♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 19 maart Marijtje85 -IUI 2 22 maart Jolo - ronde zonder IUI 23 maart ... ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken Zwanger HEEL BELANGRIJK: Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik zit nu op 11 DPO en negatief getest vanochtend, wel verwacht maar toch jammer, op naar poging 3 maar.
Absoluut!, maar kan het me ook nog niet echt bevatten of zo.. Ben nog nooit zwanger geweest, dus ook geen miskramen, maar natuurlijk genoeg teleurstellingen de afgelopen 7 jaar. Beetje zelfbeschermingsmodus denk ik nog.. Eind deze maand een echo Beetje last van mijn borsten, maar dat had ik anders ook wel voor mijn menstruatie. En achteraf gezien bij bepaalde dingen al een versterkte geur.., maar dat had ik op dat moment nog niet echt door
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 22 maart Jolo - ronde zonder IUI 23 maart ... ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken Zwanger Fryskfamke21 HEEL BELANGRIJK: Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 19 maart Marijtje85 -IUI 2 22 maart Jolo - ronde zonder IUI ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken Zwanger Fryskfamke21 - uitgerekend ... HEEL BELANGRIJK: Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ja in theorie kan het altijd nog, ik heb de laatste tijd steeds een luteale fase van 12 dagen dus verwacht dat ik morgen gewoon ongesteld word. Als ik niet ongesteld word doe ik nog wel een test maar tot die tijd ga ik uit van de negatieve uitslag.
Ik weet nog niet precies hoe dit werkt, maar wij hebben morgenochtend voor de tweede x inseminatie. Klopt ie dan zo? Eerste keer trouwens halve paniekaanval gehad op weg erheen, maar nu helemaal ready! Vond het zo’n moeilijke stap. ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 9 maart Willow1988 IUI 2 19 maart Marijtje85 -IUI 2 22 maart Jolo - ronde zonder IUI ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken Zwanger Fryskfamke21 - uitgerekend ... HEEL BELANGRIJK: Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
@willow1988 de data die genoemd worden zijn de NOD data, dus wanneer je ongesteld zou moeten worden/mag testen. Logisch toch dat je het de eerste keer spannend vond! Ik vond de eerste keer ook wel even spannend, je weet toch niet goed wat je moet verwachten. Ik had het ook zeker omdat m’n HSG zo pijnlijk was, je bent dan toch bang, maar ik voel gelukkig nagenoeg niets van de iui! Gelukkig ga je er nu relaxter in, je weet ook beter wat je moet verwachten nu toch!
Zie uitleg van @kattenmama! Ja, de 1ste keer is inmens spannend he! Voor ons is het ondertussen de 7de IUI (alles samen genomen) die we tegemoet gaan en ik huppel er nu bij wijze van spreke naartoe
Ah op die manier! Het lukt me niet om hem aan te passen, sorry . Er moest eigenlijk 23 maart staan dan, bij mij. Wij zijn vanochtend weer aan de beurt geweest en ik heb dus dat ze nooit goed het slangetje kunnen inbrengen. De HSG kon daardoor ook niet doorgaan, omdat ze gewoon niks in de baarmoedermond kregen. Die moest toen worden opgerekt bij de gyn en daarna nog eens proberen, weer met enorme moeite maar wel gelukt. Nou, zojuist was het dus weer een hele uitdaging. Arts erbij om te helpen en daarna bloed in de onderbroek... Maar goed, de troepen staan weer in positie en daar gaat het om. @Jolo Ik las een tijdje terug dat jij volgens mij bloedverdunners kreeg na de inseminatie, klopt dat? En is dat iets dat zou moeten helpen? Was ik even benieuwd naar.
Ik zal het aanpassen De eerste 3 inseminaties hadden ze bij mij ook moeite om het slangetje in te brengen, maar meer omdat ik een kronkelige baarmoederhals heb. Ze hebben toen zelfs 1 x een uitwendige echo moeten doen op mijn baarmoeder/buik om te zien waar de weg was. Niet echt aangenaam als je daar met een megavolle blaas zit en ze dan hard duwen met de echo Maar goed, het was uiteindelijk dan wel gelukt (ook met wat bloedverlies wel). Ik neem bloedverdunners om de kans op een miskraam te verkleinen. Ik heb 3 miskramen gehad en daarna heeft de gyn mij bloedverdunners voorgeschreven. Bij de volgende zwangerschap was ik ook blijvend zwanger. Nu heb ik het ook weer genomen bij IUI 1, maar helaas dus toch wel weer een miskraam. Zelf zou ik wel nooit bloedverdunners nemen zonder goedkeuring van de gynaecoloog.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 19 maart Marijtje85 -IUI 2 22 maart Jolo - ronde zonder IUI 23 maart Willow1988 - IUI 2 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken Zwanger Fryskfamke21 - uitgerekend ... HEEL BELANGRIJK: Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
@Jolo @willow1988 wat een gedoe joh dat jullie baarmoeders zo eigenwijs zijn. Ben heel blij dat het bij mij altijd zo makkelijk gaat. ik had net t eerste roze bij t afvegen dus t zal vannacht of morgen wel losbarsten hier. Op naar de 3e poging!