@bloemetjes: ook jij van harte gefeliciteerd!! haha! ik blijf feliciteren vandaag!!! ik ga over een paar uur mijn allereerste Puregon prik zetten. ben stiekem wel een beetje zenuwachtig.... @framboos: waarom mag jij die Pregnyl-spuit niet zelf zetten?
@zus: waarom ik niet zelf spuit? omdat ik in België woon en ze je dat hier niet zelf laten doen.. ik heb er ook geen uitleg voor maar da's hier precies niet de gewoonte. Bij Babybelle (ook België) is dat ook via thuisverpleegster, dacht ik? Veel succes en moed met de puregon-prik, je moet erdoor, meid! Het is voor het goede doel! @babybelle: ik vind het ook, deze keer mogen we niet achterblijven, he. Dat doet wel wat met je, he, al die meiden die zwanger worden.. Duim jij voor mij, zal ik voor jou duimen! Ik hoop voor je dat het lukt deze keer. Zou je veel gedoe besparen, he.. @bloemetjes: heb je al gefeliciteerd op het andere topic, maar ook hier een geweldige proficiat!! Dan zal het zeker wel goed zitten, ondanks je ongi-gevoel.. waarvan ik ook denk dat het doodnormaal is dat je dat voelt, er gebeurt zoveel in je buik nu.
elize! bloemetjes! Jeeeeeee, wat een roze! Ja, die menstruatiekrampjes horen erbij bloemetjes. Heb ik ook elke zwangerschap, dat is de baarmoeder die "groeit" en zich klaarmaakt voor wat komen gaat!
Nou ja zeg! Dit is echt niet te geloven meiden! Elise en Bloemetjes ok gewoon raak?! Bizar dit! Van harte meiden! Ik gun het iedereen, maar mezelf ook natuurlijk. Jeetje, ik sta versteld nu ik dit allemaal lees. Ik krijg morgen iui, dus dan begint voor mij in ieder geval het wachten en dan hoop ik over twee weken net zulk positief nieuws te kunnen brengen als deze meiden! Wie gaan deze week nog meer voor de iui? Vergeten de zwangere dames niet ook een beetje voor ons allemaal te duimen? I.v.m. zwangerschapsdementie ofzo...haha.
ik duim zoiezo voor je, daar mag je op rekenen! t zou me idd heel veel gedoe besparen, alleen durf ik er ni zo op te hopen... ik bereid me mentaal al n beetje voor op die ivf die missch komen zal.. het is wel heel erg hoopgevend, die zwangere meiden idd.. nou tis ze allemaal van harte gegund !
Bloemetjes, Ik heb ook van die ongie krampjes. Verder eigenlijk niet veel kwaaltjes. Kan het nog wel moeilijk geloven. Ben nog een beetje bang dat het niet zo is of dat het nog mis gaat. Moet er nog even aan wennen dat ik nu kan genieten. Voor alle andere dames, Natuurlijk zal ik voor jullie duimen! Ik snap ook wel dat het een beetje zuur is als er veel gefeest word behalve bij jou thuis. Maar dat feestje komt er ook wel. Zo zie je maar weer, het kan dus wel. veel sterkte en gooi alle stres hier op het forum. Heeft mij ook geholpen. Bedankt dames.
Sorry ik ben hier niet meer zo vaak.... Heb het heel erg druk met mijn ma! Ik zie dat er hier ineens 3 zwanger zijn !!! Van harte gefeliciteerd! Wauw. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik het een beetje moeilijk vind, sorry!!!!!
@bloemetjes, jij ook gefeliciteerd!wat fijn voor je meis! @babybell, je hebt ook helemaal gelijk, maar op dit moment kan ik dat nog niet zo zien, zit gewoon nog ff te balen...uiteindelijk heb ik er zeker alles voor over om mama te worden, want dat wil ik echt... thanx voor je lieve woorden
Bedankt voor de lieve reacties..! En tuurlijk blijf ik voor iedereen duimen..!!! @ Elize ik merk ook dat het me darmen zijn wat krampen geeft.! Jocye@ mag ik vragen wat jullie hadden na de bewerking? Wij hadden bij de eerste iui een half miljoen de 2 de iui hadden wij 2 miljoen en ben nu wel zwanger meid houd moed ik snap dat het heel moeilijk is, ik kon het ook niet altijd maar probeer positief te blijven..!
@bloemetjes, de gyn heeft niet exact gezegd hoe en wat, maar hij zei dat het een wonder zou zijn als dit ging lukken,want het was echt slecht..dus als ik wil zou ik het wel kunnen navragen volgende week. en ik ga zeker proberen weer positief te gaan denken en daar heb ik ook wel vertrouwen in... ben ook,net als de anderen, wel een beetje jaloers op jullie hoor! maar gun het jullie allemaal! thanx voor de opbeurende posts!
Meiden heb vanmorgen weer getest en de streep is net zo donker als de test streep..! Ben hier zo dankbaar voor en gun het jullie echt..!! ik zal zeker door blijven duimen voor jullie..! Hoop echt dat iedereen een positieve test in handen krijgt..!
Bloemetje.... JE BENT ECHT ZWANGER!!!!! ahhhh wat een geweldig gevoel! Geniet echt hiervan want het is echt gebeurd! Bree
Ik heb er vanmorgen ook nog maar eens testje tegenaan gegooid... Verder de poli gebeld en gemeld dat ik zwanger ben. Ik word vanmiddag teruggebeld door de gyn, omdat ik wat vragen heb over bijvoorbeeld gebruik van een lage dosis aspirine om de kans op evt miskramen te verkleinen. Of evt. progesteron. Zo veel vragen, zo veel onzekerheden
Het was een eitje!! ik zat me echt druk te maken om niets. Voelde er niets van en de naald gleed makkelijk mijn (spek)buikje in! Ik kan niet wachten om de 2e prik te zetten! Na al die goede berichten deze week, heb ik weer moed en ga ik de komende weken met een positief gevoel tegemoet! Hopelijk maandag bij de eerste FM al goed nieuws!! @Framboos: oh wat vervelend dat je dan zo afhankelijk bent van anderen om te spuiten. Ik vind het ook best wel een behoorlijke verantwoording, die je krijgt. Maar als ik zie hoe makkelijk het mij gisteren is afgegaan, snap ik niet waarom ik mij zo druk heb gemaakt Alles goed met de zwangeren? Zo te zien wel! Testjes die donkerder worden! Leuk hoor, meiden!!
Liesben ik heb ook het ziekenhuis gebeld, maar ze vond echt dat ik te vroeg getest had..! Ik zei Naja als het de pregnyl is worden mij testen toch niet steeds donkerder?? Toen zei ze niks meer....ben benieuwd wat je gyn heeft gezegd..!
ja dat snap ik ook weer wel, en soms is t ook wel ok om effe goed te balen en te janken, gewoon alles eruit laten, laat dat gevoel alleen nie overheersen ok? t moet nog wel een beetje leuk blijven x
Pregnyl heeft een halfwaardetijd van ong 33 uur...dat is nu echt wel uit je bloed... Ik heb Ovitrelle gespoten, dat heeft een halfwaardetijd van 30 uur. Je bent echt wel zwanger hoor...
Liesben bedankt voor je snelle reactie ..! Het maakte me even onzeker....tuurlijk hèb ik de kwaaltjes maar schrok toch even dat ze het zei..!! Laat je even weten wat de gyn zei?