Start IUI maart 2011

Discussion in 'MMM clubs' started by Kenia, Feb 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. laj

laj Actief lid

May 25, 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Noa14
    Huh? ik zie in jouw onderschrift een wijziging.... Jouw NOD zou de 16e zijn, dat zie ik niet meer staan.... Ohw, nee, toch, zijn de duivels eerder gekomen?

2. bobbing

bobbing Actief lid

Dec 29, 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    Helaas ben ik net ongesteld geworden. Balen

3. fenyalara

fenyalara Actief lid

Jul 28, 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey bobbing en moeke balen dat jullie ongesteld zijn geworden..denk aan jullie..

Ik weet niet wanneer ik het zou vertellen we zeiden altijd na de 1e echo,maar hadden toen niet bedacht dat we deze weg moesten bewandelen.. IK denk dat we gek zijn van blijdschap/onzekerheid en het kwijt willen aan ouders en de mensen die nu zo met ons mee leven.

Heb gisteren gesprek gehad met gyn over hoe nu verder, we gaan nu nog 1 x iui doen vlg maand, als het zaad niet beter is en we geen goed resultaat hebben worden we door verwezen.
    Heb ook nagevraagd over extra vitamines of foliumzuur om de kwaliteit te verbeteren,ze zei dat we niks hoefde doen omdat dat wetenschapelijk niet bewezen is..

alle dames succes met de vlg iui, je maandelijkse lasten,of het wachten..Ik duim voor jullie.

Puravida geniet van het goede nieuws

knuf voor iedereen kus

4. laj

laj Actief lid

May 25, 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bobbing
    Balen meid, bah, dat is een teleurstelling.

@fenyalara
    onze gyn. raadde onz aan om extra vitamines te nemen om de kwaliteit te verbeteren, er werd wel bijgezegd, baat het niet schaadt het niet. De kwaliteit is wel verbeterd, of het dan daardoor komt zullen we niet te weten komen, maar ja, het resultaat telt.
    succes!

5. PuraVida

PuraVida Actief lid

Feb 9, 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, poeh veel geschreven zeg :)

@Kitty, ik begrijp jouw reactie volkomen hoor. Ik weet niet hoe lang jullie bezig zijn, maar wij hebben bijna twee jaar gewacht voordat we familie en vrienden vertelden dat we een kinderwens hadden. In februari zijn we om tafel gegaan en hebben we uitgelegd dat we in de mmm zaten en die maand onze eerste IUI zouden krijgen. Door de overstimulatie moesten we nog een maandje wachten en uiteindelijk hadden we nooit verwacht dat het de eerste ronde zou lukken. Het zit dus nog heel vers in het geheugen bij mensen. Zeker bij de mensen die dichtbij staan. We zien wel het het loopt. Misschien doet zich een leuk moment voor :). Overigens heb ik op internet de uitgerekende datum berekend en dit zou omstreeks 18 december liggen!

@Kaatje, wat ontzettend sneu. Het hakt er toch behoorlijk in he als je iets graag wilt en het lukt niet.

Ik moet zeggen dat wij de afgelopen jaren ook ontzettend veel vragen hebben gehad met betrekking tot een zwangerschap. Wij zijn vorig jaar getrouwd, inmiddels 30 en 31, en werkelijk al onze vrienden hebben kinderen. Dat roept blijkbaar vragen op. Vorig jaar op onze trouwdag kregen wij als grapje zelfs een mand met babysokjes, ovulatietesten etc, terwijl we toen al ruim een jaar bezig waren! Toen mijn zusje in augustus vertelde dat ze zwanger was, zeiden mijn ouders zelfs dat ze het veel eerder van ons hadden verwacht :(. Ik heb vaak gedacht: 'jullie moesten eens weten', maar nam het ze niet kwalijk. Toen wij dus in februari vertelden dat we al bijna twee jaar bezig waren, heeft dat ook voor veel verdriet gezorgd bij diezelfde mensen.

@Mko, jammer dat je ongesteld bent geworden. Ik heb zelf ook clomid geslikt, maar geen ervaring met een kortere cyclus. Is er al nieuws over eventuele andere medicatie?

@Bobbing, oh BALEN. Had het zo voor je gehoopt, zeker omdat het bij die ene druppel bloed was gebleven! Kop op meid.

@Noa, hoe is het inmiddels bij jou? Spannende dagen voor jullie.

@Fenyalara, ik heb destijds goede verhalen gelezen over de ETOS Zwanger Worden pillen. Een multi vitaminen preparaat die onder andere voor een regelmatige cyclus zorgt en uiteraard de juiste dosering foliumzuur bevat. Ik heb deze zelf ook geslikt en dit is mij prima bevallen. Mijn man slikte verder niets, omdat de toegevoegde waarde daarvan discutabel is, tenzij op aanraden van een gyn.

Ik vroeg mijn eigenlijk af hoe oud jullie allemaal zijn. Ik lees dat sommigen al kinderen hebben.

6. Kenia

Kenia Bekend lid

Oct 8, 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    @Bobbing: balen meid. Weer een hoop vervlogen...*knuffel*

@Noa: en, al meer nieuws vanaf jouw kant?

@PuraVida: ik ben 28 jaar, mijn man ook. Bijna 2 jaar getrouwd nu. Ben blij dat we bijtijds begonnen zijn met het invullen van onze kinderwens, helaas is er nog niks uit voortgekomen!

7. bobbing

bobbing Actief lid

Dec 29, 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    Hebben jullie ook last van zwartbruin slijm op je tampon? Erg smerig bah.

8. fenyalara

fenyalara Actief lid

Jul 28, 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey

Wij zijn 28 en 29 en in mei 2 jaar bezig met zwanger worden.

Ik gebruik gewoon foliumzuur gebruikt want zover als het er nu uitziet heb ik een goede eisprong beetje laat maar verder niks mis mee.

fijne avond kuss

9. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

Jan 18, 2010
    1,537
    0
    36
    NOD April
    18/04 Kenia
    19/04 Nieke (20) 2e IUI
    22/04 Fenyalara ( 8e eisprong helaas geen iui)

Afspraken
    13/04 Telefonische afspraak fert (wat te doen vlg maand)
    18/04 Nieke telefoontje fert. vpk

Medicijnen
    22/04 stoppen met ustrogestan bolletjes

Ik heb ons lijstje weer even naar boven gehaald. Meiden vullen jullie het even aan met jullie nieuwe NOD's en afspraken? Dan kunnen we alles makkelijker bijhouden. We zijn nu toch met een redelijk grote groep.

Jullie hebben echt veel geschreven de laatste dagen. Ik heb wel alles gelezen, maar weet niet meer precies wie wat schreef. Maar wel heel erg balen voor de meiden die weer ongesteld zijn geworden. Ik had voor sommige toch wel goede hoop, vooral na een paar dagen over tijd te zijn.
    Ik hoop dat de volgende ronde meer succes zal brengen.

Kenia;
    Hoe is het met jou? Je NOD komt er ook al aan? Of heb je echt helemaal geen hoop? Het zou toch wel kunnen?

Hier;
    Heb vandaag even een dipje. Net even flink moeten huilen, zullen wel de hormonen en de spanning zijn. Ben altijd toch al een huilerd. Het werd me even te veel. Zit er een beetje doorheen. Ik hoop dat we niet meer zo lang hoeven te wachten op een beetje goed nieuws. Ik zou gewoon graag willen weten wanneer het voor ons zo ver is, we zijn al 1,5 jaar bezig zonder enig resultaat.
    Ik zei eerst altijd geen IVF te willen omdat het zo veel stress met zich mee brengt, maar nu wel zelf in dit schuitje zitten ben ik er anders over gaan denken. En mijn vriend precies zo. Nu gaan we daar zeker voor, mocht dit nodig zijn. Ik zou het echt nog niet kunnen accepteren dat het niet lukt. Ik hoop niet dat het zo ver zal moeten komen, maar anders gaan we er wel voor. Ondanks alle stress die het met zich mee zal brengen.

10. kniffel

kniffel Actief lid

Jan 27, 2011
    380
    0
    16
    @puravida Wij zijn 36 jaar en in juli 2 jaar getrouwd. We zijn nu iets meer dan 2 jaar bezig voor ons eerste kleintje.

11. kniffel

kniffel Actief lid

Jan 27, 2011
    380
    0
    16
    Bijgaand mijn datums

12. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 29 en ik ben ruim 6 mnd bezig. Heftig om te lezen dat de meeste al langer bezig zijn. Ik ben ook vaak emotioneel, zeker tijdens de IUI periode en ik baal dat we zoveel tegenslagen ondervinden om zwanger te worden.
    Ik slik Vit B Becoforte en biergist. Ik heb last van haaruitval (stress?) en voordeel is dat hier ook een hoge dosis foliumzuur in zit.
    En omdat ik nu de pil slik, heb ik nog geen belangrijke data. Toch maar eropgezet:

NOD April
    18/04 Kenia
    19/04 Nieke (20) 2e IUI

EI
    23/04 Kniffel NOD 08/05

Afspraken
    02/05 Kitty: uitgangsecho?

Medicijnen

13. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

Jan 18, 2010
    1,537
    0
    36
    Ik had mijn leeftijd er nog niet bijgezet. Maar ik ben bijna 27 en mijn vriend is 28. Ik gebruik vitaal zwanger van Kruidvat en mijn vriend gebruikt ook vitamines, maar ik heb niet het idee dat dit helpt. Dus als dit potje op is mag hij er van mij mee stoppen als hij wil ;) Hij is er namelijk mee begonnen omdat het dus mogelijk een positief effect zou kunnen hebben op het zaad, maar dit is niet merkbaar.

NOD April
    18/04 Kenia
    19/04 Nieke (20) 2e IUI

NOD Mei
    08-05 Kniffel (23/04 ei)

Afspraken

Medicijnen

Kniffel;
    Heb het lijstje een beetje aangepast zodat het overzichtelijker is, goed?

14. bobbing

bobbing Actief lid

Dec 29, 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    Dames gebruikt er iemand van jullie puregon? En hebben jullie een pen hiervoor?

15. laj

laj Actief lid

May 25, 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja, ik gebruik Puregon en heb hier inderdaad een 'pen' voor.

16. faat13

faat13 Lid

Mar 24, 2011
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag alle dames hier,

Ik ben al een tijdje niet op de topic geweest, maar heb al vele verschillende verhalen gelezen.

Het is toch fijn om te horen dat puravida zwanger is geworden van de eerste IUI GEWELDIG hoor!!! van harte gefeliciteerd meid je hebt het verdiend en het is je gegund geniet lekker van je zwangerschap,,dikke knuffel.

En voor de lady"s die toch ONGI zijn geworden kop op en we gaan gewoon met z"n alle door, en wij moeten vooral POSITIEF blijven..:)

@fenyalara meid wat lullig dat jou iui niet door is gegegaan echt vervelend voor jullie, wens je het allerbeste...

@kitty hoe gaat het met jou, alles oke? heel veel knuffels..

@kenia ik begrijp heel goed wat jij bedoelt, voor ons is het ook onze 1e kindje het is heel moeilijk om het uit te leggen tegenover anderen maar misschien en hopelijk is er ook voor ons een baby wegegelegd:)

@nieke hey meid heel veel sterkte met je 2e IUI volgende week, laten we hopen op positief bericht, ik heb trouwens gisteren 15 april mijn 2e IUI gehad dus echt weer spannend!!! allemaal dus het is weer afwachten 2weeks long:(... dikke kuss

@bobbing meid wat klote dat je toch ONGI... bent geworden maar je moet gewoon doorgaan trouwens ik gebruik ook puregon met de bijbehorende pen.

@kniffel hey meisie, jij ook heel veel sterkte volgende wk met je IUI dan zitten we weer met een aantal meiden, op de wachtbankje...

Ik heb geprobeerd iedereen bij te houden, dus dit geldt voor alle meiden hier hoor!!!

Dikke knuffels faatje

20 mrt 2011 1e IUI mislukt...
    15 april 2011 2e IUI gehad
    NOD 02 mei 2011

17. Kenia

Kenia Bekend lid

Oct 8, 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    @Bobbing: tijdens de IUI gebruikte ik ook puregon en heb hier ook een prikpen voor in huis.

@ Nieke en alle anderen die soms vol emoties zitten van spanning en het wachten en onzekerheid...gelukkig hebben we elkaar om mee te praten! Ik moet zeggen dat mijn emoties de laatste tijd aardig onder controle zijn, maar zeker in de winterperiode had ik het er erg moeilijk mee. Ik denk dat ik mijn zinnen nu beter kan verzetten, meer afleiding heb. Een groepsknuffel dan maar! En een oppeppertjen voor iedereen!

@laj: ik zie dat je nod vandaag is. En?!?!?

@Puravida: en, het goede nieuws al verteld aan de familie? Ze waren vast ook dolgelukkig?

Heb het lijstje even bijgewerkt:

NOD April
    16/04 laj
    18/04 Kenia
    19/04 Nieke (20) 2e IUI

NOD Mei
    02-05 faat13
    08-05 Kniffel (23/04 ei)

Afspraken

Medicijnen

18. kniffel

kniffel Actief lid

Jan 27, 2011
    380
    0
    16
    @faat13 Ik sla volgende week de IUI over wegens pasen. We zijn dan een paar dagen weg.
    We proberen het op de natuurlijke:D manier.

19. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Faat!
    Leuk weer wat van je te horen. Spannend hoor! En voor ons beiden is maandag 2 mei een dag om naar uit te kijken!
    X

20. bobbing

bobbing Actief lid

Dec 29, 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    De apotheek hier had er geen ervaring mee met die pennen. Nu hadden ze een spoedbestelling gedaan voor de pen en voor de zekerheid nog potje puregon besteld met toedieningssetje voor het geval de pen niet meegeleverd werd. Net alles opgehaald en de pen zat er bij. Helemaal blij. Vanavond naar het ziekenhuis voor de instructies. Ben benieuwd.

Share This Page