Start IUI in 2011

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Liesben, Dec 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

#221 Liesben, Jan 26, 2011
    Last edited by a moderator: Jan 26, 2011
    Nee, nog geen kinderen. En we zijn nu bijna twee-en-half-jaar bezig. Helaas zijn we elkaar pas laat tegen gekomen...dat hebbie soms :)

Die echo voor/tijdens/na de IUI heb ik ook niet gehad hoor. Alleen de inseminatie, en daarna een kwartiertje blijven liggen.

2. framboos

framboos Actief lid

Nov 19, 2010
    468
    0
    16
    België
    Ook bij mij was er geen echo meer bij na de IUI. Gewoon het goedje erin en 'mevrouw, kleed je maar aan' :)

De zaadjes van mijn man zijn 64% beweeglijk (wat toch tamelijk goed was volgens de gyn), het aantal is wel normaal. Maar ze hebben ons ook gezegd dat het langer zal duren eer het lukt.. geduld.. geduld.. wachten.. aanzien... en heb net geen geduld!

3. babybelle

babybelle Bekend lid

Nov 25, 2010
    638
    0
    16
    ow wat vreemd, dus niemand heeft een echo tydens de iui?
    ik dacht missch framboos wel, omdat we dus allebei in belgie in behandeling zijn , maar kennelijk is dat niet vanzelfsprekend.. ja ik stelde nog een vraag aan de dokter over de timing en dat k de dag ervoor al afscheiding verloor enzo en dus denk dat ik al mn eisprong heb gehad, toen zei hy dat ik me over de timing absoluut geen zorgen hoef te maken en dat dat zoiezo goed zit.
    afscheiding verliezen en buiksteekjes (dus symptomen van de eisprong) kunnen zowel voor, tydens als na de eisprong nog voorkomen.. dus t voelen en denken dat t dan al gebeurd is , is eigenlijk onmogelijk, t kan namelijk nog komen.
    ja ik wil jullie geen lesgeven ofzo hahahaha maar ik wil datgene wat ik interessant vond om te horen van de dokter, ook met jullie delen!
    nakkie, bloemetjes en framboos en al de rest.. heeeeeel veel succes.
    nakkie voel je al iets?:)

4. babybelle

babybelle Bekend lid

Nov 25, 2010
    638
    0
    16
    vergeet niet dat t bij laj ook zo was e.. meteen opgestaan enzo en toch zwanger e..

5. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

May 4, 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    #225 kopjethee79, Jan 27, 2011
    Last edited: Jan 27, 2011
    hé meiden,
    ik had ook geen echo na de IUI, alleen idd. een kwartiertje blijven liggen en dan aankleden...

zijn er ook dames die gebruik maken van een temp.curve? zo kun je ook zien of je een eisprong hebt gehad...
    ik had hem idd. op de dag van de IUI bleek uit mijn temp.kaart! dus dat zit i.i.g goed, nu maar hopen dat de zaadjes van mijn man even heel hard hebben gezwommen en dan zien we hopelijk volgende week het positieve resultaat!

welke leeftijd hebben de meesten hier? ik zelf ben nu 31 en mijn man is 46...

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik temp wel, maar mijn temp steeg fors na de Ovitrelle-injectie :)
    maar ei is pas echt de dag van de IUI geweest hoor..

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh ja, ik ben dus 39..en ik denk de oudste in dit topic :D

8. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

May 4, 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @liesben,
    das wel vreemd...normaal stijgt je temp. de dag nadat je je eispong hebt gehad, maar misschien reageerde je lichaam op het hormoon van de injectie?

ik hoop zo voor jullie dat het raak is!

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb wel meer mensen gevonden met een temperatuurstijging na Pregnyl/Ovitrelle. Het is per slot van rekening ook zwangerschapshormoon...dus het is niet abnormaal. Maar stel nu dat hè, stel nu dat ovulatie indd twee dagen eerder was, dan hebben we de dag ervoor ook zelf nog aan een beeb gewerkt ;)
    Zie mijn tempkaartje als je op mijn banner klikt.
    Dag 13 was dag van follikelmeting en de Ovitrelle injectie.

10. Jaira

Jaira Fanatiek lid

May 5, 2010
    1,840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, ja dat heb je vaak niet in de hand en hoelang zitten jullie al in de MMM?
    Als je het niet wilt zeggen, goed hoor en anders zeg je doe nie zo nieuwsgierig!;)

11. Jaira

Jaira Fanatiek lid

May 5, 2010
    1,840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij hetzelfde, geen echo´s voor of na, denk dat ze dat zonder reden weinig doen hoor.

12. Jaira

Jaira Fanatiek lid

May 5, 2010
    1,840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vraag me af hoe ze dat kunnen zeggen dat het bij jullie langer duurt..:( Je leest best vaak verhalen van paren met heel weinig beweeglijk zaad o.i.d en dat ze zelfs onder het miljoen zitten die ronde en dan toch zwanger raken!
    Nee meid, dat geduld moeten we echt leren, ik denk dat ik het wel nooit krijg maar is wel lastig als we steeds weer moeten wachten..:(

13. Jaira

Jaira Fanatiek lid

May 5, 2010
    1,840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik 34 en de 1 na oudste??:D
    Spannend Liesben, ik duim voor je!! Ook wij gaan nog even oefenen, ben vanochtend geweest en IUI in weekend wordt hem w.s. niet. Nog steeds te klein, zaterdag nieuwe meting en dan horen we ws definitief wanneer IUI plaats vindt, tot die tijd proberen we het ook gewoon nog even zelf!;) Alvast voorraadje aanleggen;)

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

We hebben eind 2009 onderzoek laten doen. In juni 2010 zouden we starten met de IUI, maar in mei bleek ik weer spontaan zwanger. Helaas dus weer een MA, en nu deze maand definitief de eerste IUI gehad!
    En vragen mag hoor ;)

15. Jaira

Jaira Fanatiek lid

May 5, 2010
    1,840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah, vreselijk! Denk je dat het niet meer nodig is enz enz, gaat het nog mis! Hoop van harte dat het jullie alsnog snel gegund is en dat het goed mag blijven gaan! Voor iedereen natuurlijk!;)

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Tja, het was al de tweede keer dat ons dat overkwam. Maar helaas hebben we het niet voor het zeggen. we gaan er gewoon van uit drie maal echt scheepsrecht is!

17. Jaira

Jaira Fanatiek lid

May 5, 2010
    1,840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah joh! Soms vraag je je wel eens af WAAROM moet je dat overkomen? Maar ja, krijg je toch nooit antwoord op.
    Idd daar moet je in geloven! Duim voor je!:)

18. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

May 4, 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @liesben,
    haha, dus hoe dan ook hebben jullie er alles aan gedaan om deze keer een postieve test te krijgen!
    ben je het w8 ook al zo zat?

@jaira,
    ow, dat is dan wel weer een tegenvaller zeg!
    maar beetje 'klussen' kan nooit kwaad:D
    veel plezier!

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ja, maar dat ben ik 1 dpo al ;)

20. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

May 4, 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @liesben,
    hahahaa....owowow, ik duim zooooooo hard, heb gewoon eeltontwikkeling!

Share This Page