Start IUI(-D) zomer/najaar 2021

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fryskfamke21, 15 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijtje85

marijtje85 Bekend lid

15 dec 2021
    698
    833
    93
    Vrouw
    Oh dat is wel echt heel raar ja. Ben benieuwd!

2. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Nope.. Ze willen het eerst toch nog langer aankijken.

3. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Wat een antwoord van het ziekehuis o_O Lijkt mij dat je toch al lang genoeg wacht...

4. willow1988

willow1988 Bekend lid

27 sep 2021
    711
    675
    93
    Vrouw
    Ah lief dit, thx. We hebben pittige dagen gehad. Drie dagen voor de bruiloft bleek dat het een leeg vruchtzakje was. Ik ben daar nog steeds wel kapot van eigenlijk. Ik heb een goede vriendin gevraagd om iedereen die het al wist in te lichten en te instrueren dat we er absoluut niets over wilden horen op de bruiloft. We wilden die dag niet laten overschaduwen door dit verdriet, en dat ging verbazingwekkend goed. We hebben enorm genoten en de dag juist heel intens meegemaakt. Het idee dat een aantal mensen ervan wist gaf me ook wel een heel goed gevoel. Voelde me heel erg gesteund en geliefd, juist omdat ze er niet over begonnen.

Inmiddels zijn we op vakantie. We wachten de miskraam af (zware pijnstilling en maandverband mee, plus een brief van het ziekenhuis voor als we hier hulp nodig heb en) en kijken maar hoe het gaat. Ik vind het moeilijk want heb nog last van alle zwangerschapshormonen. Mn lijf denkt gewoon dat het zwanger is. En tussen het ontspannen door is er soms veel verdriet dat loskomt. Maar daarom misschien juist goed om samen weg te zijn.

Als we terug zijn en ik ben het vruchtzakje nog niet kwijt, ga ik voor medicijnen om het op te wekken. Ik hoop dat het gewoon loskomt op de dag van terugkomst dus. Dat zou fijn zijn.

Deel Deze Pagina