Start IUI(-D) mei/juni 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lisa280887, 10 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Dank jullie wel meiden..


    Oh man heb eindelijk gi avond ontlasting gehad! Me man had nog bisacodyl zetpil thuis liggen hij had vroeger een x obstipatie. Dus ik meteen op internet zitten zoeken of het geen kwaad kon, maar gelukkig niet. En wow wat een wonder middel!!! Pfff deed onwijs veel pijn nog steeds met persen maar het is eruit. Man man wat heb ik toch veel pijn geleded de afgelopen dagen..zoveel pijn tot flauwvallen toe en dat ik er op de grond gwn mee lag pff..ik kan nu eindelijk echt me rust nemen en broeden zonder zoveel pijn! Buik is beetje gevoelig maar veeel minder als toen!


    Nu kan ik blij zijn!! Jeeeeeeej 12 embryos woehoeeeeeee!!!! De beste A kwaliteit is terug geplaatst! Die zou tg moeten plakken ik hooo het zoo!!!!!!!


    Ik ben gi avond 1 utrogestan bolletjs vergeten pff door alle pijn dat ik had.



    Is nie erg toch?
     
    Lisa280887 en Harper1987 vinden dit leuk.
  2. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ma was hcg 20 op noddag, woe was hcg 35 (niet zo heel goed dus) en vandaag was het plots 130 !!! Progesteron is ook mooi meegestegen.
    Het blijft nog steeds bang afwachten en het kan nog alle richtingen uitgaan. Het kan goed aflopen, miskraam, bbz,... maar er is tenminste weer een klein beetje hoop. Dinsdag opnieuw bloed trekken.
     
    Lisa280887 en Annie82 vinden dit leuk.
  3. Harper1987

    Harper1987 Actief lid

    19 sep 2018
    321
    194
    43
    Vrouw
    Voor als nog goed nieuws.

    Ga je nogmaals bloed prikken of wacht je tot de eerste echo.

    Ik denk dat je toch echt mag gaan proberen te genieten. Het is heel moeilijk weet ik maar je bent iig weer zwanger. Dus alvast gefeliciteerd...
     
  4. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Dinsdag moet ik opnieuw bloed laten trekken van het zkh.
    Ik ben vandaag alvast gestart met aspirine (wel op vraag van het zkh, niet op eigen initiatief). Wie weet gaat dat het extra duwtje nog geven voor een compleet voldragen zwangerschap. We gaan het de komende dagen weer zien...
    Genieten kan ik al lang niet meer en dat gaat ook nog lang duren, al klinkt dat enorm egoïstisch tov velen hier omdat ik wel steeds zwanger geraak.
     
  5. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Hoe komen jullie aan aspirine? En waar is het goed voor?
     
  6. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    De gyn heeft gezegd tegen mij voor de inseminatie dat ik dat moest nemen bij een volgende zwangerschap. Het kan helpen om opnieuw een miskraam te voorkomen. Zij heeft het ook voorgeschreven.
     
  7. Annie82

    Annie82 Fanatiek lid

    27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Google maar eens op kinder aspirine. Heb het ook vaker gelezen.
    Ik duim voor je @Jolo
     
    Jolo vindt dit leuk.
  8. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Hcg is mooi doorgestegen tot 1500 hcg (was vrijdag, dus 4 dagen geleden, 130 hcg). Ik dacht dat een wonder niet voor mij zou zijn weggelegd en dat het game over zou zijn, maar blijkbaar heb ik voorlopig toch een beetje geluk.
    Nu hopen dat er eens een wonder gebeurt en dat het ook effectief goed mag blijven gaan.
     
    Lisa890, Lisa280887, Silvia1980 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Enigma

    Enigma Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.189
    1.607
    113
    Vrouw
    Ik kreeg geen meldingen meer dus net even bijgelezen.

    @Jolo wat een geweldig nieuws! Wauw!! Echt super!!

    @Sara190 hoe gaat het met jou nu?

    Ik ben nu 14dpo en weet nog niks. Zo frustrerend! Iemand van jullie wel eens pregnyl moeten spuiten op dag 3, 6 en 9 na iui? Wanneer mochten jullie dan testen?
    Ik probeer de pregnyl er maar uit te testen nu. Als ik echt afloop zie weet ik ook genoeg. Maar zie nu eigenlijk nog niks, geen oploop en geen afloop. Dus pfff... wil zo graag nu gewoon weten waar ik aan toe ben!
     
    Jolo vindt dit leuk.
  10. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Vervelend ! Ik heb nooit pregnyl moeten bijspuiten achteraf, dus ik weet eerlijk gezegd niet hoelang het in je bloed blijft.
    Zijn er zo geen tabellen hoeveel het telkens afbreekt? Ik ken wel iemand die het heeft moeten doen en het heeft uitgerekend toen, dus ik kan het altijd even navragen als je wil.
    Ieder lichaam is natuurlijk wel anders in de afbraak van pregnyl.
     
    Enigma vindt dit leuk.
  11. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Slecht.. gi avond en vanochtend testje gedaan van sensitest helemaal wit.. vorige week terugplaatsing gehad..

    Is er nog hoop?? :cry:
     
  12. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Je bent vandaag 10 dpo he? Dan is er zeker nog kans! Ik heb dit keer ook pas op 14 dpo een hcg gehad van 20, dus een erg late innesteling.
    Ik zou overmorgen nog eens een testje wagen.
     
  13. Selsi

    Selsi Actief lid

    2 jul 2017
    138
    61
    28
    Vrouw
    Goeiemorgen dames. Heel gek, ik krijg van alleen dit onderwerp geen meldingen.

    Ik duim voor je @Jolo. Ik hoop echt dat het deze keer goed blijft gaan.

    @Sara190 ik las je over je punctie, wat heftig! Ik hoop dat je over een paar dagen en positieve test in handen hebt.

    Wij hebben een rustmaand. Hebben volgende week een afspraak over de vervolgstappen. Na 4 IUI gaan we waarschijnlijk over op ivf. We zien wel hoe het loopt
     
  14. Enigma

    Enigma Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.189
    1.607
    113
    Vrouw
    @Jolo ik heb uitgerekend hoe lang het kan duren. Het is inderdaad alleen wel zo dat elk lichaam weer anders kan reageren. Ik houd maar een beetje de standaard aan. Dan zal ik wel redelijk goed zitten. Hcg zou nu dan wel al van zo'n 450 bij eerste test, naar iets meer dan 100 gedaald moeten zijn. Denk dat ik dat bijna wel zou moeten zien op de test. Vrijdag nog zo'n 30 over. Dan moet test echt wel bijna negatief zijn zou je denken. Bij een test die kan meten vanaf 25 zou 30 echt maar ministreep moeten geven. Maandag zit ik echt wel onder de meetbare grens voor zo'n test.
    Dus durf als streep vrijdag nog redelijk aanwezig is en niet minder is geworden kliniek wel te bellen denk ik.

    @Sara190 het is natuurlijk nog vroeg, maar snap dat je baalt. Je wilt zo graag een streepje zien! Overmorgen weer testen lijkt me een goed idee. Hoop zo dat er dan een tweede streep te zien is!

    @Selsi, spannend zo'n gesprek volgende week! Is er een reden voor waarom jullie zo snel al over mogen naar ivf?
     
  15. Selsi

    Selsi Actief lid

    2 jul 2017
    138
    61
    28
    Vrouw
    Ons ziekenhuis heeft een evaluatie na 4 iui's. De zaadkwaliteit van mijn man was steeds op het randje en er werd al getwijfeld of iui wel zin heeft bij ons.
     
  16. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Helaas meiden... weer een poging mislukt. Voelde mij zo goed en relaxt deze wachtperiode! Maar helaas, het mocht niet baten...:cry:
     
  17. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Iedere teleurstelling is er weer 1 teveel !
    Dikke knuffel meid. Blijf hoop houden !
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  18. Enigma

    Enigma Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.189
    1.607
    113
    Vrouw
    Hè verdorie. Dikke knuffel voor je
     
  19. Enigma

    Enigma Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.189
    1.607
    113
    Vrouw
    Even een egopost tussendoor! Voelt wel een beetje lullig na de slechte berichten van anderen, hoop dat jullie ook snel positieve berichten mogen plaatsen!

    Heb elke dag opnieuw getest om afloop te kunnen zien tot de pregnyl uit mijn lijf was, maar moest woensdag toch echt toegeven dat het wel heel misschien aan het oplopen was. Gisteren al geen twijfel meer mogelijk dat het echt meer werd ipv minder, maar wilde toch nog even meer zekerheid. Vandaag 17dpo, normaal ook officiële testdag van de kliniek dus na vanochtend weer een mooie streep (ok, vond hem wel wat minder duidelijk dan gisteren, maar dat is misschien ook gewoon de angst die meespeelt :confused:) heb ik de kliniek gebeld.
    Assistente was heel duidelijk 'je test nu echt geen dikke streep pregnyl meer, je bent gewoon hartstikke zwanger joh!'. Dus eh... ik denk dat ik zwanger ben :D
    2 december om 13.45 de eerste echo... vandaag precies 4 weken en 3 dagen zwanger. Het moet nog even landen hoor :roflmao: Had echt niks verwacht van deze ronde! Zelfs de arts kon niks positievers ervan maken dan dat ik in elk geval geen 0% kans had, dit waren de rondes die ik uit moest zitten zodat ik door mocht voor ivf... en dan test ik gewoon positief!
    Ik stuiter nog even verder gecombineerd met een vleugje angst dat het niet op de juiste plek zit of een miskraam wordt (met die kapotte eileider nou eenmaal een aardig verhoogde kans) maar voor nu ben ik gewoon zwanger!
    2019-11-15 07.44.39-1.jpg 2019-11-15 07.50.04-1.jpg
     
  20. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Van harte gefeliciteerd! Het is je gegund!
     
    Enigma vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina