017Traject: iui-moh (meriofert + ovitrelle) Naam: Natasja, 1e kindje, wens sinds oktober ‘17. Traject: IUI met hormonen (Femara & Pregnyl) Afspraken Echo 25/6 - khloe877 Echo 27/6 - Natasja FM 2/07 - Chantal1301 Testdatum 25/06 - Sara190 28-30/06 - Lin18 06/07 - Deesje1987 20/07 - Chantal1301 15/07 - Natasja ?? - Selsi, wachten op iui 2.2
Balen! @Jolo Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik had wel meer verwacht van iui. Tot nu toe nog geen zwangerschap hier. Ah well, we houden hoop.
Ja, 39 miljoen. Mijn vriend moet vroeg opstaan om te gaan werken en ik moest dringend naar het toilet toen. Vandaar dat ik al vroeg in de ochtend getest heb
Ik was in principe al met IUI 2 zwanger, dus dat is wel vlug. Ik blijf dus hoop houden dat ik nu binnen de 3 IUI's (dus nog 2 te gaan) zeker zwanger ga zijn. Maar als dat niet is, dan gaat de moed mij wel in de schoenen zakken, dat geef ik eerlijk toe...
Hmm okai.. Poeh 39 miljoen!!! En ikke maar 0.5 miljoen, nou dan mag ik niks verwachten zeg als het bij jouw al niet lukt met zoveeeeeeeeeeeeel cellen
je leest gewoon zo weinig goede verhalen over IUI. ik las dat dik 60% toch alsnog overgaat op IVF of andere behandeling. ik ga volgende week wel praten met de Gyn over dat ik na 10 dagen al spotting had is denk best wel kort en pas dag 12 doorbraak
Bleuhh, idd als je de cijfers bekijkt .. Triestige vooruitzichten. Er komt nu eenmaal een portie geluk bij kijken. Uiteindelijk hadden wij er 47miljoen .. Ook geen succes ..
Heey meiden Net echo gehad op dag 10. Maar lui is afgeblazen. Omdat er 3 eitjes zijn. Ik kan wel.janken... wat een teleurstelling. 1e ronden en nog geneens echt begonnen. Dus ik zei tegen mn partner word afgeraden op sex te hebben.. maar mn partner denk daar anders over
Ik denk dat alleen jullie 2 dit gaan kunnen beslissen en wij niet. Denk goed na over het 'ergste' scenario dat ze allemaal bevrucht worden. 'Kunnen we 3 kindjes onderhouden, hebben we genoeg slaapplaats, wil ik de complicaties erbij nemen,...' Hier op zw pagina heeft er iemand ook die kans gewaagd. Zij was uiteindelijk zwanger van een 4-ling. Helaas zijn er daar 3 kindjes van overleden. Ik denk dat ze toen rond 10 weken was, maar ik ben niet meer heel zeker van de termijn... Langs de andere kant is dit natuurlijk het ''ergste'' scenario en kan het zijn dat er bv. maar 1 of 2 worden bevrucht.
Awww balen! Het ziekenhuis geeft dit advies niet zomaar. Het is voor jullie een afweging of jullie het risico willen nemen om zwanger te worden van een drieling. Dat levert natuurlijk ook risico’s op voor jezelf, lichamelijk gezien. En als je wil huilen, doe het. De eerste paar dagen zijn echt baaldagen, daarna zal het weer beter gaan. Zie het niet helemaal als een verloren ronde, in het ziekenhuis weten ze nu ook hoe je op de hormonen reageert en kunnen ze deze misschien aanpassen.
Bedankt voor jullie lieve reactie. Ik had weer een beetje hoop dat nu weer de weg werd genomen. Moet geduld Hebben. Maar weet dat volgende maand waarschijnlijk niet lukt omdat mn man lang weekend weg is voor werk