Vivaneo is een grote chaos sinds Cuypers weg is

Discussie in 'MMM clubs' gestart door TanjaD, 4 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TanjaD

    TanjaD Nieuw lid

    4 nov 2019
    2
    0
    1
    Vrouw
    Vermijd Vivaneo!! Ik was onder behandeling van Cuypers (man). ICSI in april 2019, bevruchting, maar geen gezonde cryo. Afgesproken om over 6 maanden weer te proberen. Afspraak toch maar bij Vivaneo gemaakt. (want Cuypers was nog niet actief met nieuwe kliniek). Voor NIKS 600 km (retour) gereden en hotel betaald. Duitse Arts zegt doodleuk dat ik te oud ben. (Cuypers hanteert een andere leeftijdsgrens, kijkt naar de persoon, en aantal eitjes). Vivaneo heeft mijn dossier, geboortedatum alles. Dus ze hadden nooit die afspraak moeten inplannen. Ook in wachtkamer sprak ik een paar zeer ontevreden NL dames. Alles is CHAOTISCH en je moet over bovenop zitten. KORTOM: VERMIJD VIVANEO EN GA DIRECT NAAR DE NIEUWE CUYPERS-KLINIEK. Overigens vertelden ze mij dat hij slechts een dikke maand vantevoren heeft opgezegd (met zus die ook arts is). Ik vermoed daardoor dat alles niet helemaal in perfecte harmonie is gegaan...
     
  2. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Mag ik vragen hoe oud je dan bent? Dat vind ik wel relevante informatie :)
     
  3. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Misschien is het een idee om in de titel erbij te vermelden dat hem om Vivaneo Düsseldorf gaat? Er zit ook een Vivaneo in NL...
     

Deel Deze Pagina