@Moeke: ikherken het hel goed.. voel vanalles maar waar het van komt..?! Heb zaterdag testje gedaan en pregnyl is uit me lichaam dus dat kan het denk ik niet meer zijn, denkt ik.. Pff dagen duren zoo lang nu hihihi..
Hoi Wendy, ik heb niet echt de krampen gehad wat jij omschrijft. Wel heb ik vaak een week na de inseminatie een moment van steken van onder, klinkt beetje vreemd maar die steken trekken dan door mijn poepgat in. Dat is wel pijnlijk maar is met een paar uurtjes weggetrokken.
aan alle dames hier......... Nou hier nog geen ongi te bekennen, maar wel lichtrose afscheiding heel weinig of helemaal niks me borsten doen ook niet meer pijn, ik snap er niks meer van wel al gisteren een test gedaan een predictor maar helaas negatief... dus ik ga morgen voor een bloedtest. @ moeke het gaat nog wel ben zo zenuwachtig en dus wel een dag of 2 nu overtijd het kan zijn dat ik alsnog rood ga vloeien, misschien komt het door al die stress dat mijn ongi niet doorkomt.... xxxx en iedereen sterkte met wachten we houden elkaar op de hoogte..
Faat; Balen van je negatieve test. Maar het kan nog. Ik blijf voor je duimen, je houdt het wel spannend. Moeke; Wat ik doe om er minder aan te denken. Tja, werken vind ik erg fijn geeft veel afleiding. En anders leuke dingen doen met vriendinnen of met mijn vriend om er echt even uit te zijn. Dat helpt bij mij heel goed. Maar de twee weken blijven erg lang duren. Wendyenrichard; Ik herken die krampen niet echt. Ik had wel regelmatig steken onder in mijn buik, maar geen krampen. Veel succes met wachten! Hier; Morgen onze 2e IUI ben benieuwd hoeveel zaadjes er nu zijn hopelijk voldoende. We wachten het af.
Faat: shit van je nega test, ben benieuwd wat je bloetest zegt! Laat ons weten he, duimen allemaal mee Nieke: Ik duim morgen heel erg voorje! Alvast succes!
Meiden ik heb sinds 2 dagen ongi krampen soms, echt het idee alsof ik elke moment ongi kan worden.. hebben jullie zit ook? bij mijn eerste iui had ik dit niet.. Maak mezelf beetje gek hahaha
Ik zag (lees voelde) mijn ongi totaal niet aankomen....Irritant he, wachten. Ik mag morgen weer naar t zkh. Krijg je dan ook een gesprek met de gyn? Ik weet al dat ik deze ronde meer moet spuiten, maar verder niets. Want idd, mijn lf was 11 dagen en ik weet niet of dit te kort is. Tevens werd mijn bms maar niet dikker en ik wil eig vragen of ik niet beter Menopur kan gaan gebruiken, ivm dikker worden bms. Hebben jullie hier ervaringen mee?
W'tje; Hoe is het? Nog niet ongi? Kitty; Ik heb geen ervaring met Menopur, maar mijn baarmoederslijmvlies wordt eigenlijk ook niet dik genoeg. Dit gaan ze ook overleggen om te kijken of ik Purgegon moet gaan gebruiken ipv Clomid. Hier; Vandaag weer een IUI gehad. Nu waren er 1,7 milj. goede zaadcellen dus stukken beter als vorige keer (800.000). Dat was wel fijn. Maar ik blijf het gevoel houden dat het niet gaat lukken op deze manier. Mijn vriend zegt dat ik positief moet blijven, maar dit lukt me niet. Ik heb er gewoon geen goed gevoel bij. Maar ik ga mijn best doen deze 2 weken om toch positief te zijn en te hopen op een wondertje voor ons!
@Wtje, spannende periode he, die wachtweken. Ik vind jou verschijnselen wel goed klinken Misschien heb je geluk. Theoretisch gezien, zou het natuurlijk net zo goed je menstruatie kunnen zijn, maar het is leuker om te denken dat je zwanger bent. Wanneer ben je officieel over tijd? Je mag deze week toch ook bloedprikken? @Faat, al iets leuks te vertellen? @Kaatje, die bruine afscheiding is inderdaad heeeeel herkenbaar voor mijn menstruatie. Heb me in het verleden ook suf gegoogled naar positieve verhalen, maar helaas betekent het ook bij mij een aankomende menstruatie. @Nienke, de IUI zit er weer in en met een mooie score. Nu maar twee weken geduld hebben en inderdaad positief denken. Ik herken je gedachten, maar positiviteit helpt vast beter! @Kitty, wat ontzettend balen dat je menstruatie is doorgebroken en zeker omdat het zo onverwacht is. Ik ben benieuwd wat de gyn daar over te zeggen heeft. @Fenyalara, heeft de IUI al plaatsgevonden? @hier, voor ons is het aankomende zondag twee weken geleden. Helaas heb ik niet zo'n goed voorgevoel. Sterker nog, heb echt het idee dat mijn menstruatie eerder komt. Heb al een paar dagen echt last van mijn buik (zo'n zeurderig gevoel) en dat heb ik eigenlijk altijd al een week voorafgaand aan mijn menstruatie. Bovendien is mijn temperatuur ook al aan het zakken en met een zwangerschap behoort deze volgens mij hoog te blijven. Balen dus, maar er is altijd hoop!
@Kitty: schrijf je de vragen anders op wat je wil vragen, ik vergeet meestal de helft hahaha 11 dagen is inderdaad vrij kort maar misschien komt dat wel door de dunne bms? @Nieke: nee geen ongi Aah inderdaad stuk beter als de vorige zwemmers.. ik duim voor je dat je gevoel niet klopt en je deze rond egewoon lukt met iui! @Puravida: Jaa ik mag donderdag bloedprikken en dan weten we het! Jaa is heel spannend.. ik heb 26ste iui gehad, 1 dagje voor jou! jij niet zo'n goeie tekentjes he.. bal dat je tmpt zakt, is wel al erg vroeg ook he.. ik heb toevallig gister en vandaag getempt en die is wel nog mooi hoog.. Ik had ook echt het idee ongi te worden maar heb nu bijna nix meer van krampjes (tot nu toe) Hoe is het met de rest??
@wtje, inderdaad vroeg die temperatuurdaling. Vooral omdat ik meestal wel een lutheale fase van 13/14 dagen heb. Echter zien we ook bij Kitty dat het zomaar ineens anders kan zijn. Ik gebruik ook Clomid en Pregnyl dus misschien dat dat ook wel weer invloed heeft op de cyclus. Afwachten maar. Fijn dat bij jou de krampen weg zijn. Ik heb echt goede hoop voor jou! Hoe hoog was jouw temp vanmorgen en ten opzichte van de eisprong?
@Puravida: normaal ligt mijn temp rond d 36.3 en na mijn ei ronde 37.0.. gister & vandaag was tie ook 37.0.. merk wel dat ik nix aan me buik kan hebben, al sik voorover buk heb ik last van em buik, heb nu ook weer de knoop open Ja vreemd he, ik had dat niet met clomid, maja dat sloeg de helft van de tijd niet aan dus.. misschien word je wel gwoon niet ongi hoop het voor je! Hozo goeie hoop? me vriend ookal, ikzlf niet :S
@Wtje, mijn temperatuur was vanmorgen ook 37 en gisteren 37,1. Vergeleken met al mijn andere cycli, zou mijn temperatuur op cd9 nu rond de 37,3 moeten liggen. Ik temperatuur al bijna een jaar en heb best vergelijkingsmateriaal vandaar. Overigens goede hoop, omdat ik de laatste maanden best veel gelezen heb over zwanger worden/zijn en IUI behandelingen. Meer afscheiding, af en toe kramp, maar niet voortdurend (zoals bij een aankomende menstruatie), lees je best vaak al zijn er natuurlijk ook mensen die nergens last van hebben. Ik hoop het gewoon voor je. Zou toch leuk zijn
hmm dan heb ik inderdaad wel wat dingetjes.. pff hoop het! Vorige iui had ik nergens last van.. Maja als je al 34maanden bezig bent heb je er niet zoveel geloof meer in.. Thnxx meis super lief!!! Hoop het voor jou ook! misschien is het wel een innestelingsdipje..? Mag jij ook bloed gaan prikken of moet je wachten tot zondag?
@Wtje, ik hoop het ook voor jullie. Wij zitten in ronde 26 dus ik begrijp hoe je je voelt en dan zijn jullie nog langer bezig dan wij. Ik denk ook wel eens: als het de afgelopen 25 rondes niet zo mocht zijn, waarom nu dan wel, maar ja positief blijven he . Misschien dat we met IUI toch weer meer kans hebben al is het natuurlijk ook niet zaligmakend. Wij mogen geen bloed laten prikken of wat dan ook (sommigen worden ook getest om te kijken of het een goede eisprong was). Moeten gewoon wachten tot de menstruatie uitblijft of doorbreekt en dan maar weer bellen met de poli...
@Puravida: Jaa ik moest eerst prikken voor me ei te kijken maar dat is altijd heel goed geweest dus nu kijken ze alleen op hcg.. In veel ziekenhuizen doen ze dat niet..\ Jaa 26rondes is ook megalang! maar ben je wel eens zwanger geweest? of aan wie ligt het als ik vragen mag..
@wtje, nope nog nooit zwanger of overtijd geweest. Altijd netjes op tijd mijn menstruatie. Wij zijn overal op getest en hoewel we bij het laatste semenonderzoek maar 4% normale vormen zaadcellen hadden, is dit volgens het umcn niet zorgwekkend. Ze spreken daarom van onbegrepen subfertilteit... Bij jullie de schildklier toch?
Pff wat een gedoe he.. bij mij is het: de schildklier, zaad afwisselend goed en slecht, baarmoederwandslijm stoot zijn zaad af, pco.. Schildklier is nu op orde, pco daar spuit ik nu voor en slijm word over geslagen door het iui slangetje en zaad word opgewerkt.. dus zoals je ziet bijn alles wat je kan hebben Nu maar hopen dat het ons snel gegunt is!
Hey meiden, Vandaag echo gehad. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.....tenminste dat dacht ik. Wat blijkt, ik heb twee cystes (36 en 51 mm), dus ik mag niet starten met de hormooninjecties. Echt zoooooo balen. Kenia, ik zag dat jij dit ook hebt meegemaakt. Wat is er verder met je afgesproken? Ik word morgen door de gyn gebeld.
@wtje, het lijkt inderdaad van alles wat, maar toch ben je al een aantal keer zwanger geweest. Het lichaam zit raar in elkaar. Tegen ons is zelfs gezegd dat we met iui niet meer kans hebben dan via de natuurlijke weg, maar ja zelf blijven proberen, heeft vooralanog ook nergens toe geleid! Ik begrijp gewoon niet waarom het een het ander niet kan vinden. @Kitty, wat een ontzettende teleurstelling! Ik leef met me mee. Ben benieuwd wat de gyn te zeggen heeft. Succes!