Wij starten ook deze maand.. Ik heb vandaag een echo gehad voor de fm-meting, helaas was er nog maar 1 eitje te zien van 12 mm, en dat op cd 12. Ik wil ook wel een uitnodiging trouwens..
heb op 2 januari mijn eerste IUI gehad en mirthe zou ook graag een uitnodiging ontvangen als het mag?
Helaas was mijn eerste IUI mislukt en was de test negatief. Dezelfde dag nog enorm ongesteld geworden. Voel me lichamelijk nog niet heel lekker. Mentaal had ik het aan zien komen. Vandaag afspraak gehad bij de gyn. Deze maand een rustmaand en aan het einde van de maand uitleg over hormooninjecties en prikles. We gaan kijken of we mijn cyclus kunnen reguleren. Ik hoop dat het niet nodig is en ik deze maand `spontaan`zwanger raak.
Balen dat de eerste IUI niet raak was. Was de eerste IUI in eigen cyclus zonder enige hormoonspuiten, ook geen spuit pregnyl? Heb je zelf een gesprek met gyn. aangevraagd of is dit gebruikelijk? Hebben jullie in dit gesprek zelf aangegeven of heeft de gyn. voorgesteld voor nu IUI met spuiten? Ben benieuwd hoe dit gaat. Sterkte met bijkomen!
Siri wat balen dat het niet gelukt is. Ik ben ook benieuwd of je het zonder spuiten gedaan had (ik gan het deze maand ook in mijn eigen cyclus zonder spuiten doen, maar als ik zo hier en daar lees gebruiken er veel in ieder geval pregnyl) en of de gynocoloog nu heeft beslist om het met spuiten te doen. Sterkte met de teleurstelling, ik ben zelf ook bang voor de teleurstelling als het ook met iui niet lukt Nine en Jusi ook welkom hier. Nine ik ga duimen dat de iui is gelukt
Hoi Myrthe, ik wil ook wel zo een uitnodiging. Start eind van de maand met eerste IUI.. Heel spannend zou graag ervaringen delen!
Hi meiden, Ik ben sinds woensdag begonnen met iui. Morgen terug voor echo. Ik heb een positief gevoel. Al hoewel ik het allemaal wel spannend vind. Mag ik af en toe meekletsen?
Hey meiden, Ook wij zijn begonnen met IUI! We zouden in Dec de 1e IUI krijgen, maar omdat er 3 follikels op springen stonden, besloten hem niet door te laten gaan. Ben nu aan het spuiten voor een nieuwe poging. De helft van de dosering. Dus hopen op 1 of 2 mooie follikels maandag Succes iedereen!!!
Hoi wij zijn ook bezig met onze 1e IUI. Erg spannend allemaal. Ik heb PCOS en mijn vriend heeft iets mindere kwaliteit sperma. Wij hebben al 6 rondes clomid gehad zonder succes Wij lopen ook al precies een jaar in de MMM. Ik zit nu op dag 7 van mijn cyclus en zijn al volop aan het spuiten met menopur (wat ik overigens erg akelig vind). Heb namelijk een hekel aan spuiten ontvangen. Maarja voor een klein moppie heb ik alles over. Maandag hebben we de 1e FM, dus ben erg benieuwd of het aanslaat bij mij en of het niet TE veel aanslaat.
@ lief kleintje, spannend zeg nu hopen dat het deze keer goed gaat en doorgaat! @laney, spuiten doen inderdaad graag voor een wondertje, ik ga ook voor jou duimen dat het aanslaat