Iemand het boek Alan Beer te leen/in de verkoop?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by snoopy100, Apr 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snoopy100

snoopy100 Actief lid

Sep 12, 2011
    237
    42
    28
    Female
    Brabant
    Hai,

Na 3 IVF pogingen en tot nu toe 13 mislukte terugplaatsingen (heb nog 6 cryo's van de laatste behandeling) wil ik me verder gaan verdiepen in immuunafwijkingen. Ik kom overal het boek van Alan Beer tegen. Heeft iemand dit boek "over"? Ik zou het graag willen lezen, maar om er nu zomaar 30 euro voor neer te tellen terwijl er misschien genoeg dames zijn die het boek gelezen hebben en er niets meer mee (hoeven!) doen.

Hoor het graag!

En hoor ook graag wat van dames die daadwerkelijk iets aan het boek gehad hebben.

X

2. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Hoi Snoopy,

Ik heb het boek en je kunt het boek van mij krijgen, tegen verzendkosten. Ik begrijp je frustratie volkomen! Ook ik was continue op zoek naar antwoord op het 'waarom lukt het maar niet'. Bij ons was het 'onverklaarbaar', maar daar kon ik gewoon niet bij. Ik heb een auto-immuunziekte (Hashimoto, trage schildklier). en dacht dat het wellicht toch in die hoek gezocht moet worden. Om die reden heb ik toen dat boek gekocht. Maar ik durf niet te beweren dat ik er iets aan heb gehad, want ik heb er uiteindelijk weinig mee kunnen doen. Heb 3 'gewone' IVF behandelingen gehad hier in NL. Als de derde poging niet gelukt was, dan was ik waarschijnlijk naar Gent gegaan voor een allerlaatste poging. Daar kun je b.v. wel iets van prednison krijgen, wat misschien een oplossing voor immuunissues zou kunnen zijn.
    Echter het was niet meer nodig, de derde behandeling, voor mij 'slechts' de vierde terugplaatsing in totaal was wonder boven wonder raak en is blijven zitten (de eerste poging was heel eventjes raak, maar werd een MA). Daar ben ik uiteraard heel blij om, maar je weet nooit zeker waarom het nu dan ineens wel is gelukt. Het zou ook zomaar toch gewoon geluk zijn geweest... ik heb die keer acupunctuur gehad (een aantal maanden voor de behandeling begonnen) i.c.m. chinese kruiden. Zou dat het zijn geweest? Of misschien dat ik nog wat bewuster ging eten (havermout als ontbijt en speltbrood)? Of misschien had dat er allemaal niets mee te maken. En het maakt me nu ook niet meer uit, ik ben blij dat ik nu af ben van die eeuwige vraag 'waarom'. Het doet er gelukkig voor mij niet meer toe. Maar ik weet als geen ander hoe rot en machteloos het voelt als het keer op keer niet maar niet lukt.
    Meid ik wens je sowieso heel veel sterkte en ik hoop dat een van je cryo's van deze derde poging aan mag slaan! Je mag mee een pb-tje sturen met je adres, dan stuur ik het naar je toe!

Groetjes, Pien

Share This Page