IUI vanochtend gehad, utro meegekregen om de lf te verlengen en nu beginnen dus de lange wachtweken. Het ging gelukkig allemaal prima, dus stond zo weer buiten. Gelukkig ga ik bijna op vakantie. Dan heb ik tenminste geen tijd om vanalles te voelen/niet te voelen
@Jolo Hoe gaat het met je? Hopelijk heb je een mooie oploop intussen en kan je stilaan echt beginnen juichen Ik duim mee hoor!
Lief dat je aan mij denkt ! Momenteel goed, maar ik ben ook nog erg bang en kan helemaal nog niet genieten... Ik zie wel een oploop in de testjes elke dag. Gisteren ook een predictor gedaan (de betere, maar duuuuure test ) en die gaf op 12 dpo een erg mooie streep. Morgenvroeg ga ik naar het zkh rijden voor een bloedafname. Ik blijf er nog erg angstig onder.
Dat klinkt alvast erg positief! Is echt wel te begrijpen dat angstig gevoel, na wat je hebt meegemaakt.. Ik hoop mee dat je hcg waarden mooi zullen verdubbelen! Veel succes en euh, op dit moment ben je gewoon echt zwanger, dat verdient echt wel een vreugdedansje hoor!
Idd, je hebt gelijk ! Op dit moment ben ik idd gewoon zwanger, dus een kleine dansmove kan er wel vanaf Het echte vreugdedansje zal komen als ik een kloppend hartje zie. Dan gaat het 'echt' aanvoelen.
@Lisa890 Mss dat je het al gezegd hebt, maar wanneer moet jij nu langs de gyn? Ga je iets van het streepje zeggen op je testje?
Ik ben op mijn regels aan het wachten en dan uitgangsecho. Ik ben zo goed als zeker dat het ovitrelle was dus ik denk dat ik het niet hoef te melden..
Ik hoop dat je jezelf wat kan oppeppen en dat je weer volle moed er tegenaan kan gaan! Het is altijd mooi om de 1ste IUI zwanger te worden, maar dat komt niet zo vaak voor. Dus geef zeker de moed nog niet op. Ik duim hartstikke hard voor jou en voor al de rest in het groepje ! Jullie zijn fantastische en medelevende vrouwen en verdienen het gwn stuk voor stuk ! ❤ Ik ga trouwens niet teveel in het groepje zeggen over mezelf tenzij jullie er iets van vragen of als het misloopt. Ik weet hoe confronterend testjes en al zeker echo's kunnen zijn, dus die zet ik er sowieso niet op !!! Ik blijf jullie gwn supporteren meiden.
Hier is het helaas weer mislukt heb het even laten bezinken allemaal. 8 augustus hebben we een evaluatie en dan gaan we verder kijken.
Ik had mijn beide duimen nochtans omhoog voor jou Ik vermoed dat jullie dan zullen verder gaan met IVF/ICSI? Ik hoop dat dit jullie een wondertje kan opleveren ! Heel veel liefs komt jouw richting uit. Laat je emoties maar komen en doe gewoon waar jij zelf zin in hebt vandaag
Die hoop hadden wij ook. Het zag er allemaal zo goed uit. Maar helaas ja ik denk dat wij doorgaan naar ivf. We hebben nog de mogelijkheid om met iui door te gaan alleen naar 6 pogingen worden de kansen kleiner. Dan is de keuze snel gemaakt alhoewel ik tegen de punctie opzie. Lief dankjewel @Jolo
Ik zou dan idd ook wel de overstap naar IVF nemen, dus daar heb je volledig gelijk in. Sommigen vinden dat de punctie nog best wel meevalt, dus ik zou jezelf nog niet te ongerust maken. En anders moet je maar in het achterhoofd houden dat je het allemaal voor het goede doel doet !