Wat jammer idd Neem jij utrogestan ofzo? Ik vind 16 dagen wel lang om niet ongesteld te worden. Verloren tijd zeg maar!
Wel fijn dat jullie nu ook eindelijk een effectieve datum hebben! Haha, herkenbaar hoor trouwens... Vriend klaagt ook dat hij 1 x voor de IUI naar het ziekenhuis moet gaan. Terwijl wij 10 x meer moeten gaan bij wijze van spreke En dan ook nog eens het kind moeten dragen met de bijhorende kwaaltjes. Maar een man heeft het toch oh zo zwaar Jeetje, wat een gedoe wel... Als jullie al zoveel begeleiding krijgen, laat ze dan eerst maar naar ginds bellen. Jullie gaan heus niet beginnen aan dit avontuur zonder vooraf goed na te hebben gedacht over de zorg ervan en wat nodig is.
Ik ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest, 3 nog kleine eitjes. Ca 11,12 en 13mm. Maandag weer heen voor een meting. Ben benieuwd of ze alle 3 over blijven..
De vorige keer vertelde ze dat het ligt aan je eigen gezondheid en hoe je er zelf in staat.. dus volgens mij wel. Ik heb het nog niet mee gemaakt dus ik ben benieuwd. Persoonlijk zou ik het dan wel door laten gaan.. ik denk dan echt van het is nog steeds niet gelukt dus acht de kans klein dat ze dan alle 3 bevrucht worden. Maar goed je weet het niet. 2 zouden we wel leuk vinden.
Ik mag de 23ste testen ja. Duurt zoooo lang! Misschien dat ik morgen al even kijk of de hcg van ovitrelle uit mn lichaam is. Dat is dan 10dpo, dan kan ik misschien een dagje smokkelen. Ik heb ergens het gevoel dat het is gelukt namelijk, al heb ik totaal geen symptomen… Misschien is het vooral dat ik het heel erg hoop hoor, omdat ik zo klaar ben met de onzekerheid. We gaan het zien!
Ik zou ook ervoor gaan hoor! Voor mij persoonlijk denk ik ook; als het al jaren niet lukt om ook maar 1 eitje bevrucht te krijgen, dan zal het vast niet zo mal gaan ineens. Spannend wel, met extra kansen! Ik duim voor je.
Ja precies wat je zegt! Maar ik vind het vreemd. De vorige ronde had ik 1 eitje en toen zei ik, jammer ik had gehoopt op 2 eitjes. Toen zei de arts dat het niet meer kansen gaf als je meerdere eitjes hebt om zwanger te worden.. en dat snap ik nog steeds niet. Maandag heb ik een andere arts, ik ga het haar weer eens vragen. Oeh ook spannend zeg voor jou!! Hopelijk heb je volgende week een dikke knaller van een test! Duimennnnn
Op 10 dpo moet de ovitrelle echt allang eruit zijn hoor! Ze zeggen dat het traceerbaar is tot maximaal 10 dagen na het spuiten, tot 8dpo dus..
@Jolo wat top dat het weer gelukt is!! Nu duimen dat t blijft zitten, en dat nog zonder iui ook! Mijn artsen gaven aan dat zo’n cup echt onzin is, dat wat er uit je loopt toch niet de zaadcellen zijn die het moeten gaan doen.. Maar baat t niet dan schaad t niet ook natuurlijk. @Nurazvita fijn dat je mag beginnen! Ik moest idd ook een maand langer wachten omdat m’n vervolg afspraak net verkeerd viel, zo stom is dat! Mijn man klaagt eigenlijk nooit echt over t ziekenhuis oid, hij gaat ook eigenlijk altijd mee met de follikelmetingen. Alleen als het écht niet anders kan dan ga ik alleen, maar dat is bijna nooit. Van mij hoeft t niet, hij mag ook ivm Corona nooit mee naar binnen oid. Maar vind het wel gezellig aangezien het voor ons best een reis is. @Appeltaartje121 snap dat dat verhaal je aanspreekt idd! Baat t niet dan schaad t niet zou ik denken. Ik ben dit jaar overgestapt naar een verzekering met extra vergoeding op alternatieve geneeskunde en doe nu sinds 3 maanden acupunctuur met dezelfde gedachte. Het heeft niet echt geholpen tot nu toe, maar dan heb ik er alles aan gedaan. ik mag morgen weer naar het ziekenhuis voor m’n CD10 meting, ben benieuwd hoe het ervoor staat, we hebben eigenlijk een razend drukke week voor de boeg dus vind het ook wel fijn om een beetje in te kunnen schatten wanneer we de iui zouden hebben weer.
spannend, succes morgen. We lopen ongeveer gelijk. Vorige ronde ook volgens mij dus dan klopt het wel! Hopelijk ziet alles er goed uit!
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 22 maart Jolo - ronde zonder IUI 23 maart Willow1988 - IUI 2 27 maart Nurazvita - deze ronde nog zonder IUI 15 april Marijtje85 - IUI 3 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken Zwanger Fryskfamke21 - uitgerekend ... HEEL BELANGRIJK: Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 23 maart Willow1988 - IUI 2 27 maart Nurazvita - deze ronde nog zonder IUI 15 april Marijtje85 - IUI 3 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken Zwanger Fryskfamke21 - uitgerekend ... HEEL BELANGRIJK: Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)