Ja zo'n pretje was het niet. Heb donderdagmorgen gesprek in het ziekenhuis waar ik de iui heb gehad. Spannend. Nee de rest maakt mij ook niet uit. Hoor veel over die hysteroscopie. Is dat vervelend? Ja vind ik ook. Maar inderdaad meer kans. Het nadeel vind ik vooral dat het meer tijd kost en dus lastiger met werk te combineren is maar we zullen zien.
Voor de meesten valt de hysteroscopie wel mee. Ik had wel wat last toen ze dieper met de camera gingen, maar het was wel vlug in orde. Het vervelende vond ik meer het voorbereidend werk (omkleden, dan wordt je met bed naar wachtruimte gebracht, dan weer op een ander bed en verder gebracht,...). Eigenlijk heel de procedure alsof je een operatie gaat ondergaan De hysteroscopie zelf duurt misschien maar een 5 tal minuutjes.
Oh dat maakt het wel extra spannend he. Daarna houdt t op of is ivf bij jullie ook een optie? (Weet t ff niet meer sorry) Heel veel succes komende weken...
Omdat ik 2 vroege miskramen heb gehad. Dat kan bv veroorzaakt worden door een tussenschot. Maar dat was het geval dus niet. Ik heb zonet even een telefonisch gesprek gehad over hoe verder met de IUI's. Als deze 4 de IUI niet lukt, dan gaan we normaal gezien over op inspuitingen. Dan hebben we opnieuw recht op 6 pogingen met inspuitingen. Maar ik ga wel alvast een afspraak vastleggen voor binnen een 3 tal maanden met het zkh in Jette. Dan kan ik eens horen wat zij nog willen doen van onderzoeken vooraleer ze met IVF beginnen en in tussentijd van die onderzoeken kan ik verder blijven gaan met de IUI's in het ziekenhuis waar ik nu loop. Zo verlies ik geen tijd, want ik wil geen maanden meer wachten achteraf.
Oh oké. Dan is het idd wel fijn om het na te kijken. Gelukkig was alles goed. Wat goed om alvast verder te kijken. Dat scheelt een hoop tijd mocht t zo ver moeten komen. Geen doorverwijzing nodig dan? Ik hoor het donderdag allemaal. Ben blij dat het al zo snel kon...
Ik ga in BE, dus ik heb geen doorverwijzing nodig van een huisarts of dergelijke. Na een jaar ben ik ook gewoon gaan aankloppen bij het ziekenhuis waar ik nu ga. Het zal wel spannend worden voor jou donderdag !
Dit is de laatste iui die we gaan krijgen daarna zou het ook ivf zijn.. Hopelijk hebben we meer geluk in ronde 6
Ja weet dat je in België gaat maar wist niet dat er daar geen verwijzing nodig is. Dat is wel fijn. Ja heel spannend. Hopelijk mogen we door... Hoop ook dat het niet nodig is voor jullie!!!
Onze weg naar een wondertje❤️ Leden Naam: Lisa280887, 1e kindje, wens sinds aug 2017 Traject: IUI-D vanwege onvruchtbaarheid partner. Zonder hormonen, in natuurlijke cyclus. Naam: Lin18, 2e kindje, wens sinds okt 17 Traject: iui, (alleen pregnyl) Naam: Baby2020, 1e kindje, traject in gang gezet in januari 2017 Traject: KID zonder medicatie Naam: Selsi, 1e kindje, wens sinds aug 2017 Traject: iui met hormonen (gonal-f + ovitrelle) Naam: khloe877. 3e kindje, wens sinds zomer 2016 Traject: iui met hormonen ( letrolzol+ ovitrelle) Naam: Jolo, 1e kindje, wens sinds jan 2017 Traject: iui met hormonen (clomid + pregnyl + utro) Naam: Chantal1301, 1e kindje, wens sinds jan 2018 Traject: iui met ovitrelle Naam: Sara190, 1e kindje, wens sinds sept 2017Traject: iui met hormonen (clomid + ovitrelle) Naam: Deesje1987, 1e kindje, wens sinds maart 2017Traject: iui-moh (meriofert + ovitrelle) Naam: Natasja, 1e kindje, wens sinds oktober ‘17. Traject: IUI met hormonen (Femara & Pregnyl) Afspraken FM 10/7 - Jolo Testdatum 07/07 - Baby 2020 08/07 - Rowandhh 15/07 - Natasja 20/07 - Chantal1301 ?? - Selsi, wachten op iui 2.2
Vandaag is het dag 11 (dag van de inseminatie meegerekend) en vanmorgen had ik heel erg het gevoel dat ik ongesteld moest worden. Wel gek want dat hoort eigenlijk pas maandag of misschien zelfs dinsdag en normaal heb ik dat gevoel nooit al zo lang van tevoren. Herkent iemand dit?
Onze weg naar een wondertje❤️ Leden Naam: Lisa280887, 1e kindje, wens sinds aug 2017 Traject: IUI-D vanwege onvruchtbaarheid partner. Zonder hormonen, in natuurlijke cyclus. Naam: Lin18, 2e kindje, wens sinds okt 17 Traject: iui, (alleen pregnyl) Naam: Baby2020, 1e kindje, traject in gang gezet in januari 2017 Traject: KID zonder medicatie Naam: Selsi, 1e kindje, wens sinds aug 2017 Traject: iui met hormonen (gonal-f + ovitrelle) Naam: khloe877. 3e kindje, wens sinds zomer 2016 Traject: iui met hormonen ( letrolzol+ ovitrelle) Naam: Jolo, 1e kindje, wens sinds jan 2017 Traject: iui met hormonen (clomid + pregnyl + utro) Naam: Chantal1301, 1e kindje, wens sinds jan 2018 Traject: iui met ovitrelle Naam: Sara190, 1e kindje, wens sinds sept 2017Traject: iui met hormonen (clomid + ovitrelle) Naam: Deesje1987, 1e kindje, wens sinds maart 2017Traject: iui-moh (meriofert + ovitrelle) Naam: Natasja, 1e kindje, wens sinds oktober ‘17. Traject: IUI met hormonen (Femara & Pregnyl) Afspraken FM 10/7 - Jolo Gesprek 4/7 - Lin18 Testdatum 07/07 - Baby 2020 08/07 - Rowandhh 15/07 - Natasja 20/07 - Chantal1301 ?? - Selsi, wachten op iui 2.2
Moet zeggen dat ik toch ook wel meer last heb van een ongesteldheidsgevoel. Geen idee waar het vandaag komt, mss de hormonen. Weet nu niet als het iets specifiek betekend .. Laat ons hopen dat het positief uitdraait
Ja herken het wel... zonder resultaat helaas! Maar al deze dingen hoeven helemaal niks te zeggen he...