Start IUI(-D) zomer/najaar 2021

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fryskfamke21, 15 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijtje85

    marijtje85 Bekend lid

    15 dec 2021
    541
    619
    93
    Vrouw
    oh op de nipt wachten is ook super spannend. Wel leuk dat je het geslacht meteen hoort! Dat kan hier helaas niet geloof ik.

    zeker spannend. Hoop zo dat het hartje klopt. Misschien dat ik dan wat blijer ben (nu is het nog zo onwerkelijk en kan ik het nog niet echt geloven, zelfbescherming denk ik)
     
  2. marijtje85

    marijtje85 Bekend lid

    15 dec 2021
    541
    619
    93
    Vrouw
    Hier goed nieuws! Hartje klopt, meet 6 weken 5 dagen, mooie dooier zak en op de juiste plek.
    Het is ook een eenling (had 3 follikels met de iui).
    Super blij dus. Volgens de iui datum zou ik 7+1 kunnen zijn maar op deze termijn moeilijk te meten/ iets latere innesteling. Had niets te betekenen volgens de gynaecoloog (baby meet nu 0,87cm).
    Super opgelucht :)
     
    kattenmama en Jolo vinden dit leuk.
  3. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Superleuk nieuws!
    Het is idd in het begin niet makkelijk om de exacte grootte te meten waardoor er wel wat dagen kunnen verschillen.
    Bij deze zwangerschap ben ik ook tov de 1ste echo, bij de 2de echo alweer 4 dagen verder gezet uiteindelijk.

    En nu genieten maar!
     
    marijtje85 vindt dit leuk.
  4. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het hier met jullie? Het is al eventjes stil, dus ik vroeg mij af of er nog wat updates zijn.
     
  5. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Ik ben net begonnen aan m’n 6e poging, we krijgen over 2 weken een gesprek om te bespreken hoe verder vanaf hier. Ben benieuwd naar de wachttijden voor ivf..
    En ben nu in de laatste poging nog 1 tikkie omhoog gegaan met de gonal f, dus wie weet gaat dat nog iets doen..
     
  6. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Hopelijk is de IVF niet nodig, maar idd wel goed om alvast een gesprek te hebben van hoe verder. Het duurt al allemaal lang genoeg!

    Hopelijk zijn er ook geen te lange wachttijden en kan er gewoon meteen begonnen worden met de opstart (moest het nodig zijn).
     
  7. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Ja we gaan er wel gewoon vanuit hoor, de kans dat die laatste iui opeens lukt is echt mega klein aangezien er nog nooit iets gebeurd is. Ben wel benieuwd wat ze te zeggen hebben over het vervolg.
     
  8. Valaina

    Valaina Actief lid

    28 jun 2014
    223
    184
    43
    Vrouw
    Hallo allemaal, ik kom weer even gluren. Tijdje stil geweest aangezien het mentaal even te veel werd, en manlief vanalles begon te mankeren. Nu weer begonnen met IUI (onze op 1 na laatste kans) . Dus weer duimen en wachten wachten wachten.

    Aan de dames waar het intussen wel gelukt is: gefeliciteerd!! Superfijn!!!
     
    marijtje85 vindt dit leuk.
  9. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Wat spannend! Jullie hebben er ook al aardig wat op zitten.. Logisch dat je er dan doorheen zit op n bepaald moment
     
  10. Valaina

    Valaina Actief lid

    28 jun 2014
    223
    184
    43
    Vrouw
    Dom dom dom. 7 dagen na Ovitrelle al getest. En positief. En geen nieuwe testen meer in huis. En 4 dagen Graspop festival.
    Kan dus nog nest een vals positief zijn, maar ja, dat weten we dus niet. Waaaaaaarom kan ik niet gewoon wachten!!!!! Aaaarggggggg
     
  11. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik geloof dat het tot 10 dagen nog wel zeker in je lichaam kan zitten. Sommigen breken het sneller/trager af dan anderen.

    Vaak is de innesteling ook pas later dan 7 dagen.

    Dus ik zou er nog niet meteen vanuit gaan dat hij positief is door hcg. Maar het kan altijd.

    Je moet voor jezelf natuurlijk beslissen of je je er goed bij voelt om op graspop een alcoholisch drankje te drinken of niet. Ikzelf deed het standaard nooit na een inseminatie, maar er zijn er genoeg (en zeker degenen die niet bezig zijn met een vruchtbaarheidsbehandeling) die wel wat drinken.
    Ik zou nu wel niet elke dag 15 drankjes binnen gieten als je snapt wat ik bedoel :roflmao:

    Veel plezier in ieder geval!!!
     
  12. Valaina

    Valaina Actief lid

    28 jun 2014
    223
    184
    43
    Vrouw
    Geen zorgen, alcohol is niet het probleem. Gisteren geen druppel op. Ja 3 liter water
    Het is meer dat ik hier geen drogist heb om testen te kopen. Oh well. Maandag weer.
     
  13. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Maar met 7 dagen na de ovitrelle zit je pas op 5 dpo toch? Das veel te vroeg om positief te kunnen testen..
     
  14. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Oeps ok, verkeerd begrepen :roflmao:
    Ik had beter moeten weten dat het over testdrang ging, haha! :D
     
  15. Valaina

    Valaina Actief lid

    28 jun 2014
    223
    184
    43
    Vrouw
    Vanochtend weer getest. Spierwit. Dus het was inderdaad gewoon de Ovitrelle. Ik had beter moeten weten
    Maar met 3 follikels had ik misschien te veel hoop
     
  16. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Knopje: vind ik niet leuk :(
     
  17. marijtje85

    marijtje85 Bekend lid

    15 dec 2021
    541
    619
    93
    Vrouw
    @willow1988 moest aan je denken hoe de bruiloft was geweest. Maar nu zie ik dat je een miskraam hebt aan je onderschrift :(. Wat ontzettend verdrietig! Hoe gaat het met je?

    En met de rest van de dames?
     
    willow1988 vindt dit leuk.
  18. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @willow1988 Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Ik hoop dat je bruiloft alsnog is meegevallen en dat je alles een beetje een plaats kan geven.
    Maar het vraagt tijd natuurlijk.

    Ik hoop dat het geluk jullie snel mag toelachen en dat de volgende zwangerschap een plakkertje mag zijn.

    Veel liefs ❤️
     
    willow1988 vindt dit leuk.
  19. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Ik heb 3 weken terug m’n 6e iui gehad, als die officieel afgerond is ga ik door in ivf. Zit nu dus een beetje in de tussenfase. Hoop dat ik in augustus zou kunnen starten met ivf, of anders in september maar dat is nog even afwachten. Moet eerst die 6e iui nog afronden, ben nu 22dpo en nog niet ongesteld dus moet waarschijnlijk morgen naar t ziekenhuis om te kijken wat er aan de hand is (zwangerschapstesten negatief uiteraard). Wel heel bizar dit haha
     
  20. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Wat bizar zeg !
    Ben je ondertussen al naar het ziekenhuis kunnen gaan?
     

Deel Deze Pagina