Start IUI maart 2011

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kenia, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Spannend Mko, hopelijk is het voor jou nu raak! Ja, deze dagen waar je nu in zit vind ik altijd het vervelendst. Wanneer zou je van plan zijn te testen, mocht je niet ongi worden?

2. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    Bij mij zijn vandaag ook weer de rode duivels aan deur komen kloppen:x Ze zijn wel twee dagen te vroeg.
    Heb net het ziekenhuis gebeld en ik kan vrijdag komen voor de inwendige echo.
    Het is allemaal zo slopend. Zit een beetje in een dip. baal gewoon dat ik weer ongi ben geworden.:(

3. Mko

Mko Lid

13 mrt 2011
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    kniffel,
    een dikke knuffel voor JOU! iedereen zegt dat we het niet moeten opgeven en dan moeten we ook niet maar het is soms zo zwaaaaar...

Kenia,
    Ik zou willen wachten tot maandag met testen maar als het vandaag nog niet doorkomt dan denk ik dat ik mezelf toch niet kan inhouden. Het is zo moeilijk. Ik wil testen maar ben bang om weer teleurgesteld te worden.

Vandaag (toen ik met pauze was) zag ik weer zwangere vrouwen vrolijk winkelen. ik kan het steeds moeilijker aanzien. Ik wil het ook zo graag, net als jullie. Ik blijf voor iedereen duimen!

4. laj

laj Actief lid

25 mei 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kniffel
    bah, wat een teleurstelling. Begrijpelijk dat je even in een dip zit, je hebt toch weer hoop en dan is t toch weer niet, emoties die worden heen en weer geslingerd.

@mko
    spannend meid. ik duim voor je. Ik merk dat ik het ook steeds moeilijker vind zwangeren en/of baby's te zien.... hopelijk is ons dat ook nog gegund.
    Toch maar testen, is de onzekerheid weg en wie weer word je er wel heel blij van ;) succes

5. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    He kniffel, balen meid. Zo veel hoop en dan toch weer mis. Lucht je hart hier maar hoor, meid! Daar is het forum voor!

En MKO, al een testje er tegen aan gegooid? Ik ben ook niet zo van het vroege testen. Aan de anere kant: als je test weet je wel waar je aan toe bent. Ben benieuwd!

@hier: voordeel is, dat ik nu lekker een paar borrels kan drinken! vanavond vrienden op bezoek gehad, was erg gezellig!

6. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    he dames,

Kniffel: balen van de ongi. tuurlijk is het elke x weer een teleurstelling, maaar soms kun je er beter mee omgaan. nu hopen dat de wens snel vervult wordt.

mko: spannend. zondag je nod. ben benieuwd of je zolang kunt wachten.

Kenia: lkker soms een borrel vooral als je weet dat het geen schade kan doen. geniet maar lekker.

hier is het ook nog wachten NOD is maandag. maar alles wijst weer op een ongesteldheid. ik wacht met testen tot woensdag. maar denk dat ik al eerder kan melden dat ik ongi ben geworden.

voor alle dames suc6 met wachten, behandelen of even een rustmaand. Dikke knuffel en geniet van het mooie weekend wat voor de boeg staat.

7. Mko

Mko Lid

13 mrt 2011
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Bedankt voor jullie berichten. Het doet me echt goed!
    Ik ben nog niet ong maar heb natuurlijk niet kunnen wachten en vanochtend de test gedaan. Helaas negatief :( Het zal nu elk moment kunnen gebeuren. 18 mei gaan we op vakantie dus deze maand geen IUI meer mogelijk. We wachten weer tot juni.
    Dikke knuffel voor iedereen!

8. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Kniffel; Balen van je ongi. Je mag best even in een dipje zitten, de teleurstelling blijft iedere maand groot.

Mko;
    Sjit dat je test negatief was. Laat je menstruatie dan maar komen dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Balen dat jullie ivm vakantie deze maand ook geen IUI hebben.

Kenia;
    Lekker is dat dan he, een borreltje. Ik doe dat ook altijd voor mijn ei. Ik drink nooit veel, maar soms vind ik het wel lekker om een glaasje te drinken.

Moeke;
    Ik duim voor je dat je maandag goed nieuws hebt. Succes met de laatste wachtdagen.

Zwangere vrouwen zien;
    Ik heb daar ook wel last van. Vind het soms ook erg moeilijk. Dan denk ik: Dat wil ik ook!!! Meiden onze tijd komt ook nog!

Hier;
    Ik snap er niets meer van. Deze maand dus een rustmaand ivm cysten. Nu zat ik gisteren op dag 17 en nog geen eisprong te bekennen. Kreeg ik rozeverlies en later oud bloedverlies. Ik dacht dat kan toch geen ongi zijn. Maar vandaag dus ongesteld geworden, op dag 18. Ik snap niet hoe dat kan. Maandag dus naar het ziekenhuis voor een echo. Kan het ook nog zijn dat die cysten gesprongen zijn dat ik daar bloedverlies van heb? Ik denk niet dat dat het is, maar een echte menstruatie, zo voelt het namelijk ook.
    Ik heb nog nooit zo'n korte cyclus gehad.

Fijn weekend allemaal, geniet van het mooie weer!

9. laj

laj Actief lid

25 mei 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mko
    bah, wat vervelend, wat een teleurstelling weer zo'n negatieve test in handen te hebben, herkenbaar.
    Beter toch duidelijkheid. Ik had vorige keer eigenlijk weinig hoop, maar doordat ik 1 dag overtijd was en de ongipijntjes verdwenen waren, kreeg ik weer hoop. Had beter op NOD test kunnen doen en mezelf dit kunnen besparen, want na het aanzicht van die spierwitte testuitslag brak het al gauw door. Ik denk ook dat je dan wat spanning opbouwt en hoop krijgt, waardoor het wat langer duurt voordat het doorbreekt, emoties, zenuwen etc. hebben ook invloed. Op de dag van NOD kun je het toch niet meer veranderen...
    Lekker genieten van de vakantie en vol goed moed en positiviteit weer beginnen in juni.

@Moeke01
    oei, voor jou spannende dagen.... Hoezo 'alles wijs top ongi'?
    dat zegt ook niet altijd alles. Ik weet uit ervaring dat je lichaam je goed kan foppen. Geduld en/of een test zal t zeggen. Succes nog en ik duim!

@Nienke84
    t zou heel goed kunnen dat het bloedverlies door de cyste is veroorzaakt. Heb zoiets al eerder gehoord in mijn omgeveing. Ook iemand die 'tussendoor' bloed verloor. Maandag weet je meer, succes!

@hier
    oh, ja, ha ha, heerlijk he om nog even te kunnen 'borrelen' voor je ei, doe ik ook meestal, anders word t helemaal z'on schema waar je je aan moet houden. Ik geloof dat enige ontspanning her en der goed is voor lichaam en geest.
    Inmiddels ben ik weer op de helft van mijn wachtweken. De eerste week gaat vaak nog wel, de 2e week vind ik een stuk zwaarder worden.

10. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Hoi Nieke,

Ow vreemd ja, op dag 18 al je menstruatie! Maar goed, wie weet ook wel goed zo snel. Hopen dat op de echo straks toch te zien is dat de cysten weg zijn en dat je een nieuwe ronde kan starten. Dat zou mooi snel zijn!

11. kaatje01

kaatje01 Lid

5 jan 2011
    73
    0
    0
    Weer terug van een paar heerlijke dagen Gent, Brugge en Knokke.
    Was super.

Fenyalara: je vroeg eerder zag ik waarom ik naar Gent ga:
    Mijn HA gaf aan dat ze in Belgie wat meer doorpakken om het zo maar te noemen.
    Ik ben afgelopen woensdag geweest en ze gaan nog wat onderzoeken doen die ze in Nederland vaak niet uitvoeren.
    De arts gaf aan dat ze het ook erg vreemd vond dat het de eerste keer na 1 maand gelijk raak was en bij de 2e zwangerschap ook ( missed abortion na 8 weken).
    Ze wil toch nog met een camera kijken of er niets iets afwijkends te zien is wellicht van na de curretage...
    Erg fijn gesprek gehad, levert het onderzoek niets op dan vanaf juli voor IVF omdat we dan al drie jaar bezig zijn.

Moeke: waarom denk je ongesteld te gaan worden? ik loop gelijk met jou maar ik heb geen enkel idee deze maand, zoveel klachten van de Pregnyl10000 gehad dat ik er nu geen pijl op kan trekken..

12. kaatje01

kaatje01 Lid

5 jan 2011
    73
    0
    0
    Vandaag bruin verlies, dus poging 3 IUI mislukt.
    Heb het idee dat het met de IUI niet zal gaan lukken en vestig mijn hoop op IVF ( als het goed is per juli )
    Na 3 jaar mag het dan toch wel eens lukken hoop ik...

Moeke: weet jij al wat meer?

13. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    kaatje: bah balen van de 3de poging. tuurlijk mag het na 3 jaar wel een keer. Hopelijk volgende iui raak dan hoeft het geen ivf. wel fijn dat het gesprek in Gent prettig is verlopen.

Hier nog niets. maar heb veel last van winderigheid, moeite met stoelgang en allels moet schoon en opgeruimd. voor mij altijd een teken dat de menstruatie eraan komt. Ik heb pregnyl 5000 en heb daar al veel last van. kan me voorstellen dat je met 10000 nog meer last hebt.
    Hier blijft het duimen draaien. suc6 voor de rest. en sterkte voor de dames die helaas weer ongesteld zijn geworden.

14. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Ben ik ook weer :D

@ Kaatje, nee he heeft het bloedverlies doorgezet!?
    Was dit je laatste IUI poging of ga je door m et IUI's tot juli? Bij ons starten ze pas met IVF als je minimaal 6 IUI's hebt gedaan. Ook al ben ik ook 2,5 jaar aan de Puregon en Pregnyl. Maar wel fijn voor je meid, op een gegeven moment heb je er geen vertrouwen meer in he, dan wil je verder.
    Jij was dus ook in Belgie afgelopen dagen? Ik was afgelopen dagen in Antwerpen, heerlijk even er tussenuit met mijn hubby :)

@ Nieke wat raar die ongesteldheid? Kan het niet iets van een tussentijdse bloeding zijn? OF ben je echt ongesteld ondertussen?

@ Moeke, wat een spanning he dat wachten pfff ik moet nog een week wachten, en jij?
    Ik heb nog steeds van die lage buikkrampen (meestal ook geen goed teken) maar sommige zeggen ook dat het van de Utro kan komen!?
    En iets wat anders is bij mij is dat ik 's ochtends geen trek heb en tikkie misselijk ben zodra ik wat eet..:( maarja ook dat kunnen weer bijwerkingen zijn van alle hormoonbehandelingen.

@ Laj, we moeten nog een weekje, hou je het nog? En hoe voel jij je?

15. kaatje01

kaatje01 Lid

5 jan 2011
    73
    0
    0
    Noa14: Bloedverlies heeft nog niet doorgezet maar ik heb meestal eerst een beetje bruin verlies dan niets en paar dagen later weer bruinverlies gevolgd door menstruatie.
    Ga er dus vanuit dat mijn menstruatie eraan komt.
    We gaan nog wel door met IUI tot juli en dan IVF, denk dus nog 2 keer IUI daar ik vrij korte cyclussen heb..
    En ja ik was ook in Belgie! heerlijk op terras gezeten en geshopt!

Moeke: wie weet, obstipatie kan ook een goed teken zijn.. Houd moed!! Duim met je mee voor je !

Voor alle anderen weer sterkte met wachten!

16. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Tsja, van al die hormonen kun je behoorlijk wat bijwerkingen hebben, die je alleen maar meer hoop geven op een zwangerschap. Ik vond de terleurstelling na de eerste IUI behoorlijk, aangezien ik echt tekenen had van een zwangerschap. Je kan er geen pijl op trekken...

Ik ben ook wel benieuwd hoe vaak je IUI moet hebben gehad voordat ze bij ons met IVF beginnen. Hebben mensen daar meer verhalen over? Maar goed, wij zijn daar nog niet aan toe. Eerst maar mijn volgende NOD afwachten en dan een tweede IUI behandeling starten.

17. laj

laj Actief lid

25 mei 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje01
    En..? heeft t doorgezet? Je weet het he, geen bloed geeft moed! Ik blijf voor je duimen.

@Moeke01
    ohwww, een spannende dag, vandaar jouw NOD. Heb je er al een test tegenaan gegooid, of ga je afwachten?
    mijn duimen draaien ook voor jou.

@Noa14
    wij nog een paar dagen geduld.
    Of ik het nog volhoud? Heel eerlijk, word ik 'gek' van die wachtweken. De 1e gaat nog wel, maar de 2e vind ik een drama. Heb van alles gevoeld, maar in de 1e week schuif ik alles maar op de pregnyl, in de 2e week is dat wel weg, dus als ik dan wat voel... de laatste dagen voor NOD vind ik moelijk.
    Gelukkig kun je het af en toe van je aftypen hier op het forum.

18. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Kaatje;
    Ik ben ook benieuwd of het doorgezet heeft, hopelijk niet.

Moeke;
    Vandaag je NOD? Hopelijk is je ongi er niet en gaat deze ook niet meer komen de komende 9 maanden. Ik duim voor je.

Laj en Noa;
    Voor jullie dus nog één weekje wachten. De eerste week gaat meestal redelijk snel, maar de tweede vind ik ook altijd het langst duren en het moeilijkst. Maar we helpen jullie er weer doorheen. Nog maar een weekje wachten en dan weten jullie meer. Succes meiden.

Hier;
    Vandaag weer een echo gehad en ik heb inderdaad nu al een menstruatie gehad. Dus deze cyclus was maar 17 dagen. Mogelijk dat hij verstoord is geraakt door de cysten, deze zijn nu gelukkig weg. Van de ene kant wel fijn want dan kunnen we nu meteen weer verder. Vanaf vanavond beginnen met 50 eenheden puregon. En dan volgende week maandag weer een echo.

19. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    ff kort bericht.
    nog helemaal niets hier. wordt toch weer zenuwachtig terwijl ik overtuigd ben (was) van ongesteld worden. ga niet eerder testen dan donderdag.

20. kaatje01

kaatje01 Lid

5 jan 2011
    73
    0
    0
    Moeke : Wie weet, hoop het zo voor je! Hou ons op de hoogte..

Nieke84: nieuw cyclus, niewe kansen! duim voor je!

Laj/Noa14 : spannend voor jullie! sterkte met de laatste wachtdagen en hopelijk een positief bericht van jullie allebei straks!

Kenia: wanneer was ook alweer jou Nod deze cyclus?
    Deze cyclus geen IUI gehad of vergis ik me nou?
    kan het soms niet goed bijhouden van iedereen:)

Hier nog geen verder bloedverlies gehad dan gisterenochtend beetje bruin, denk wel dat ik ongesteld word hoor.
    Vind het alleen vervelend dat het niet gelijk doorzet dan, blijf je toch nog altijd een klein beetje hoop houden..

Deel Deze Pagina