Start IUI in 2011

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Liesben, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PuraVida

PuraVida Actief lid

9 feb 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nakkie, wel iets te melden, maar geen leuk nieuws. Ik schrijf ook mee in IUI in Feb, daar gebeurt meer dan hier. Anyway gisteren follikelmeeting en blijken er 6 eitjes te zitten. Geen IUI voor ons deze ronde in verband met het risico op meerlingen. Dosis Clomid wordt nu aangepast. Ik moet nog ruim 2,5 week wachten op mijn menstruatie dus zal de komende tijd meer lezen, dan schrijven :)

2. Girlfriends

Girlfriends Nieuw lid

17 mrt 2011
    3
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ben vandaag nieuw hier en hoop dat ik met jullie mee kan praten.

Ben ruim 6 jaar bezig om zwanger te worden op de natuurlijke manier, helaas is dit tot nu toe niet gelukt. Eindelijk wilde mijn arts me doorverwijzen. Inmiddels is het zaad van mijn vriend gecontroleerd alles is in orde, toen kreeg ik een baarmoederfoto en er leek iets te zitten dus moest ik ook nog een kijkopperatie, gelukkig niks aan de hand. :)

De volgende stap is IUI. Ben afgelopen zondag begonnen met spuiten van menopur aankomende maandag 21-3 moet ik voor mijn eerste echo om te kijken of er eitjes groeien en of ze groot genoeg zijn, ik vind het allemaal erg spannend, ook omdat ik nog nooit zwanger ben geweest en er bij ons niks aan de hand is. Hoop dat het lukt met IUI.

Groetjes
    Patricia

Deel Deze Pagina