Start IUI(-D) zomer/najaar 2021

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fryskfamke21, 15 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Ah ja, ik gebruik altijd van die dipsticks van minder dan n euro per stuk, dus die kosten zijn wel te overzien. En bij mij scheelt het n hoop, als ik m’n ongesteldheid afwacht ga ik op n gegeven moment toch hoop opbouwen. Die hoop en daardoor teleurstelling voorkom ik liever, dat maakt t een stuk chiller voor mij iig.

2. Appeltaartje121

Appeltaartje121 Actief lid

22 apr 2020
    350
    296
    63
    Vrouw
    Hai! Ik zal nog even bij lezen, tijdje terug dat ik gereageerd heb.. ik had op 24-3 de 2e IUI poging en gister had ik bij afvegen ineens roze verlies. Dus ik had ergens wat hoop dat het evt met een innesteling te maken had kunnen hebben.. maar in de avond en vandaag ineens krampen en echt bloed dus het zal mijn menstruatie wel zijn :cry:. Zijn er meer die er last van hebben dat sinds de hormonen hun hele cyclus is veranderd? Ik ben nog nooit zo vroeg ongesteld geworden. Ik had altijd een prachtige cyclus van 28 dagen maar de laatste maanden kan ik er geen pijl meer op trekken.

3. willow1988

willow1988 Bekend lid

27 sep 2021
    711
    675
    93
    Vrouw
    Ik had dat bij de eerste iui, had precies dezelfde gedachte toen van innesteling, maar bij mij waren de hormonen gewoon even van de mik. Normaal altijd 28 dagen, toen ineens maar 22. Maar ja wie weet, kan bij jou evengoed een innesteling zijn natuurlijk. Moeilijk he, deze wachtdagen. Ik duim voor je.

4. willow1988

willow1988 Bekend lid

27 sep 2021
    711
    675
    93
    Vrouw
    Ik had afgelopen donderdag de cd10 folikelmeting, maar toen was het nog te klein (12mm). Morgenochtend nieuwe echo, maar heb sinds vrijdagavond al van dat typische cervixslijm. Volgens mijn kalender zou de eisprong morgen (ma) of dinsdag zijn. Maar als ik morgen de echo heb en savonds ovitrelle spuit, dan wacht dat eitje toch niet tot woensdagochtend? Dan gaat ‘ie toch juist springen? Dus nou twijfel ik of ik stiekem nu de ovitrelle ga zetten… Ben bang dat we hem nu gaan missen. Hebben jullie hier ervaring mee?

5. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Ik zou niet zomaar zonder overleg ovitrelle gaan spuiten hoor.. Cervixslijm zegt niet alles, die follikelmetingen zeggen veel meer. Gewoon het advies van je artsen volgen hoor!

willow1988 vindt dit leuk.
  6. willow1988

willow1988 Bekend lid

27 sep 2021
    711
    675
    93
    Vrouw
    Heb het niet gedaan nee. We hebben het samen even gezellig gemaakt, zodat er eventueel wat “manschappen” klaar zouden staan :p Maar de echo was prima! Twee rijpe follikels en eentje bijna rijp (dus net op het nippertje… bij drie annuleren ze de boel). Voor het eerst meerdere follikels, superblij dus! Woensdagochtend inseminatie.

marijtje85 en Jolo vinden dit leuk.
  7. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Hopelijk is de IUI vandaag meegevallen!
    Hopelijk komt er deze ronde iets moois van! :thumup:

8. willow1988

willow1988 Bekend lid

27 sep 2021
    711
    675
    93
    Vrouw
    God, nou het was een groot tranendal! Ging van alles mis. File, formulier in de auto laten liggen, verkeerd ingevuld. Dus ik zat te janken van de stress, al voordat ik op de stoel mocht :confused: Vandaag mega kramp, vooral na het plassen… Nog niet eerder gehad. Hopelijk levert het wat op ja! :thumup:

9. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw

24 maart
    Appeltaartje121 - IUI 2

27 maart
    Nurazvita - deze ronde nog zonder IUI

15 april
    Marijtje85 - IUI 3

17 april
    Willow1988 - IUI 3

6 mei
    Kattenmama - IUI 4

Afspraken

Zwanger
    Fryskfamke21 - uitgerekend ...

HEEL BELANGRIJK: Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

10. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    @Jacy82 heb jij al meer duidelijkheid nu?

@willow1988 ahh wat verrot, gelukkig is alles toch goed gegaan!

ik heb mezelf weer een maand op kunnen schuiven. Zaterdag weer voor de uitgangsecho, heb er bar weinig zin in. Maar op naar poging 4 maar..

11. willow1988

willow1988 Bekend lid

27 sep 2021
    711
    675
    93
    Vrouw
    Ach, rot zeg :( Misschien kun je het combineren met wat leuks die dag? Lekker samen lunchen na de echo ofzo!

12. marijtje85

marijtje85 Bekend lid

15 dec 2021
    698
    833
    93
    Vrouw
    @willow1988 oh wat balen zeg, herken de file stress zo (ook al ga ik bijna een uur eerder van huis en is het normaal 25/30 min rijden)
    Hopelijk levert de ellendige IUI wat op

13. Jacy82

Jacy82 Bekend lid

24 nov 2018
    752
    422
    63
    Vrouw
    #373 Jacy82, 10 apr 2022
    Laatst bewerkt: 10 apr 2022
    Hoi

Helaas m'n 100% geslaagd niet meer gevolg kunnen geven. Ik had al weinig vertrouwen deze keer omdat ik veel last van m'n buik had en de dag/week na de iui ook nog behoorlijk ziek en koortsig was. Deze maand dan ook overgeslagen en nu nog even de arts bellen om een foam echo of nog andere controle misschien in te plannen vanwege de pijn. Misschien laat ik t nog even een paar maandjes rusten om zelf ook weer wat beter te gaan voelen. Ik ben nog in de dubio. Maar wil toch eerst die foam echo doen om iig alles doorgespoeld te hebben voor m'n laatste rietje.

Over combineren met leuke dingen. Mijn eerste 2 iui zijn beide in 1x geslaagd. Maar toen ben ik wel gelijk erna in een pretpark of iets anders redelijk ctiefs geweest. Dat ga ik misschien volgende keer gewoon maar weer doen. Lekker m'n lichaam beetje schudden in zo een achtbaan ofzo :). Kon geen kwaad ook volgens de artsen..haha dus ze zeiden niet, doe de rest van de dag lekker rustigaan. Misschien alleen dat ik daar door heel de tijd een tuimelend kind in m'n buik had of zo druk na geboorte :p

14. willow1988

willow1988 Bekend lid

27 sep 2021
    711
    675
    93
    Vrouw
    Goed idee om alles “in orde” te maken voor je aan het laatste rietje begint! En ik had nog niet gehoord van vooral lekker actief doen, maar misschien dat ik wel een tripje pretpark plan voor de volgende iui-dag. In mn eentje de hele middag in de achtbaan :roflmao:

15. marijtje85

marijtje85 Bekend lid

15 dec 2021
    698
    833
    93
    Vrouw
    @Jolo jouw onderschrift! :)

16. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ja, we hebben een kloppend hartje gezien :rolleyes: Het was wel een heel stresserende dag. Al van half 5 wakker en een uur voor mijn echo heel hard in paniek geschoten en hard moeten zitten wenen :oops:

Ik ben wel 3 dagen korter gezet dan ik verwacht had. Kan altijd op deze korte termijn en door een meetfoutje, maar daardoor heb ik niet echt kunnen genieten van de echo en daar heb ik enorm veel spijt van nu.
    Dinsdag heb ik opnieuw een echo en als ik nog steeds een kloppend hartje zie, ga ik wel proberen om er dit keer wat van te genieten.

kattenmama en marijtje85 vinden dit leuk.
  17. marijtje85

marijtje85 Bekend lid

15 dec 2021
    698
    833
    93
    Vrouw
    ah zo fijn dat er een kloppend hartje was! Duim voor je!
    Kan me voorstellen dat het na een miskraam nooit meer zo ontspannen is

Jolo vindt dit leuk.
  18. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Lief van jou❤️

Ik duim ook nog keihard voor jullie allemaal en lees nog regelmatig jullie updates mee! :)

19. willow1988

willow1988 Bekend lid

27 sep 2021
    711
    675
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Jammer dat je er stress van had, maar zo fijn dat jullie een kloppend hartje hadden. <3

Jolo vindt dit leuk.
  20. willow1988

willow1988 Bekend lid

27 sep 2021
    711
    675
    93
    Vrouw
    @marijtje85 Benieuwd hoe het met je is. Heb je al getest? Bij mij gaan de dagen zoooo langzaam voorbij. Kan officieel volgende week woensdag pas testen, maar misschien smokkel ik naar dit weekend met een early :)

Deel Deze Pagina