ha ha ja d8 ik al ma goed, er wordt hier op deze forum echt vanalles geplaatst en ik d8 ik doe lekker mee .. missch dat iemand ook eens kaas heeft gegeten en toen zwanger bleek te zijn ahahahahahhaha klinkt crazyyy i know
Whaaaaat!? Super Liesbeth! Hoe is het mogelijk?! De eerste keer gewoon! Wat zal je in opperbeste stemming zijn vandaag. Van harte! Heel erg leuk voor je!
Good things come in 3's! Butterfly, Anita85 en Liesben allemaal zwanger op de eerste IUI poging! Congrats dames! Super leuk en geniet er echt veel van! Vrijdag heb ik mijn meting dag, en ik verwacht dat de 9e mijn eerste iui dag is. Bree
Gefeliciteerd!!!! Wat super. Dat wil ik ook Dit was net even de opkikker die ik nodig had. Het kan dus echt! Geniet ervan meid!
@liesben, jeee! you dit it girl! wat een goed nieuws lees ik! @babybell, ja, maar ivf is ook wel gelijk best wel ingrijpend,dus we moeten daar eesn even heel goed over praten, etc..zowel met de gyn als samen... voor de rest ga ik vandaag gewoon een beetje zitten janken moet er weer ff doorheen, maar dat komt wel goed...
Hier vanmorgen ook een dikke vette positieve test! Ik kan het alleen nog niet zo goed geloven. Ben zo blij! Liesben, Van harte gefeliciteerd.
1 dag hier niet geweest en er is hier weer vanalles gebeurd!! Eerst en vooral DIKKE PROFICIAT aan liesben!! Laat het derde keer goede keer zijn! @joyce: je maakt echt wel meer kans dmv IVF. Maar inderdaad, er komt veel bij kijken, cyclus platleggen, pillen en spuiten, eitjes prikken, afwachten, spanning, terugplaatsing.. Ik zou me troosten met de gedachte dat, ook al is het niet aangenaam, ze al zooooveel meiden vóór jou dat ook hebben doorstaan. Het is het proberen waard, denk ik, maar uiteindelijk beslissen jullie zelf natuurlijk. @Bree: het komt ook dichterbij voor jou! Da's fijn, eindelijk een echte kans. Ben gisterenavond naar de gyn geweest voor eerste FM. Er komt geen tweede FM, want mijn ei was al 17mm en dat op dag 12. Da's bijzonder snel voor mij. Ik mag vanavond nog wat rondhollen, want om 20u komt de thuisverpleegster de pregnyl zetten.. maar die heeft een voorschrift nodig van de dokter anders mag ze de spuit niet zetten (ik zou eens verkeerd kunnen reageren daarop enz). En de gyn is me dat gisteren vergeten geven. Dus mag ik na het werk nog eens een tussenstop maken bij de huisarts voor het voorschrift te laten schrijven. Wat is het toch handig als je gewoon zelf die spuit mag zetten, zoals jullie allemaal doen! En dan donderdag om 10u45 de tweede IUI. Deze keer neem ik geen verlof, maar ga ik ervoor en erna gewoon gaan werken. Wow zeg, zoveel meiden zwanger van de eerste IUI.. mijn gemoed zinkt weer een beetje weg.. ben hier toch niet de meest vruchtbare persoon blijkbaar, ook al scheelt er niks volgens de gyn. *mep op eigen kaak* herpak jezelf, framboos! Positief blijven Maar goed, overmorgen is het weer zover! En dan beginnen de 'leukere' wachtweken.. degene waarin je toch een beetje kan hopen en dromen.
@elize: ook jij proficiat!! Dit is toch echt ongelooflijk, zoveel zwangeren! Was blijkbaar net mijn bericht aan het typen toen jij de aankondiging deed.. Ben toch beetje jaloers.. eigenlijk.. in feite.. Maar het is iedereen volop gegund, hoor
@framboos, wat een goed nieuws, kom er bij jou nu ook eindelijk weer een begewing in de zaak! en ik weet wel, je hebt gelijk, maar ben gewoon ff van mijn padje af en de moed is even in mijn schoenen gezakt, waardoor ik niet meer positief kan denken...dus zoals jij zegt *mep op eigen kaak* en flinke huilbui en dan moet ik mijzelf wel weer oppakken... volgende week dinsdag hebben we i.i.g een afspraak bij de gyn staan voor het bespreken van een nieuw plan...
Jeetje elize ook gefeliciteerd!!! Goed zeg. Ik ben stiekem ook jaloers hoor nog een weekje en dan mag ik ook testen Pfff wat duurt dat lang!
goedemiddag dames, ik heb net getest en heb ook positief getest!!! ben zo ontzettend blij alleen ook zo ontzettend bang heb namelijk wel het idee dat ik ongesteld moet worden heb jij dat ook liesben en elize?? meiden wij hadden maar 2 miljoen zaadjes en je ziet dus dat het echt kan!! elize@ gefeliciteerd meid!!
@liesben, geweldig!!! gisterennacht nog gezien dat je vandaag moest testen, ik d8 oooh ze is er bijna en op hoe een manier!! meid geniet ervan! X joyce, ach meid.. mij staat denk ik hetzelfde lot te wachten als deze iui mislukt .. hij heeft ons aangeraden hierna meteen over te gaan naar ivf en omdat ik zoiets heb van hy zal t wel beter weten, volg ik gewoon zijn advies op en ja dat t ingrijpend is, missch ben ik gewoon zo als persoon maar ik heb zoiets van.. als k denk aan waarvoor ik het doe dan vind ik t helemaal nie zo erg meer.. alleen de gedachte dat t dan mislukt is wel slopend... daar probeer ik dan ook zo min mogelijk aan te denken... we bevinden ons nu eenmaal in deze situatie, hetis helaas nie anders.. dus ja we gaan er proberen het beste van te maken , toch meid? grtjs Babybelle
ooowww bloemetjes!!! gefeliciteerd!!! nou deze topic gaat wel echt goed!!! bij de vorige was er maar eentje zwanger na de eerste iui, nou hopelijk ben ik hier bij de geluksvogels beland en behoor ik ook tot 1 ervan deze maand!!! meid dat van dat ongigevoel, dat hebben veel mensen... heb dat echt vaker gelezen, een vriendin van mij is nu zwanger en dat na haar eerste ivf poging, na bijna 5 jaar een kinderwens te hebben en ocharme toen ze posi had getest was de hele tyd bang, ze zegt ik voel gewoon dat ik ongi wordt.. maar ze is nu wel bijna 20 weken