Start IUI maart 2011

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kenia, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    Wat ik wel vreemd vind is dat na twee dagen geen ongesteldheid meer te zien is. Heb nog wel buikpijn. Het was zoals jullie weten ook anders dan andere keren Zwarte sliertje met wat rood bloed maar 1 keer was de wc een beetje rood. Terwijl ik heel vaak met gebruik van tampons veel meer rood heb. Vreemde zaak. Ga nu echt twijfelen of ik toch niet zwanger ben. Wat doet een lichaam toch raar. Misschien zo toch voor de zekerheid een test doen. Wat denken jullie?

2. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Testen kan altijd. Maar heb je geen echo gekregen op dag 3? Want wie weet zit er wel een cyste en dan mag je niet beginnen. Of liever, misschien ben je wel zwanger. Anders voor de zekerheid een testje wagen en afh van de uitslag toch maar beginnen met spuiten.....

3. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Afgelopen woensdag ben ik gaan bloedprikken voor de uitslag ...... Zwanger !!!!

De eerste IUI, dan hadden we nooit gedacht ;)
    Ik kon vanaf 2 uur bellen voor de uitslag, maar heb gewacht tot 16 uur, tot ik klaar was met werken en toen in de auto snel gebeld.
    Ik had rekening gehouden met 'helaas' maar de assistente zei 'gefeliciteerd!'. Maar ik kan het nog niet echt geloven, zal wel anders zijn na de eerste echo.

Bij ons weten mijn baas en directe collega het al, die vroegen inderdaad donderdag meteen hoe het was gegaan. Deze week is nog even voor ons 2-en (3-en), op paaszondag vertellen we het aan mijn ouders en broertje, bij het paasdiner ;)

De rest vertellen we het pas na 3 maanden, dat duurt nog lang ;)

Puravida: dan zijn we samen rond kerst uitgeteld!

Fijn weekend !

4. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    @PeTera: Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! Mooi dt we zo af en toe te horen krijgen dat IUI blijkbaar wel helpt! Hoe voel je je nu dan?

@Bobbing: als je het niet vertrouwt zou ik toch eerst even een testje doen. Gewoon voor de zekerheid. En idd, heb je geen uitgangsecho gehad? Ik dacht dat je die altijd kreeg, dat dit medisch gezien ook moet.

@Hier: voel mijn onderbuik al een beetje, ben bang dat ik morgen ongi word. We wachten het af...

5. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bobbing: kun je je verhaal niet voorleggen aan de gyn, toen ik een aantal maanden geleden twijfelde of ik ongesteld was, moest ik meteen bloedprikken voor hcg.

Ik ben met vlagen misselijk en heb een harde onderbuik, maar ik moet de utrogestan-bolletjes blijven inbrengen, en die hebben dezelfde bijwerkingen als een zwangerschap. Dus we kunnen niet zeggen of het van de utrogestan is of van het zwangerzijn.
    Woensdag moet ik weer laten bloedprikken voor de hcg-waarde, omdat het nog te vroeg is voor een echo.

Ohja, ik ben 35 en mijn man is 38, zijn 3 jaar getrouwd en totaal 18 jaar samen. Deze maand was de 17e maand.

6. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    @PeTera Gefeliciteerd Geniet er van:)

7. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    NOD April
    16/04 laj
    18/04 Kenia
    19/04 Nieke (20) 2e IUI
    22/04 Fenyalara ( 8e eisprong helaas geen iui)

NOD Mei
    02-05 faat13
    08-05 Kniffel (23/04 ei)

Afspraken
    02/05 Kitty: uitgangsecho?

Medicijnen
    22/04 stoppen met ustrogestan bolletjes

Zwanger
    Pura vida uitgerekend op
    PeTera uitgerekend op

PeTera;
    Proficiat met je zwangerschap!! De 1e IUI direct raak, helemaal geweldig. Hopelijk gaat alles goed en kun je er lekker van gaan genieten.

Kenia;
    Hoe is het met je? Is je ongi al doorgebroken? Hopelijk niet.

Bobbing;
    Wat vreemd dat je niet zo veel bloed verloren bent als anders. Maar als het echt rood was dan zal het toch wel je menstruatie moeten zijn, toch? Maar als je daarover twijfelt kun je altijd een test doen natuurlijk. En inderdaad krijg je geen uitgangsecho?

Laj;
    Hoe is het met jou? Je NOD was zaterdag zie ik..... Ik hoop op goed nieuws.

Hier;
    Vanmorgen een telefoontje gehad van de fert. vpk. Ze zouden gaan kijken of ik ipv Clomid tabletten, Puregon moet gaan gebruiken. En hier hebben ze inderdaad voor gekozen. Dit omdat mijn baarmoederslijmvlies erg dun blijft net voor de eisprong. Nu hopen ze dat met de Puregon injecties het baarmoederslijmvlies toch meer mee gaat groeien. Ik moet dan op cyclusdag 3 voor een uitgangsecho komen en dan krijg ik meteen de spuitinstructie. Tenminste ik ga er vanuit dat ik mijn ongi morgen komt.

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

[breekt even in]
    Meiden, ook vanuit hier een hart onder de riem, want ook ik was de eerste IUI (februari dit jaar) zwanger! Het kan dus wel degelijk. Na ruim twee-en-een-half jaar geduld, veel verdriet (want twee M.A) kunnen wij ons geluk nu niet meer op. Ik hoop dat dit voor jullie ook allemaal snel zo voelt! Ik bedoel dit niet als "ogen uitsteken" maar echt als hart onder de riem. Houd moed, het kan! Succes allemaal!

[breekt weer uit]

9. laj

laj Actief lid

25 mei 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    @all
    na een spannend weekend, 15e ongipijn, 16e onginpijn, dat verdween en toen even niets... maar helaas, de rode duivels toch gekomen, de 17e, snik snik....

@PeTera
    gefeliciteerd meid, geniet ervan!

10. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Even een snel berichtje vanaf mijn werk.

Hier ook spannend: dan weer een beetje last van mijn onderbuik, dan weer een beetje misselijkheidsgevoel. Maar toch ook wat symptomen dat ik ongi zou moeten worden: beetje zweterig gevoel, geen grotere/pijnlijke borsten...wordt gek van het wachten! Ik verwacht zo dat ik ongi moet worden, en dan liever vandaag dan morgen! Anders zit ik er weer zo lang mee als we op vakantie zijn!

@Laj: balen meid! jij hebt dus ook even in de onzekerheid gezeten...wachten is echt killing...op naar een nieuwe ronde dus! knuffel!

11. laj

laj Actief lid

25 mei 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kenia
    dankje, yep t wachten is killing. Of je nu wel of niet de symptomen hebt, je kunt er geen pijl op trekken, weet ik nu uit ervaring. Wanneer zou jouw NOD zijn?

12. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Laj;
    Balen van je ongi. En wachten is inderdaad killing.
    Ik zit in hetzelfde schuitje. Vandaag mijn NOD, maar nog niks te zien. Verwacht het ieder moment. Ben al zeker 10 x naar de wc geweest om te kijken. Als het toch moet komen dan liever nu....

Kenia;
    Succes met wachten, hopelijk komt het niet.;)

13. laj

laj Actief lid

25 mei 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL

14. PuraVida

PuraVida Actief lid

9 feb 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, ik heb weer even bij gelezen.

Hoe gaat het met iedereen?

@PeTera, wow GEFELICITEERD!! Hoe cool is dat!! Nog een keer het bewijs dat je wel degelijk zwanger kunt raken van IUI. Opnieuw iemand in de eerste ronde al. We zijn dan inderdaad rond kerst uitgerekend. Ik hoop stiekem wel dat het iets eerder komt, want december is al zo'n drukke/dure maand :)

@Laj, meid wat ontzettend balen dat je menstruatie op gang is gekomen. Houd moed!

@Bobbing, hoe is het met jou? Een beetje vreemde cyclus als ik het zo lees. Heb je nog een test gedaan of contact gehad met het ziekenhuis?

@Kenia/Nienke, spannende dag voor jullie zeg! Ik duim en dans en strooi!

@Hier, alles wel. Voel me niet anders, behalve dan de wetenschap dat ik zwanger ben. Heb twee keer positief getest, maar zou toch graag iets meer willen voelen. Misselijkheid ofzo :(. Ik ga ongetwijfeld nog spijt krijgen van deze uitspraak, maar momenteel zou dat iets meer zekerheid geven, haha. Gek he, die onzekerheid blijft. Afgelopen weekend hebben we het onze ouders verteld. Uiteraard waren zij uitzinnig van vreugde. Mijn ouders vielen deze week helemaal met hun neus in de boter, omdat mijn zusje bevallen is op de dag dat ik positief testte!

15. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Laj;
    Doe nog geen test. Mijn ongi zal vanavond of morgen wel komen, anders kan ik dan altijd nog testen. Ben bang voor de teleurstelling. Vandaag is het precies 14 dagen na de IUI, maar als ik nu terug tel werd ik de vorige keer de 15e dag ongesteld. Dus dat zou morgen pas zijn. Vandaar nog geen test en heel erg in spanning.

Kenia;
    Hoe is het met jou, nog geen ongi? Ik vind het ook super spannend voor jou.

Puravida;
    Wat leuk dat jullie het verteld hebben, en fijn zo'n leuke reacties (maar dat was wel te verwachten). Ook proficiat met je nichtje/neefje!
    Gelukkig voel je je goed, hopelijk blijft dat inderdaad zo. Maar kan me voorstellen dat je toch wel iets wilt voelen zodat het ook echt lijkt. Je bent dan wel zwanger maar het voelt niet anders als anders en dat maakt je denk ik wel onzeker! Ik duim dat alles goed blijft gaan en jullie over een heel aantal maandjes een kleintje in jullie armen mogen houden!

16. laj

laj Actief lid

25 mei 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nienke 84 / @kenia
    owh, spannend.... en...??

17. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Hier vanmorgen een klein beetje roze dus mijn ongi zal vandaag wel komen verwacht ik. :x

18. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Voor ons is het weer game over! Zoals verwacht is mijn ongi er! Ik baal als een stekker en zit hier te huilen. Het valt allemaal zo tegen!!! Dan ben je al 1,5 jaar bezig en nog steeds niks. Ik heb morgen meteen mijn uitgangsecho en spuitinstructie voor de Puregon. Hopelijk gaat dat ons een wondertje brengen.

Kenia hoe is het bij jou?

19. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Hier net zo rood helaas. Begon langzaam aan hoop te krijgen, 2 dagen na mijn nod. Dacht vanmiddag op t werk nog: nou dan thuis toch maar even een testje ertegen ana gooien. Maar met dat ik dit zei en ik naar de wc ging, was het mis. Op de een of andere manier ben ik er nu niet ondersteboven van. Ik zat er al ene paar dagen op te wachten...
    En nu, weer een nieuwe ronde in. Uit mijn hoofd ronde 31...

20. laj

laj Actief lid

25 mei 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kenia / Nienke84
    ongelooflijk balen! leef met jullie mee... iedere keer toch weer die hoop houden en iedere keer weer die enorme teleurstelling. Hopelijk is het jullie snel gegund.

@Nienke84
    kan me voorstellen dat je gehuild hebt, t is ook niet niks. Heel verdrietig. Heb ook meerdere tranen gelaten. Lekker laten gaan.
    Dus je gaat nu starten met Puregon. Succes.

Deel Deze Pagina