Ja gaat op zich aardig. Nu een week niet zo fit. Heb gisteravond laat getest, dacht heel even dat ik iets vaags zag, maar denk het toch niet. Hoeft natuurlijk niet meteen wat te zeggen maar ja. Wel stuk minder hoop. De dagen gaan inderdaad super langzaam. Merk jij iets?
He vervelend, heb je dat er ook nog bij. Hopelijk geen griep! Misschien morgenochtend nog een testje ertegenaan gooien? Ik merk niet heel veel. Heb wel een heel gespannen gevoel in mijn baarmoeder-regio. Verder pijnlijke borsten, maar dat heb ik vaker rond deze tijd. Ze waren een paar dagen geleden enorm opgezwollen, dat is nu niet meer zo. Dus ik voel me niet heel anders dan anders eigenlijk. Heb wel echt last van de spanning rond aftellen naar testdatum. Het liefst zou ik gewoon van die typische klachten hebben. Misselijk enzo. Heel stom maar dat zou ik zo graag hebben, dat je al na een paar dagen denkt "dit is wel heeeel verdacht". Lijkt me makkelijker om de wachtweken door te komen. Sterkte en benieuwd naar je komende test! Ik duim voor je.
Niet meer getest maar net met afvegen een beetje oud vermengd. Dus denk dat het einde hoop is dat de 3de keer geslaagd is
He, wat klote meid Ik leef heel erg met je mee. Ik zie ook op tegen volgende week, als ik mag testen. De teleurstelling na die twee weken spanning is zo moeilijk he. Doe je niet nog een testje voor de zekerheid? Sterkte!
Helaas is dat niet meer nodig. Helaas, ook IUI 3 met 3 eicellen en 15 miljoen zaadcellen heeft niet tot een zwangerschap geleid. Definitief geen 2022 baby. Ben echt op, weet even niet zo goed wat ik nu moet doen. 1) Proberen door te gaan met IUI (maar dat voelt als zinloos) 2) Over proberen te stappen op IVF (word volgende week ook al 37) 3) Of een pauze nemen tot na de bruiloft (maar ja, weer die leeftijd)
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 24 maart Appeltaartje121 - IUI 2 27 maart Nurazvita - deze ronde nog zonder IUI 17 april Willow1988 - IUI 3 6 mei Kattenmama - IUI 4 10 mei Marijtje85 - IUI 4 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken Zwanger Fryskfamke21 - uitgerekend ... HEEL BELANGRIJK: Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Jeetje, volgens mij zitten wij in heel vergelijkbare schuitjes! Wij gaan 8 juli trouwen (en ben met 34 ook niet de jongste meer). Ik denk er ook over om een pauze te nemen tot na de bruiloft als deze ronde niet slaagt. Het is natuurlijk moeilijk om zo online mee te denken, maar ik geloof wel dat als het écht zinloos voelt, de stap naar ivf misschien niet een verkeerd idee is. Een iui-traject vraagt al heel wat en met ivf heb je veel hogere kansen. Al komt ivf natuurlijk weer met een nieuwe lading spanning, meer hormonen enzo… Krijg je ook een evaluatie nu je op de helft zit? Lijkt me precies de twijfel die je met je arts kunt bespreken.
Wow echt bizar, wij trouwen 23 juli. nee helaas mogen we pas een evaluatie na 6 IUI pogingen. En dan zou evt de verwijzing kunnen met weer wachttijd van zo’n 12 weken. Dat was geen verspilde tijd zei ze, want dan mocht ik door met IUI. Kon alleen maar denken; alle IUI is dan toch verspilde tijd geweest. Heb vanmiddag al de verzekering gebeld. Voor hen is het geen vereiste om eerst alle 6 de IUI pogingen geprobeerd te hebben voor vergoeding van ivf. Vind het lastig. Aan de ene kant wil ik hier niet perse weg (moet toch als ivf noodzakelijk blijkt) maar aan de andere kant heb ik zo weinig vertrouwen meer in mezelf/ iui
Lastig is dat hè.. Bij mij speelt die leeftijd dan minder mee, maar ik herken je gevoel heel erg. De iui voelt erg zinloos maar we moeten alle 6 die pogingen doen voordat we door mogen naar ivf, ookal erkennen ze wel dat als je na 3 pogingen nog niet zwanger bent de kansen flink dalen. Wij hebben het ook heel even gehad over een pauze en of we dat wilden, maar zijn erop uitgekomen dat we dat niet willen. Ik wil al die iui’s er zsm doorheen rammen zodat we daarna door kunnen, ipv nu pauze en daarna alsnog weer 3 iui pogingen moeten doen. Voor ivf is wss ook weer wachttijd dus dan hebben we dan maar even pauze.. Maar je moet natuurlijk absoluut doen wat voor jou goed voelt. Dit is hoe het voor mij/ons is, dat kan voor jou/jullie natuurlijk heel anders zijn. Het is gewoon lastig dat die 6 pogingen een vrij harde eis zijn om door te gaan en dat zullen we door moeten, ook als je over zou stappen naar n ander ziekenhuis. Maar het is een hoop gedoe wat een hoop energie kost, alle injecties en afspraken, en als je dan ook nog de hoop verliest is het gewoon nog moeilijker door te gaan.. Maar wij kunnen dit allemaal, we komen er wel doorheen ❤️❤️
Ja precies, we hebben nu samen afgesproken dat we de 6 pogingen doen. We weten nu waar we aan toe zijn en met de bruiloft en de ziekte van schoonmoeder kost het ook even teveel energie om zo voor onszelf op te komen dat we naar ivf kunnen. Maar bij de evaluatie na 6x gaan we niet weg zonder ivf verwijzing haha. We weten nu wat de behandeling inhoud (overigens denkt mijn vriend nog wel dat het zo goed kan komen maar ja). Ga er ook maar niet meer over beginnen tot poging 6. Dan wil ik wel meteen de evaluatie plannen (voordat daar ook weer wachttijden voor zijn). We kunnen verwezen worden naar het Radboud (lange wachttijd) of naar Nij Geertgen . Good things take time. gister op dag 1 al voor uitgangsecho enzo gemoeten omdat ik snel reageer op medicatie en het anders pas dag 5 was ivm Pasen en dat is te laat. Nu over over gonal-F. Morgenavond beginnen met spuiten (75 eh) en vrijdagochtend terug voor follikel meting.
Klinkt als een weloverwogen besluit! Dat geeft vast ook rust. Wij hebben vanochtend nog gesproken over pauzeren na deze poging. Het lijkt erop dat ik vandaag ongesteld word Bruin en rood bij afvegen.
Is dat dan de eerste keer met gonal? Wellicht maakt dat nog verschil voor je.. Dat hoor je nog wel eens. Ik was vandaag op m’n dag 10 echo, mag maandag weer terugkomen, verwachting is dat ik dan n rijp ei heb. Had nu rechts 1,5. Het houdt ons iig bezig zo tijdens de paasdagen.
@willow1988 het is inderdaad even goed zo. Wie weet lukt het alsnog met IUI, en zo niet gaan we vanaf augustus ons op ivf richten. Oh nee wat balen zeg. Had het zo voor je gehoopt! Pauze heb ik ook overwogen, maar toen ik belde was het ivm Pasen: hoe snel kan je hier zijn. Toen toch maar snel besloten om te gaan. @kattenmama klopt, wordt de eerste keer met gonal-f. Is schijnbaar protocollair in ons centrum zo dat na een aantal keer over gaat. Hopelijk maakt het nog een beetje verschil. Vanavond beginnen met 75eh. Hopelijk kan jij snel de volgende poging plannen.
Helaas… ongesteld. Gister vreselijk om gehuild, nu wat down. We gaan in ieder geval nog één ronde doen en dan misschien toch een maandje rust voor de bruiloft. Vind dat zo moeilijk om te besluiten maar lijkt me toch mentaal wel ff goed. Zal de voor- en nadelen nog wel bespreken met onze arts.
Ik heb vanochtend m’n 4e iui gehad, 30 miljoen zaadcellen ingebracht dit keer, echt bizar dat dat aantal zo onwijs kan verschillen terwijl er eigenlijk niets verandert is bij ons, maar de aantallen lopen tot nu toe elke poging op. Ik ga dus weer het wachtbankje op, hoe is het met jullie?
Ja ik hoop het ook! Vind de verschillen echt zo groot, eerste 2 zaten rond de 10 miljoen, de 3e 20 miljoen en nu de 4e 30 miljoen.. Maar ze zeggen tegelijkertijd ook dat zodra je boven de 10 miljoen komt de kansen zelfs weer iets dalen gek genoeg.
@willow1988 wat balen dat het doorgezet is. Zijn jullie er al uit wat jullie willen? @kattenmama duim voor je! Mooie aantallen! vandaag cyclusdag 8 en weer 3 eitjes die waarschijnlijk mee gaan doen (zeker 2). Zijn nu zo’n 15mm. Morgen weer terug en dan zondag of maandag de iui
Vandaag voor follikel meting geweest en 1 van 19.6, 1 van 16.9 en 1 van rond de 15 mm. 2 gaan er zeker meedoen. Morgen de IUI
Fijn! En spannend weer. Blijf je ook altijd eventjes liggen na de inseminatie? Over je andere vraag: we zijn deze ronde doorgegaan, maar twijfel over de volgende. Wil eerst de arts spreken voor we een pauze doen, want misschien heb je wel iets van een hormoonspiegel opgebouwd die je weer te niet doet met de pauze? Geen idee hoor, maar bedacht me ineens dat ik tegenwoordig meer eitjes heb en misschien komt het daardoor.