En ben je 100% zeker dat het van een komende menstruatie is? Ik heb het zelf nog nooit voorgehad om eerlijk te zijn. Ik heb altijd pas na 14 dpo mijn menstruatie. Nog veel plezier in de VS trouwens !
Pff om gek van te worden die onzekerheid he. Ik werd 11dpo zoiets ongesteld. Afwachten helaas. Hopelijk is t niks en is heb je binnenkort een positieve test in handen. Nog een hele fijne vakantie
Hmm, is idd iets raar. Heb je dit nog voorgehad of is het eerder een ‘aankondiging’ dat je ongesteld moet worden? Uiteindelijk kan je nu niet echt spreken dat je ongesteld bent .. Innestelingsbloeding? Courage!
Meiden mag ik meekletsen ? Vandaag eerste iui gehad met 0.8 mil opbrengst Wij moesten gelijk opstaan dat maakte me best onzeker want na 5 minuten had ik het gevoel dat het er uit liep is dat bij iedereen zo snel
Ik heb toch eventjes moeten blijven liggen. Weet nu niet als dat groot effect heeft, maar toch .. Toitoi
Bij de pogingen voor mijn eerste zwangerschap (2 jaar geleden) moest ik telkens een half uur blijven liggen. Bij de pogingen voor mijn tweede zwangerschap mocht ik ineens opstaan. Onderzoek heeft aangetoond dat blijven liggen geen effect heeft op het al dan niet ontstaan van een zwangerschap.
Ik heb nog al gehoord van vrouwen dat er 'iets' uitloopt en zelf had ik de 2 de x dat gevoel ook. Ik weet niet precies wat het is, maar ik kan je wel zeggen dat het niet de zaadcellen zijn, want die zijn goed weggestopt. Ik denk eerder dat het je eigen vocht is ofzo. Ik moet na de IUI altijd dringend naar het toilet en ga dus na de IUI na 10 minuten am naar het wc. Ze hebben gezegd dat de zaadcellen er heus niet door gaan weggaan. Ik ben trouwens de 2de IUI een paar min. blijven liggen, 10 minuten erna naar het wc gegaan en ik was zwanger. Ik weet dat het moeilijk is, maar zeker geen schrik ervoor hebben !
Om het plastisch uit te drukken, brengen ze het sperma met IUI ook al tot in je baarmoeder, terwijl het sperma, bij gewoon seksueel contact, daar zelf nog moet zien in te geraken he. Bij mij is het dus zowel gelukt toen ik moest blijven liggen als toen ik direct moest opstaan.
Spannend al dat wachten zeg! Succes!! Ik ben ongesteld geworden gisteren dus zoals het er nu uitziet hebben we volgend weekend de inseminatie! Hier weet trouwens bijna niemand dat we hiermee bezig zijn alleen een collega van mij (omdat ik het echt met iemand wilde delen die niet te dichtbij mij staat) en verder weten mensen het niet. Sommigen wel dat we het traject hebben opgestart maar niet dat we nu echt bezig zijn zegmaar.
Spijtig te horen dat je ongesteld bent geworden .. Hopelijk met voldoende moed naar de volgende ronde.
Nou meiden, wij gaan voor IUI2. Mn menstruatie kwam pas later op de NOD-dag, dus het was nog even spannend. Maar helaas, het is doorgebroken. Nog een test gedaan voor all zekerheid en die was negatief helaas. Op naar nmr2!
Spijtig Het is altijd prachtig als je van de eerste IUI zwanger bent, maar dat komt echt niet veel voor. Vol goede moed naar IUI 2 meid, en het gaat wel lukken !!
Hier word ik nou echt verdrietig van Dag hoop De kans op zwangerschap door IUI is rond de 10% per inseminatie. Na 3 tot 6 inseminaties is gemiddeld 25% van de paren zwanger geworden. 1 op de 4 stellen na 6 maanden
Hoi meiden Ik klets ook graag mee.. Dinsdag 3e IUU gehad met maar 0.5 miljoen cellen ik verw8 er weer niks van maar toch blijf je stiekem hopen. Als ik merk dat ik weeeer geen symptomen krijg dan zal het vast niet raak zijn.. We gaan hierna nog 1 IUI doen en dan kappen we ermee.. ons relatie raakt er door verstoord en is echt niet meer fijn zo.. ik heb het ook ff helemaal gehad met het hele traject.. had er echt veel op gehoopt.. Zit ook op wachtbankje.. succes iedereen!