Yes, super. Ik heb mij even van de NOD lijst gehaald. Ik heb mij nog niet gezet bij 'zwanger', want dat voelt heel dubbel aan. In het verleden een paar keer gedaan en uiteindelijk dan slecht nieuws. Dan is het zo hard om dat weer te moeten verwijderen.
Helaas begint hier de spotting… Ben zo verdrietig. Ik voel me steeds zo boos en teleurgesteld dat het niet lukt, ook voor mijn kerel die ook heel graag een kind wil. Heb een Kruidvat2v5 testje gedaan vanochtend, niet eens een schaduw van een tuurstreepje Volgens mij gaan wij vrij gelijk op @marijtje85. Hebben ze bij jou eigenlijk een oorzaak gevonden als ik vragen mag?
ja echt super balen hè? Wij wilden ook zo graag, extra nu omdat mijn schoonmoeder heel slecht nieuws over haar gezondheid heeft gehad. We hopen heel erg dat we haar nog oma kunnen maken . Nee bij ons is er geen oorzaak gevonden. Bij jullie wel?
Nee bij ons ook niet. Vind ik echt onbegrijpelijk eigenlijk, want het moet toch wel een oorzaak hebben? Er zijn verdorie mensen op de maan geweest, maar een eitje volgen lukt niet Haha, nou daar word ik nog wel eens pissig om
ja ik ook wel inderdaad. En dan denk ik nu; gaan we 6 maanden IUI proberen maar waarom zou dat werken? En dan straks weer enorm lang moeten wachten voordat je naar ivf/ icsi door kan waarschijnlijk.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 23 maart Willow1988 - IUI 2 27 maart Nurazvita - deze ronde nog zonder IUI 15 april Marijtje85 - IUI 3 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken marijtje85 - 22/03 - uitgangsecho en medicatie ophalen Zwanger Fryskfamke21 - uitgerekend ... HEEL BELANGRIJK: Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Haha sorry, ik moet even lachen om je vergelijking Ik denk dat er idd wel een ooraak moet zijn, maar dat de medische wereld helaas nog niet zover staat om alles te weten ondanks ze al veel weten/kunnen.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 27 maart Nurazvita - deze ronde nog zonder IUI 15 april Marijtje85 - IUI 3 17 april Willow1988 - IUI 3 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken marijtje85 - 22/03 - uitgangsecho en medicatie ophalen Zwanger Fryskfamke21 - uitgerekend ... HEEL BELANGRIJK: Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 24 maart Appeltaartje121 - IUI 2 27 maart Nurazvita - deze ronde nog zonder IUI 15 april Marijtje85 - IUI 3 17 april Willow1988 - IUI 3 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken marijtje85 - 22/03 - uitgangsecho en medicatie ophalen Zwanger Fryskfamke21 - uitgerekend ... HEEL BELANGRIJK: Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Het is ook best ingewikkeld, ze kunnen wel meer dingen maar ze kijken ook vaak naar kosten. Als het goedkoper is en de kans is nog semi hoog doen ze vaak liever n behandeling dan doorzoeken. dat is eigenlijk precies ook wat @marijtje85 zegt, het voelt zo kut om die 6 pogingen door te moeten met deze kansen, maar er zijn ook mensen die onverklaard onvruchtbaar zijn waarbij het wel lukt met iui en als je alles dan bij elkaar legt is t goedkoper dit te doen. Maar daarbij gaan ze wel voorbij aan onze mentale gezondheid.. Ik heb 1 rijp ei op links, mag donderdag voor de iui. Ik heb alleen wel Corona opgelopen maar met n goed mondkapje en de nodige voorzorgsmaatregelen mag ik gelukkig wel langskomen. Ik dacht dat ze deze poging verloren zouden laten gaan maar omdat ik al zo ver ben willen ze m niet overslaan (gelukkig!). Ben daar heel blij mee. Prikken was deze maand echt ellende, paar flinke blauwe plekken gehad dus als t dan ook nog voor niets was geweest..
Oh ik had vandaag een rare afspraak. Was een assistente die ik nog nooit gezien had maar dat is op zich geen probleem, als t beleid maar hetzelfde zou zijn. Vorige vertelde dat dit de laatste cyclus met clomid zou worden, dat die maand dat de iui niet doorging de clomid wel gewoon telt en het 4 cyclussen met clomid is. Nu was het 4 IUI pogingen met clomid. En ze wilde mijn 1e echo op cyclusdag 10 plannen terwijl ik 2x IUI heb gehad op cyclusdag 10. Dan zou de eerste echo/ ovitrelle dus waarschijnlijk te laat zijn. Nu wel op cyclusdag 9 gepland vroeg in de ochtend dus dat zou wel moeten kloppen. Ik kan niet goed tegen tegenstrijdige informatie, word ik heel onzeker van . Maar goed, wel weer clomid en ovitrelle mee gekregen.
@kattenmama Succes vandaag met de IUI! @marijtje85 Idd wel wat bizar zeg! Ze zouden je dan al eerder moeten laten terugkomen op dag 8 ofzo... Hier moet je zelf je afspraak inplannen tussen dag 8 en dag 10. Hier is het wel niet gebruikelijk (of toch alleszins niet voor mij) om een uitgangsecho te hebben eerst
Maar jij prikt niet toch? Volgens mij is het bij pillen meestal niet gebruikelijk om een uitgangsecho te hebben maar bij injecties wel. Hier is t altijd op dag 3 en dan 10, maar bij mij is dat ook altijd op tijd geweest.
ja vorige keer moest ik terug op dag 8 inderdaad (maar dat is nu zondag dus dat snap ik op zich wel). Dag 9 in de ochtend zou ook nog op tijd moeten zijn voor de Ovitrelle. @kattenmama ik prik inderdaad ook nog geen gonal-f ofzo maar moet altijd op dag 3 voor uitgangsecho (anders krijg ik geen clomid) en dan op dag 8/9 voor de eerste meting en bepalen wanneer trigger/ iui)
@Jolo hoe gaat het met je? morgen iui 3, met 3 rijpe follikels. Hopelijk is 3x scheepsrecht. Vooral omdat de UD dan op de verjaardag van mijn overleden opa zou zijn waar ik een hele goede band mee had
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 24 maart Appeltaartje121 - IUI 2 27 maart Nurazvita - deze ronde nog zonder IUI 15 april Marijtje85 - IUI 3 17 april Willow1988 - IUI 3 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken marijtje85 - 29/03 - IUI 3 Zwanger Fryskfamke21 - uitgerekend ... HEEL BELANGRIJK: Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Dat zou idd wel super speciaal zijn, moest het nu gewoon raak zijn dan! Ik duim superhard mee voor een goede IUI morgen Hier gaat alles goed Volgende week woensdag heb ik een 1ste echo, dus tot dan blijft het wel heel spannend!