Start IUI(-D) mei/juni 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lisa280887, 10 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Hier 12 dagen na de punctie en 9 dagen na terugplaatsing negatief getest wat ik al verw8 had..:cry:


    Denk niet dat er nog hoop is?:(

    Ik stort echt in pffff :cry::cry:
     
  2. Enigma

    Enigma Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.189
    1.607
    113
    Vrouw
    Och meid toch. Meer dan een digitale knuffel kan ik je nu niet geven. Het is gewoon zwaar kut :(
     
  3. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Geen hoop denk ik he?

    Na hoeveel dagen testte jij positief?
     
  4. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @Enigma Van harte gefeliciteerd !! :D
    Ik hoop dat je een eerste mooie echo tegemoet mag gaan :rolleyes:
     
    Enigma vindt dit leuk.
  5. Enigma

    Enigma Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.189
    1.607
    113
    Vrouw
    Geen idee. Ik ben op 10 dpo gaan testen, maar er zit nog Pregnyl in mijn lijf. Dus ik heb deze ronde niet negatief getest. Weet nu alleen dat het raak is omdat streep oploopt ipv afloopt, de pregnyl breekt langzaam af, dus als test oploopt moet er eigen hcg bijzitten.
    Woensdag zag ik echt een wat duidelijker streepje. Dus dat was 15 dpo.
     
  6. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Oh zo.. Ja ik had dat ook gehoopt bij de mijne, ik had ovitrelle gespoten en die zit normaal tot 14 dagen positief als ik testte in de urine..maar ik had dus vorige week getest zodat ik daarna op of afloop kon testen, maar toen was de test na 7 dagen ovitrelle al spier wit.. snapt er niks van...
     
  7. Selsi

    Selsi Actief lid

    2 jul 2017
    138
    61
    28
    Vrouw
    @Enigma gefeliciteerd! We hebben berichtjes als die van jou nodig. Nu op naar een mooie echo.

    Wat rot Sara dat je negatieve testen hebt. Had het je zo gegund..
     
    Enigma vindt dit leuk.
  8. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Denk nie dat k het ooit nog krijg :cry:
     
  9. Selsi

    Selsi Actief lid

    2 jul 2017
    138
    61
    28
    Vrouw
    Meis, die opmerking komt wel aan bij mij.. het spijt me dat je je zo voelt, maar wel logisch gezien je de laatste weken veel hebt meegemaakt met de punctie etc. Dit traject is niet niks.

    Rationeel gezien zijn de kansen groot en je had een mooi aantal eitjes bij je punctie. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt, bij ons allen.
     
    Enigma vindt dit leuk.
  10. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Ya alles lijkt gwn voor niks zijn geweest :cry:

    Het is me zelfs na al die pijn, wachten, stress, verdriet, angst alsnog nie gegund :cry:
     
  11. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Ik kreeg geen meldingen meer hier maar wat een geweldig nieuws lees ik hier!!
    Gefeliciteerd @Jolo!!! ❤
    Oh nu voel ik me best rot dat ik niet hoopvol reageerde na de 2de bloedname.. :oops:
    Echt een klein wondertje dit! Ik duim zo hard mee op een flinke sterke plakbaby!!
     
    Jolo vindt dit leuk.
  12. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Meiden sorry ik ga dit groepje verlaten.

    Hoe enorm ik het iedereen gun, ik vind het te confronterend allemaal. Heb zo erg het gevoel in elk groepje achter te blijven... Niet alleen hier, maar ook in het echte leven. We zijn zo langzaamaan over ‘de laatsten’ en dat steekt. Ik moet mezelf zien te beschermen om het niet de overhand te laten nemen.

    Bedankt voor alles en ik wens jullie het allerbeste❤️
     
  13. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Lieverd

    Ik heb precies hetzelfde..

    Ik denk dat ik ook weg ga..

    Heb enorm veel pijn en verdriet..

    Sterkte!!!!
     
  14. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Ik heb je een pb gestuurd❤️
     
  15. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Weet ook niet zo goed wat zeggen... waarom is het bij sommige na 1 ronde clomid raak en moet iemand anders door een hel van een MMM...
    Het is gewoon zo oneerlijk. Ik hoop zo hard dat het toch mag lukken voor je, het is je zo gegund.
    Een heel dikke knuffel ❤
     
  16. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Je hoeft geen sorry te zeggen hiervoor, ik snap je volledig. Vorig jaar heb ik net hetzelfde gedaan omdat ik ook geen aankondiging meer kon aanhoren.
    Je gunt het een ander maar aan jezelf nog zoveel meer.
    Veel sterkte en vooral geluk gewenst.
    Je hebt volledig gelijk om jezelf op de eerste plaats te zetten.
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  17. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Begrijpelijk dat je je zo voelt ! Ik heb mij ook al enorm vaak zo gevoeld... ik zit nog steeds in een eerste groepje en ben daar als laatste met nog iemand over... ik voel mij daar echt enorm slecht door om eerlijk te zijn. Ik weet dat ik nu weer zwanger ben, maar we zijn ook al 3 jaar bezig en staan nog steeds met lege handen. Ik weet ook niet of de echo morgen goed gaat zijn, want ik heb niets van kwaaltjes, dus voor hetzelfde geld gaan we gewoon weer kinderloos/niet zwanger het nieuwe jaar in en moeten we voor de 5de x dit zien te verwerken. Het voelt altijd slecht met nieuwjaar voor mij. 'Vieren' dat er weer een jaar voorbij is, je veel littekens hebt en om je heen heel veel vruchtbare kenissen die al van een 2 de zwanger zijn terwijl wij al even lang bezig zijn... Het liefste zou ik mij gewoon willen opsluiten met die feestdagen.

    Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het jou snel gegund gaat worden en dat je dan een droombaby in je armen mag hebben uiteindelijk. Ik hoop dat ik binnenkort toch een positief berichtje van jou ergens kan lezen op het forum.

    Heel veel liefs, sterkte, moed en geluk op je pad ❤
     
    Annie82 en Lisa890 vinden dit leuk.
  18. Enigma

    Enigma Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.189
    1.607
    113
    Vrouw
    @Sara190 en @Lisa280887 Ik begrijp hoe jullie je voelen. Ben zelf ook een tijdje uit een groepje vertrokken. Iedereen leek maar meteen *poef* zwanger te worden. Het is soms echt te confronterend. Het is gewoon super oneerlijk.
    Het is jullie beide zo ontzettend gegund! Ik hoop zo dat jullie snel ook (weer) een positieve test in handen hebben. Ik denk aan jullie, dikke knuffel!
     
  19. Enigma

    Enigma Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.189
    1.607
    113
    Vrouw
    Eind van het jaar is ook altijd echt zo'n superconfronterende tijd. Ik haat het! Afgelopen twee jaarwisselingen waren ook gewoon bagger. Ga je terugkijken op weer een jaar waarin dingen niet liepen zoals je graag zou willen. Weer een jaar verder, weer een jaar ouder. Die hele kerst en oud- en nieuw kunnen me dan gestolen worden. Iedereen maar blij en gelukkig aan het zijn met hun perfecte gezinnetjes... ik werd er niet echt een leuker mens van in die periode. En dan begin van het nieuwe jaar weer de knop om en bedenken dat het dan dit jaar vast allemaal anders wordt!

    @Jolo duimen draaien voor je morgen! Ik hoop op een goede echo! Dit jaar met de jaarwisseling gaan we ervoor dat we er beide anders bij zitten. Ik durf ook nog niet helemaal onbezorgd te zijn. Eerst die eerste echo maar. Kans dat het niet goed zit of nog misgaat is nog erg groot, dus het is nu echt aftellen tot die eerste echo.
     

Deel Deze Pagina