Hier klopt dat helaas niet Ofja, ik ben wel vruchtbaar, maar het blijft niet plakken. Voor mijn dochter zijn wij lang bezig geweest. Na 10 maanden was ik zwanger geraakt, maar dat was een vroege miskraam. Na 3 maanden ben ik daarna wel weer opnieuw zwanger geraakt (wat ik wel heel snel vond), maar weer een vroege miskraam. Daarna een halfjaar bezig geweest, maar niet zwanger geraakt. Dan zijn wij begonnen met IUI en de 2de IUI was ik weer zwanger, maar dat was dan een mola-zwangerschap. We mochten toen een halfjaar niet zwanger raken na de curretage. Daarna weer begonnen met IUI en de 2de IUI zwanger. Helaas is het hartje bij de 3de echo gestopt met kloppen. Daarna weer IUI en meteen weer raak en dat is dan mijn dochter ❤️ Voor dit kindje waren we 7 cyclussen zelf bezig, maar niet zwanger. Bij de 1ste IUI weer zwanger, maar dus opnieuw een vroege miskraam Ik vrees dat we dus dit keer ook weer een reeks tegenslagen gaan moeten verwerken. Ik ben snel zwanger met IUI heb ik het gevoel, maar het ook effectief blijven is heel lastig.
Er moet maar 1tje de juiste plek bereiken! Ik heb al succesverhalen gehoord met een opbrengst van 1,1 miljoen hoor! Mijn duimen draaien
Och jeetje wat een pech zeg.. weten ze ook hoe het kan dat het niet blijft plakken of is dat een raadsel? Lijkt me emotioneel ook erg zwaar..
Nee, ze hebben allerlei onderzoeken gedaan, maar daar is niets uitgekomen. Ik nam bij mijn dochter wel utrogestan en bloedverdunners (ervoor alleen utrogestan), dus de hoop was er ergens dat het nu gewoon goed zou gaan, maar blijkbaar toch niet Emotioneel is het idd niet makkelijk, maar voor iedereen in dit groepje is het elke maand (tot nu toe) zwaar natuurlijk. En daarvoor is dit groepje natuurlijk zo goed, dat we onze gevoelens van ons kunnen afschrijven wanneer nodig
ja moet zeker genoeg zijn! Bij mij gaven ze aan minimaal 800.000 voor een goede kans. Daar zit je dan tocht mooi boven. Ga voor je duimen!
pfff niet zwanger kunnen worden is niet leuk, maar wat jij al hebt meegemaakt nog minder! Knuffel voor jou
Zo krijgen wij het mee van het lab. Vond t wel apart om zo mee door de gangen te lopen (vooral ook omdat de deksel van het buiten potje niet dicht kan en ik een mega kluns ben )
Wow, das wel echt totaal niet goed verpakt e Ik zou nerveus worden als ik ermee door de gangen zou lopen
Hopelijk binnenkort een plakker voor jou! Erg fijn inderdaad om alles van je af te kunnen schrijven en te delen!
Dat is inderdaad raar! Wij ons brengt het lab het zelf naar de gyn toe. Vond het wel een grappig gezicht dat ze het gister kwamen brengen terwijl ik in de wachtkamer zat.
Haha wat bizar! Bij ons zit er tenminste nog iets meer omheen ook qua isolatie. En bij ons levert t lab het al aan in een spuitje dus hoeven ze er alleen nog maar een slangetje op te draaien. @Appeltaartje121 hoeveel was het eerder bij jullie voor de koorts? gister vlak na m’n iui kreeg m’n man klachten en blijkt hij Corona te hebben, nu dus ook koorts dus ben wel benieuwd hoe het volgende maand zal zijn tov deze maand qua aantallen enzo.. ze hebben nu 13 miljoen ingebracht, vorige keer 10 miljoen. (Na bewerking dus) geen idee hoe dat scoort qua goed/niet goed
Bij mijn man was het 0 op 10 januari (toen zouden we de 1e IUI hebben). Hij is tweede kerstdag een beetje ziek geweest en heeft de Corona booster gehad in december. En op 5 februari was het na opwerken weer hersteld naar 8 miljoen. Is nog niet helemaal hersteld want hij had een hele goede uitslag bij analyse in juli 2021 maar verbetering lijkt dus wel snel te zijn.
Ah wat vervelend, hopelijk wordt hij niet al te ziek.. Mijn vriend had vorig jaar ergens met de test 25 miljoen cellen. Nu was het voor bewerking 5,3 miljoen en na bewerking 1,1 miljoen..
Ben heel benieuwd wat t bij ons gaat doen volgende maand eventueel. Ik heb gelukkig nog steeds geen Corona dus hopelijk ontspring ik de dans, fingers crossed!
Morgen Ovitrelle spuiten en woensdag IUI 2. Er zijn nu 2 follikels die groot genoeg zijn. Ze zei wel dat ik hierna nog 1 IUI heb met Clomid, anders wordt het spuiten. Maar goed, heb verder niet echt gevraagd waarom dan. Voor zover ik snap werkt de clomid goed bij mij. Nu 2x 3 follikels en 1x 2. Ook snel rijp.
Volgens mij is het omdat Clomid ervoor zorgt dat je baarmoederslijmvlies dunner wordt na verloop van tijd. Dat zeiden ze toch tegen mij een paar jaar geleden Toen ging ik normaal ook overstappen op spuiten, maar is dus niet meer nodig geweest
Hallo allemaal, Sorry dat ik even een tijd niks van me heb laten horen, maar ben blij dat jullie in deze topic lekker verder babbelen Ik was er even helemaal klaar mee en drukte met vanalles en nog wat hier Maargoed, mijn tussenstand: 7x iui gehad zonder hormonen Deze maand Menopur gespoten Zo 20 feb ovitrelle gezet (1 follikel van 20mm) en Di 22 feb de inseminatie (donorzaad) Nu op het wachtbankje, as zondag is mijn NOD (mag van het ziekenhuis 8 maart testen, dus 2 dagen na mijn NOD, 14 dagen na inseminatie) Persoonlijk vind ik het wachtbankje heerlijk, zo hoef ik er even niet mee bezig te zijn en niet 100x naar het ziekenhuis.. Als het deze maand niet raak is, dan in volgende cyclus een baarmoederfoto. Heb naarna nog 2 pogingen over en anders gaan we naar de icsi
@marijtje85 spannend weer, ik duim voor je! Je hoort dat wisselen van clomid af wel vaker, de verklaring van jolo klinkt best plausibel. @Fryskfamke21 je bent niet de enige hoor! Ik vind die 2 weken pauze ook heel chill. Voor n follikelmeting ben ik zo 2,5 uur kwijt (want reistijd ect) en die prikken enzo, vind het altijd lekker om dan weer even die pauze te hebben waarin we niet steeds hoeven prikken en naar t ziekenhuis. En na die 2 weken ben ik ook wel weer klaar om door te pakken, haha.