Succes @Lisa280887 Hier 9dpo intussen en heel hard aan het twijfelen of ik toch geen testje zal inpakken voor op reis deze week We zijn vrijdag terug maar heb nog nooit gewacht tot m'n nod! (Vorige ronde op 7dpo al op een test zitten plassen terwijl pregnyl er uiteraard nog zat ) Gelukkig veel afleiding deze week, ik kan het gebruiken!
Je doet mij aan mezelf denken... testdrang viel vorige ronde goed mee, maar nu kon ik het niet meer houden. Ik MOEST gewoon vandaag een testje doen om van die testdrang af te geraken... ik zit wel nog maar 6dpo en 8 dagen na pregnyl, dus ik wist wel dat er een licht streepje pregnyl zou zijn aangezien het nu meestal nog niet ingenesteld is (als er al iets is) dus dat ik nog geen hcg aanmaak. Ik schaam mij, maar ik was wel van de testdrang af Tot een paar uur later hahahha Dit heb ik nog nooit gehad!? Stom he, weten dat het veeeeeeeeeeeeel te vroeg is en toch testen
Ooh dat is heeel herkenbaar Maar vorige ronde heb ik me zo'n verdriet aangedaan door te vroeg te testen. Ik had 11 dagen na pregnyl nog altijd een lijntje ervan.. was dus 5 dagen hoopvol aan het testen gegaan om dan uiteindelijk toch men regels te krijgen.. heb echt een megadip gehad vorige ronde, gehuild een hele dag door Ik wil mezelf dat verdriet niet meer aandoen deze keer.. Misschien test ik nu wel donderdagavond.. 13 dpo is ook mooi toch?
Op 13 dpo zou je al zeker een mooi eigen lijntje moeten zien als het raak is ! Ik duim voor jou ! Aangezien ik nu toch al gestart ben met testen, kan ik beter blijven testen haha !
Ok, ik weet dat ik me had voorgenomen om niet te testen op vakantie, maar ik ben zwak Manlief en zoon zijn een dutje aan het doen en ik zit me te vervelen op de hotelkamer en hopla voor ik er erg in had was ik een test aan het doen Maarja.. 11dpo, 12 dagen na ovitrelle. Ik zie duidelijk een lijn, zonder te turen. Lijkt me ook vrij roze, maar ik heb de ovitrelle er niet uitgetest! Van pregnyl had ik op 11dpo nog een heeeel vaag wit lijntje. --> foutje, net nagekeken in mijn app, 11 dpo was omowit met pregnyl! Maar ovitrelle heeft meer hcg als ik het juist heb.. 6500 ipv 5000 bij pregnyl. Ik ben dus zeker dat hier nog ovitrelle bij zit, vraag is alleen of er ook iets van mezelf bij zit Overmorgen nog een testje... man dit is spannend Ik hoop dat het lijntje ook zichtbaar is na uploaden..
Spannend! Het kan echt alle kanten op. Ik zou over een paar dagen opnieuw testen. Bij mij was ovitrelle op dag 10 na de shot er wel uit. Geniet van je vakantie!
Haha ja ik denk dat het morgen zal worden... alhoewel het is mijn laatste test hier en in duitsland vind ik niet zo vlug een kruidvat Wil wel graag met dezelfde testen doorgaan.. aahh word gek hier haha. Maar besef wel heel goed dat de kans groot is dat dit nog ovitrelle is.. mag mezelf geen valse hoop geven, het is telkens zo'n verdriet weer als het toch niets wordt
Misschien een rare vraag maar kunnen jullie aan de stand van je baarmoedermond merken of je regels eraan komen of niet? Als ik utro opsteek voel ik deze altijd en heb vorige rondes gemerkt dat de week voor mijn regels hij lager zit en zachter wordt. Maar nu kan ik er bijna niet aan en voelt hij harder.. Oh ik ben mezelf echt gek aan het maken met dingen inbeelden he! Heb ook een hele lijst kwaaltjes maar utrogestan heeft me de voorbije maanden al geleerd dat dat hélemaal niets wil zeggen.. Morgenvroeg test ik opnieuw, ik kan niet langer wachten vrees ik 13 dagen na ovitrelle dan.. ik ben zo zenuwachtig nu. Laat de duimen maar draaien
Haal even diep adem. Neem een kopje thee en ga even rustig zitten. Ik begrijp je echt wel, je gaat van alles denken en opzoeken nu! Maar je maakt jezelf helemaal gek nu... Ik duim keihard dat er morgen oploop is!
Ik weet het, ik weet het, je hebt helemaal gelijk.. Het is elke ronde hetzelfde liedje in die laatste dagen. Even wat tv proberen zien en dan naar bed. Dankje voor de nuchtere woorden en de duimen!