@fenyalara je gaat naar de gebruikersinstellingen en gaat dan naar de handtekening. Hier kun je een overzichtje maken en dan moet je deze opslaan (daaronder) en als je dan weer wat gaat schrijven op internet komt het eronder te staan, zoals ik dat ook heb. Op dezelfde manier kun je het ook aanpassen. succes!
@Noa14 jij hebt toch al een handtekening c.q. lijstje onder jouw berichten staan... Wat bedoel je precies?
@Noa14 ja, dat had ik begrepen dat fenyalara dat wilde... maar hoezo niet alleen in de handtekening? is toch super handig en overzichtelijk.. of denk je hier anders over? hoe voel je je trouwens? Nog bijzonderheden? We lopen gelijk... Ben de wachtweken nu alweer zat, ha ha, en ik moet nog even geduld hebben, lijkt een eeuwigheid.
@ Laj, ooooooooooooooohhhhhhhhhhhh haha ik heb het verkeerd begrepen. Ik dat dat Fenyalara een overzichtje wou maken van al onze IUI's en NOD's, zoals je op andere topics ook ziet. Zodat je snel een totaaloverzicht hebt wanneer iemand een behandeling heeft gehad of hoelang ze nog moeten wachten Ja we lopen helemaal gelijk op, had jij je IUI ook op Koninginnedag? Spannend he! En gebruik jij ook Utrogestan?
@noa14 yep, op koninginnedag, in de ochtend. Zeker weer spannend. Moet wel zeggen dat ik er relaxter naartoe ging dan de vorige keer, misschien toch rust gekregen dmv acupuntuur? wie zal het zeggen.... Nee, ik gebruik geen Utrogestan. Waar is dat eigenlijk voor? Ik krijg clomid en puregon en 1x pregnyl voor opwekken eisprong.
eigenlijk is het niet eens opwekken van de eisprong, want die krijg ik ook natuurlijk, maar deze wordt dan zoals ze zo mooi noemen 'begeleid' tbv timing IUI
Hey Dames idd noa zo'n lijstje bedoelde ik, waar we iedereen onder elkaar zouden zien.. maar maakt niet uit maak wel zond ding met handtekening moet ff zoeken.. komt goed.. Fijne avond succes met wachten dames kuzz
Hey meiden, Voor mij goed nieuws! Ik mag starten met spuiten vandaag. De echo van vanochtend was goed. Alles is mooi schoon van binnen. A.s. maandag mag ik weer terug.
Wat goed nieuws voor je Kitty Hier ook goed nieuws vandaag iui gehad dag 15.. 1.1 miljoen zaadjes,ik ben blij want het zijn er 1.1 miljoen meer als vorige maand.. succes allemaal kuzz
Hoi Fenyalara, goed joh je IUI vandaag en ook de kwaliteit. En je handtekening werkt hoor @ Kitty ook fijn dat je weer begonnen bent met spuiten. Ook Puregon? En hoevel eh. p. dag? @ Laj, wel fijn dat je een eigen eisprong hebt maar ik snap je verhaal over 'timing'. Ik heb sowieso altijd Puregon en Pregnyl gespoten in de medische malle molen omdat het bij mij helemaal niet groeit en springt uit mezelf. Maar ik ben allang blij dat het met deze medicatie wel lukt. Nu nog hopen dat ik er ook is een keer zwanger van ga raken pfff begint nu na bijna 3 jaar spuiten wel erg zwaar te worden steeds alle ziekenhuisbezoeken en vooral al die hormonen en de teleurstellingen
@kitty17 goed nieuws, fijn zeg, kun je weer verder, succes! @fenyalara nog meer goed nieuws, joehoe, fijn voor je, er hoeft er tenslotte maar eentje tussen te zitten! En, die handtekening, handig zo, nu kun je t direct zien en hoef je t niet op te zoeken. t werkt prima zo! @Noa14 oefff... dat is inderdaad lang. Hier ca 2 jaar en dat vind ik al heeeel lang, maar jij nog langer. Meid, de aanhouder wint. Ik snap je maar al te goed, die hormonen niet prettig, maar als je weet dat je ook een keer een positief resultaat behaalt heb je het er graag voor over. En ja, die teleurstelling iedere maand, is killing. Geloof ook niet dat andere dit kunnen begrijpen als ze het niet ervaren hebben. Gelukkig is er internet
Weer een berichtje van mij! De vakantie zit er nu echt weer op, maar ik heb wel lekker bijna 2 weken veel afleiding gehad! Door de vakantie geen IUI voor mij. ik denk dat ik gisteren of vandaag mijn eisprong heb (gehad). Nu dus weer 2 weekjes wachten. Moet gelukkig veel werken, dus wederom veel afleiding. En als het dan weer niet raak is, dan de volgende IUI! @Kitty, fijn om te lezen dat de cystes weg zijn en je weer verder kunt. Geeft vast een fijn gevoel! Succes met spuiten, hopen om mooie ei(tjes)! @Fenylara: dus, ook weer 2 weekjes wachten. Killing, niet? Hopelijk heb je ook wat afleiding! @noa en laj: ook in de wachtweken. Spannend allemaal, zou het nou eindelijk eens bij een van ons raak zijn? Hoe is het met de zwangeren onder ons? Inmiddels het goede nieuws al verspreid aan de familie/ vrienden? Al zwangerschaps'kwaaltes'?
@Kenia, Noa, Fenyalara en Laj, Allemaal op de wachtbank! Ik ga voor jullie duimen! Al zo lang bezig en dan nog geen resultaat. Dan mag ik echt niet mopperen met 7 mnd. Ik ben ook wel benieuwd hoe het met de zwangeren gaat.
Lieve meiden, Dat wachten is indd killing. Ik zit ook te wachten . 24-4 3e IUI gehad en daarna utrogestan ingebracht. Op 29-04 heb ik de laatste gehad. Vandaag 12 dgn na mijn IUI loop ik steeds naar de WC om te kijken. Ik bloed nog niet maar heb al een paar dagen krampen dus verwacht ik toch elk moment ong te worden. Aan de andere kant blijf ik een beetje hoop houden. Mijn cyclus afgelopen 3 maanden: 18 20 18 Vandaag is de dag 24 maar het kan zo zijn dat dit door utrogestan komt. Ik heb reeds heel internet afgezocht om te zien wanneer ik ong zou moeten worden nadat ik gesopt ben met utrogestan. Overal lees ik 2 tot 5 dagen. Voor mij is vandaag dag 7 Ondanks de krampen hoop ik stiekem toch nog een beetje. Hebben jullie ervaring met utrogestan? Sterkte voor jullie allemaal!!!
Is Utrogestan niet een middel om je bms in stand te houden? Zodat je niet te snel ongesteld wordt na je IUI? Want je hebt wel hele korte cyclussen. Mijn LF was vorige ronde 11 dagen en dat vond ik al kort. Ik kan je helaas geen tips geven, maar ik hoop voor je dat je ongi uit gaat blijven. Nu mag het toch wel eens raak zijn?
Kitty, Bedankt voor je berichtje. Utrogestan heb ik indd gekregen om de lf te verlengen. Ik werd steeds de 7e of 9e dag ong. Dat is te kort. Voordat ik clomid slikte en geen pregnyl hoefde te spuiten had ik cyclus van 28 dagen. Nu met de medicijnen is het erg kort geworden. Dus moet ik weer andere medicijnen gebruiken om mijn cyclus weer langer te laten worden (beetje tegenstrijdig allemaal). Het mag zeker nu wel komen. Ik lees dat sommige reeds 3 jaar bezig zijn..ik ben ruim 1,5 jaar bezig, het is zo slopend elke maand weer... Hopelijk lukt het nu voor ons allemaal heel snel!!!