Heb net omo wit getest Ik kan het niet geloven, het voelde zo echt.. Ovitrelle zit dus 13 dagen in mijn lijf. Heeft het nog zin om utro op te steken? Ik wil zo snel mogelijk naar de volgende ronde nu
Het gekke is dat ik pas op 8dpo erg pijnlijke borsten kreeg. Je zou toch denken dat door utro dit vanaf 1dpo zou zijn en niet pas na een dikke week? Het rare is ook dat ik daarstraks wakker schoot en men borsten plots weer gevoelloos waren. Ik kreeg er plots zo'n slecht gevoel van.. met de witte test als bewijs. Ik heb zo'n sterk gevoel dat er iéts aan het gebeuren was. Maar het maakt toch niet meer uit. Bah.. het verdriet komt dubbel zo hard nu. Op naar IUI2 dan maar. Binnen 2 weken moet ik naar een familiefeest en mijn nicht is net zwanger na 3 rondes.. Ze weet ook dat ik nu in ronde 17 zit (of zat ). Het voelde echt als een wedstrijdje zwanger worden tussen ons toen ze kwam vertellen dat ze voor een 2de ging. Nou ja die heeft ze gewonnen dus.. Ik weet eigenlijk niet of ik het aan kan om erbij te zijn want ze gaat het aan iedereen bekend maken die dag, en de manier waarop ze het aan mij kwam vertellen was echt vreselijk arrogant en gevoelloos naar mij toe. Echt in de zin van "hah ik was eerst" Ik dacht gisteren nog even dat ik er misschien ook zwanger kon zitten Mja weet niet waarom ik dit allemaal zit te vertellen. Voel me zo waardeloos nu Mijn man slaapt nog dus straks het slechte nieuws delen. Hij zat ook al op valse hoop.. Weet je, als ik op voorhand zou weten dat ik binnen 2 jaar effectief zwanger zou worden, zou ik hier perfect mee om kunnen. Maar die vreselijke onwetendheid.. wat als we zo'n koppel worden bij wie het gewoon niet meer lukte na de 1ste Ik wil onze zoon zo vreselijk graag een broer of zus geven... Hij vraagt er ook zo vaak om. Vraagt me waarom zijn vriendjes dat wel hebben en hij niet Bah... dit is een megadip
Ah lieverd, dikke knuffel! Ik begrijp zooooo goed hoe je je voelt! Het ene moment heb je zoveel hoop en het andere is al die hoop weggeslagen. Het gaat jullie ooit echt wel lukken, daar ben ik van overtuigd! Met utro heb ik geen ervaring dus kan je daar geen advies in geven... ik heb denk inmiddels alle zwangerschapskwalen ook gehad en op de meest gekke manieren. 2 weken lang misselijk, na een week zere borsten, de andere keer 2 weken zere borsten of juist helemaal niet... geen peil op te trekken! Elke keer is weer anders. Het stomme is... voor de IUI KON ik niet eens zwanger zijn! Zo stom hoe je lijf je voor de gek kan houden he? Voor mij werkt het wel om na de eerste shock te relativeren. Je hebt nog ‘maar’ je eerste IUI gehad. En hoe rot het ook is nu, elke ronde is er weer eentje dichterbij je doel! Je hebt nog allerlei pogingen voor je liggen, en lukt IUI niet, dan ga je verder kijken naar andere opties. Als jullie dat willen. En natuurlijk zit je op dit moment niet op een fam feest te wachten met je nicht erbij. Als ik zo’n megadip heb wil ik ook echt niet in de buurt zijn van zwangeren! ‘Rot op met je stomme zwangere buik’, denk ik dan. Maar meestal na een paar dagen trekt die dip wel weg en zie je de wereld weer heel anders! Natuurlijk is het zwaar, zwangeren in je naaste omgeving. Maar je leert ermee omgaan met ups en downs. Hoe vaak zie je deze nicht? Is het de moeite waard om er eens een eerlijk gesprek over aan te gaan? Nadat je dip wat weggetrokken is? Dan heb je iig goed uit kunnen leggen hoe jij je voelt. Misschien staat zij totaal niet stil bij jouw gevoel, puur omdat zij niet weet hoe het voelt. Meid. Je bent niet waardeloos! Zeker niet! Ik snap zo goed je gevoel nu. Maar echt, herhaal dit voor jezelf: je bent niet waardeloos. Dikke knuffel, en wees lief voor jezelf de komende dagen❤️
@Lisa890 Hele dikke knuffel voor jou! Het komt dan toch wel even extra hard aan als je zo overtuigd bent dat het goed zit. Ik kreeg van mijn fertiliteitsarts door dat ik na op de officiële testdag negatief testen mag stoppen met de utro. Qua familiefeest met nicht zou ik nog even een paar dagen wachten voor ik daar een beslissing over nam. Laat het eerst maar even rustig bezinken allemaal. Het is gewoon heel rot al die mensen die wel zwanger zijn.
Dankje voor dat heel lieve bericht. Het doet toch echt deugd om hier steun te vinden van jullie dames! Ik heb vanochtend eens heel goed uitgehuild bij mijn man, en dan zoals je zei ook wat proberen relativeren.. het was nog maar IUI1.. ik ga proberen om vanaf de mmm opnieuw te beginnen tellen in rondes.. ronde 4 klinkt veel aangenamer dan ronde 18 We gaan er weer voor met volle moed. Ik zie mijn nicht een keer in de maand ofzo, dus best wel genoeg Er open over praten zie ik niet echt zitten. Ze zou meer genot halen uit mijn verdriet dan mij te steunen, ze is niet de aangenaamste zeg maar Mja.. ik ga men best doen om mij gewoon sterk te houden. De ene dag lukt dat beter dan de andere.. @Enigma dat klinkt inderdaad logisch ivm utro.. nog maar eens een witte test plassen dan maar vrijdag
@Lisa890 Wat balen lieverd... ik had het zo graag anders gezien !! Hoe voel je je vandaag? Op utro kan je trouwens echt totaaaaaaal niet afgaan. Ik had vorige ronde echt van niets last en nu heb ik al van cd 1 wat last van krampjes. Op 6 dpo een enorm pijnlijke scheut gekregen in buik... Ik heb trouwens hetzelfde voor met de pregnyl. Ik had zoveel testdang deze ronde dat ik al getest heb op 6,7 en 8 dpo ook al wist ik dat er wss nog geen innesteling gebeurd was. Dus ik testte uiteraard mooie streepjes pregnyl. Op 8 dpo nog een testje gedaan en toen moest ik echt de test kantelen om nog een streepje te zien. Dus ik dacht 'ok pregnyl is er bijna uit'! Nu, vandaag op 10 dpo getest en weer een streepje zonder te fel moeten turen... dusja, wat is het nu. Een streepje van mezelf of een opflakkering van de pregnyl en was het er gwn nog niet volledig uit? Ik vrees het laatste, maar we zullen het de komende dagen wel zien.
Oh jee dat is inderdaad erg spannend ook! Ik duim hard mee dat het oploopt! Echt zenuwslopend he zulke situaties Ik voel me intussen weer moedeloos. Net met een predictor getest omdat ik geen kruidvat testen meer bijhad. Komt er een heel vaag lijntje op. Gisteren was de 2v5 omowit maar blijkbaar is predictor nog gevoeliger dus die zal nog een laatste beetje ovitrelle opgepikt hebben 13 dpo zou anders toch een heel duidelijke lijn moeten geven denk ik he? De mijne is zo vaag dat ik hem zelfs niet op foto krijg. Ik dacht omowit te testen zodat ik met utro kon stoppen maarja dat durf ik nu nog ff niet Weet het ff niet meer.. Test jij morgen opnieuw? Ik ben erg benieuwd voor oploop!
Pfff ik doe ook even mee met moedeloos worden... lichaam zit al 3 dagen me voor de gek te houden. Alle tekenen dat eisprong op het punt staat te komen, ook keurig oploop met de ovulatietesten en vervolgens ineens weer een vaag lijntje. Morgen is de allerlaatste kans... dan geen positieve test, dan kan ik deze maand geen poging meer doen Probeer me maar op te vrolijken door te bedenken dat ik dan gewoon elke avond op vakantie wijn kan drinken, maar wil gewoon morgen die smiley! @Lisa890 en @Jolo wat ontzettend vervelend dat al die hormonen de testen zo storen. Ik duim nog maar even door!
Ik heb hier zonet weer getest en het lijntje is opgelopen, dus ik ben zwanger Ik ga wel nog niet liggen juichen, want de innesteling is nu zo cruciaal. Ik heb al 2 vroege miskramen gehad.
Oh dat is super! Ik snap dat je nog voorzichtig bent dus ik zal je pas feliciteren als jij wil juichen Maar oh dit is wel heel hoopvol!!
Ah dat is echt balen als je op een knaller zit te wachten.. Welke cyclusdag zit je nu? Komt je eisprong ongeveer rond dezelfde periode bij jou? Ik weet het niet vanbuiten (misschien staat het wel op de lijst, sorry dan) maar wat neem je van hormonen om je eisprong op te wekken? Hier intussen wel duidelijkheid, ik ben niet zwanger. Gelukkig niet zo'n emotionele klap ervan als de omowitte test eergisteren. Ik had het al een plek gegeven. Ik ben gestopt met utro en nu maar wachten op mijn regels.. Dat duurt ook altijd te lang naar mijn zin door de utro! Vingers kruisen maar dat IUI2 meer geluk zal brengen.. Vanavond neem ik een lekker glas wijn als troost!
Geniet van je glasje wijn en hopelijk zal het 1 van je laatste zijn ! Ik had ook al een fles witte wijn koud gezet voor moest het niet raak geweest zijn Ik had echt zo'n grote goesting in een glas wijn. Ik drink bijna nooit eigenlijk. Enkel tijdens menstruatie en daarna weer niet mee. Dan had ik altijd schrik dat de eitjes niet goed zouden groeien of slechte kwaliteit en ja, na de inseminatie doe je dat natuurlijk ook niet meer he !
Ja dat is zo eens je in de MMM zit hé. Hiervoor dronk ik regelmatig nog een glas voor mijn eisprong, maar dat doe ik ook niet meer sinds ik aan de hormonen zit.. Alleen na zo'n omowitte test natuurlijk. Zolang mijn regels er niet zijn geniet ik echt wel van een wijntje hoor! Misschien wel 2 ook vanavond
Waaah! Ik juich gewoon even heel stilletjes. Heeeel voorzichtig gefeliciteerd Ik zit nu op dag 18. Meestal positieve test op dag 16, ook al een paar dagen alle tekenen dat hij eraan komt, maar niks.. Ik doe de iui volledig in eigen cyclus, dus geen hormonen om eisprong op te wekken. Vanwege erg korte lf na iui wel utro. Vanochtend weer best een duidelijke streep, maar geen smiley. Aaarrgghh!! Vanavond echt aller allerlaatste kans. Toen ik vakantie boekte had ik een dikke week speling. Dacht dat ik wel redelijk safe zou zitten. Maar ja... vorige cyclus was ineens langer dan gemiddeld en nu dan ovulatie ook weer later... en dan komt het toch niet uit. Heb nu wel de neiging om elke keer als ik moet plassen een test te doen @Lisa890 balen dat het toch niet is gelukt. Geniet van je glaasje wijn en op naar de volgende ronde!