Goh Elize, spannend. Maar ook leuk om te lezen hoe het jou is meegevallen. Nu inderdaad wachten, wachten en nog eens wachten. Wij slepen je er wel doorheen. Er zijn er meer die de komende dagen moeten afwachten. Lijkt me wel gek, er zit nu iets in, je kunt in theorie dus nu zwanger worden de komende uren/dagen. Ieder krampje, dingetje wat je voelt, zal je weer aan het denken zetten...Is het een goed gevoel of niet? Doen mijn borsten meer pijn, ben ik misselijk, ben ik moe? Nou ja, ik zal het allemaal meemaken. Wij moeten volgende week dinsdag voor de 1e folikelmeting. Ik denk dan dus dat ik eind volgende week of dat weekend de inseminatie heb. Als mijn ei meewerkt, haha. Wij doen de eerste zonder hormonen, alleen 1 pregnylspuit dus 2 dagen voor inseminatie. En ja, wij moeten het dus wel zelf doen. We hebben instructie gehad en een keer geoefend in het ziekenhuis. Mijn man doet het hoor, ik durf dat zelf echt niet, Dan zet ik niet door.
@Sanseveria, Ik vond de folikelmeting ook best wel spannend. Je weet eigenlijk helemaal niet wat er nou precies in je lichaam gebeurt. Hoe snel het groeit en hoeveel? Hebben ook geoefend met het prikken in het ziekenhuis. Heb het toen wel zelf gedaan. Was niet zo'n succes. Werd niet zo lekker.Haha. Had ik wel verwacht. Kan niet zo goed tegen naalden. Hou ook niet van bloedprikken. Altijd al gehad. Dus jij volgende week. Spannend hoor! @Joyce, Wat gaat het snel bij jou. Meteen de volgende dag inseminatie. Hoef je ook niet zo lang in spanning te zitten.
Yeah vandaag is de dag! Ik weet niet of wat ik voel van de Ovitrelle is, of gewoon stresshormoon. Maar ik heb wel enorm zere bosten. En meer eggwhiteafscheiding. En ik ben misselijk en ik stuiter, maar das stress denk ik
Meiden bedankt voor de reacties! Ga het toch voorleggen aan de gynacoloog. Liesben en Joyce: succes vandaag!
@Liesben, Die afscheiding had ik ook. De verpleegkundige zei dat dat het teken is van de eisprong. Dus helemaal goed. Wat zit een vrouwenlichaam toch bijzonder in elkaar.
Zo, IUI numero uno is een feit. Nu beginnen die vreselijke wachtweken. Gelukkig mag ik zo al weer werken, scheelt in de stress! Hoe ging het met de andere IUI-meisjes van vandaag? Ik vind de inseminatie niets voorstellen, maar toch ook weer heel bijzonder. Nu maar hopen dat een keer genoeg is hier!
hé meiden, ook ik was vandaag aan de beurt voor IUI. deze is helemaal goed gegaan, geen centje pijn en volgens de gyn werkte mijn lijf goed mee dus ook hier 14-18 dagen wachten, al geeft de gyn ons niet veel kans, aangezien uit de sperma test blijkt dat het zaad van mijn man nog slechter is dan gedacht en dat we dus met IUI waarschijnlijk niet ver zullen komen. de gyn denkt meer aan IVF i.c.m. IXI (het is IVF, maar dan ipv dat de zaadjes zelf op zoek moeten naar het eitje, kiest nu de labarant het beste zaadje en prikt die in de eicel). dus jullie begrijpen dat dat voor ons beide een hele grote tegenvaller is! (al wil ik daar nog niet over nadenken en deze weken maar eerst afwachten) @elize 22, ja, normaal zou het dus ook 2 dagen later zijn, dus morgen, maar dat kon echt niet met mijn werk, vandaar dus vandaag... @jaira, dat zou ik zeker doen! nee heb je, ja kun krijgen, toch?
Hey meiden op de wachtbank, veel succes met wachten. Hopelijk nestelt het zich lekker! Ik ga duimen voor jullie..
Horen jullie trouwens bij de IUI ook een zaaduitslag/opbrengst? Ik vroeg er gisteren om, maar hij zei dat hij het nog niet wist, maar als ik het de volgende keer vroeg de uitslag wel in de status zou staan. Ik vond het wel jammer, was wel benieuwd.
Hè liesben, bij mij in het ziekenhuis kunnen ze het wel gelijk zeggen....het is inderdaad wel fijn om te weten wat de opbrengst is.....
Liesben, Joyce en Bloemetjes: heb ik het nu goed dat jullie allen op dezelfde dag IUI hebben gehad gister?? Zo ja, toi toi toi en nu in afwachting van de innestelling, spannend! Ik ga voor jullie duimen! Ik heb morgen de 1e fm van de 1e ronde IUI, gezien mijn leeftijd (34) wil ik toch eigenlijk wel hormonen aangezien ik erg twijfel aan het feit of men wel het juiste tijdstip heeft en/of ik wel een eisprong heb.....Ga het morgen toch maar eens bespreken.
Hoi Meiden Ik wilde laten weten dat ik nog niet ongie was geworden en dat ik toch maar een testje had gedaan vanmorgen en ik ben na 2 jaar spontaan zwanger net voor de IUI Dus ik hoef deze week niet te beginnen met hormoon spuiten en heb geen IUI meer deze maand. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe en hoop dat iedereen heel snel zwanger is. Dikke knuffel en veel liefs brenda
Brenda, van harte gefeliciteerd! Liesben, Ons werd voor de inseminatie de zaaduitslag verteld.Dat stond op de brief die bij het zaad zat.We moesten dat zelf bij het lab ophalen. Was ook heel benieuwd. Was een zeer goede uitslag! Dan denk je waarom lukt het dan niet? Maar dat weet niemand. We wachten het af.
Gefeliciteerd Brenda! Ik had het afgelopen mei ook, voor de start IUI was ik weer zwanger. Helaas is dat niet goed afgelopen, vandaar dat we nu alsnog gestart zijn. Wat betreft die zaaduitslag. De gyn die de IUI deed (niet mijn eigen gyn) zei dat de uitslag er wel was, maar dat hij hem niet wist. En ik kreeg de indruk dat hij geen tijd of zin had om het op te zoeken. Ik vraag het volgende keer wel even.