Start IUI maart 2011

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kenia, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shadee

shadee Actief lid

10 nov 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kitty wat fijn dat je bmslijm is gegroeid. Hopelijk nog een beetje erbij bij de volgende fm. Ik duim!

Nieke, succes met spuiten! Is niet niks!

Ach mko wat balen. Leefde erg mee met je bericht over overtijd zijn. Ken het gevoel. Ook het gevoel dat je het ff niet meer aan kan is herkenbaar. Hopelijk doet een vakantie je goed!

Hier vandaag eindelijk ongi na een maand overtijd. Pff zenuwslopend was het. Volgens mij komen samen met het bloed nu ook al mijn emoties los... Ff uitjanken en eindelijk door voor poging 3!

2. Mko

Mko Lid

13 mrt 2011
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees jullie berichten en het ontroert me heel erg! Ik ben nu erg emotioneel en kan om alles huilen, dus ook om jullie lieve woorden! Bedankt voor jullie steun!

3. laj

laj Actief lid

25 mei 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Moeke01
    hoe gaat het met jou? mijn duimen worden dol van het draaien :) Al een test durven doen, of nog aan t wachten?

4. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    mko: bah meid, begrijp je gevoel volledig. wel heftig elke x de negatieve einde van de hormonen. toch een zwaar besluit om te stoppen met behandeling na de volgende ronde. hopelijk vind je dan rust en berusting in de uitkomst.

Kaat: hoe is het bij jouw? bruin ook rood geworden.

Laj: voor jouw wordt het nu ook spannend. hopelijk goed nieuws.

Hier helaas slecht nieuws vanmorgen zijn de rot rode duivels weer gekomen. ook al verwacht je ze, de teleurstelling en verdriet zijn gewoon erg groot. maar na een rot dag gaat het vanavond redelijk. op naar de toekomst en niet terug kijken.

5. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff, heftig nieuws weer. Mko, Shadee en Moeke, ik leef met jullie mee. Ik hoop echt dat een volgende ronde jullie geluk gaat geven!

Nieke, je kunt het idd buiten de koelkast bewaren. En ik hoop voor je dat het aanslaat.

6. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    He bah, te veel rood nieuws op 1 dag. Een dikke (groeps)knuffel. Nu komen even de emoties eruit, de spanning. Ik denk dat jullie je morgen wel beter voelen en dan, tsja, what else is new, op naar een volgende ronde.

@Nieke: ja spuiten is raar he, als je het niet gewend bent?! Ik heb ook 1x op de wc gespoten, toen we bij vrienden op visite waren. Was wel gek, hup tas mee naar de wc (hoe smokkel je het anders mee) en hopen dat ze niks in de gaten hebben!

Vandaag te horen gekregen dat onze buurvrouw zwanger is van hun tweede. Zij werd zwanger van hun eerste toen wij ook net gestopt waren. Toen dacht ik nog hoopvol: dat zou leuk zijn, samen zwanger zijn. En nu is zij het dus al van haar tweede. Dan besef je wel dat de tijd snel gaat!

7. kaatje01

kaatje01 Lid

5 jan 2011
    73
    0
    0
    Moeke: Balen zeg, had het je zo gegund.. nu wellicht weer even een dipje maar met volle moed naar de nieuwe ronde!

Hier niets meer na het beetje bruin verlies van afgelopen zondag maar dat had ik mijn vorige cyclus ook.., verwacht de duivels morgen maar hoop natuurlijk nog steeds een beetje dat ze wegblijven...

Nieke: ik bewaar de spuiten ook buiten de koelkast alleen de Pregnyl niet.
    Die leg ik wel een half uurtje voor gebruik uit de koelkast dan voel je het middel minder als je het inspuit.

En Kenia: dat gevoel dat het snel gaat had ik pas geleden ook, de tweede van mijn vriendin is al weer 4 maanden en ik weet nog goed toen ze vertelde dat ze weer zwanger was dat ik dacht nou voor
    dat de baby geboren is zal ik toch ook wel zwanger zijn.. niet dus.

Shadee: gek maar ik denk dat je nu een beetje blij bent dat je ongesteld bent geworden, klinkt nogal tegenstrijdig maar je kan nu tenminste aan een nieuwe ronde beginnen!

LAj: nog even in spanning en duim voor twee strepen voor je!

Kitty: voor jou goed nieuws toch, succes deze ronde!

8. laj

laj Actief lid

25 mei 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Moeke01
    Jeetje, wat balen zeg!... Heel rot voor je. Precies zoals je schrijft, ook al verwacht je ze (je hoopt toch van niet), t valt zo zwaar als ze er toch komen... ggggggggrrrrrrrrr

@Kaatje01
    spannend zeg, nog niets... Doe je geen test? Wacht je ook liever af?

@hier
    aan t aftellen, vind t weer spannend worden, deze dagen zijn t zwaarst. De pregnyl is uitgewerkt, weinig kwaaltjes overgebleven, die op een zwangerschap zouden kunnen duiden, behalve een beetje lage rugpijn, dat zit er nog steeds. Misschien wel van de lange nachten, heb veel geslapen, was moe van alles, ha ha, doorligplek ;)
    Tsja, ik weet t ook niet waar t vandaan komt, de ene keer voel je dit dan weer dat en er is geen pijl op te trekken. Je wilt er niet aan denken, maar toch doe je het, je voelt t en je kunt er niet omheen. Had vanmorgen al wel even een twijfel moment, ... zal ik vast een test doen, maar heb me in kunnen houden, ben nog niet 'klaar' voor de teleurstelling, en dan duren de dagen tot ongi nog langer, nu heb ik nog een beetje hoop en is t vol te houden.

9. laj

laj Actief lid

25 mei 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Noa14
    Hoe gaat het met jou? Hou jij t nog vol? Hoe voel je je?
    Voor jou is t ook aftellen... ook spannend.

10. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Meiden, wat een boel rottig rood nieuws :(:x ik leef met jullie mee...het is zo zwaar en het wordt ook al zwaarder. Laat je verdriet eventjes gaan hoor en neem een paar dagen de tijd voor jezelf, dikke knuffel voor jullie allemaal!

@ hier, Ik had vandeweek helemaal 'goed' (dacht ik) een vroege predictor test gekocht, zo van "dat is toch één van de beste'. Maar nu lees ik net hier op ZP dat er zoveel slechte reacties zijn op die Predictors. Dat zelfs mannen die er overheen plassen zwanger zijn :$ en dat hij bij zoveel mensen negatief aangeeft terwijl je wel positief blijft te zijn.
    Geadviseerd werd om de Kruidvat eigen merk, 2 voor 5 euro te kopen, dat die stukken betrouwbaarder zijn. Die toch maar halen dan morgen.

@ Laj, zooo herkenbaar weer, lichamelijke dingetjes die je wel/niet voelt en zooo ontzettende onrust of dat nou een goed of slecht teken is :( dodelijk vermoeiend, het kost zoveel energie.
    Nu ik deze keer ook Utro gebruik weet ik helemaal niet of dat ook nog extra bijwerkingen kan hebben of juist weer niet. Dat wachten is gewoon killing......
    Jij durft dus ook nog niet te testen? Ik ook niet....:( ik ben ook weer bang voor die teleurstelling en verdriet...

@ Kaatje, ga je vandaag testen? Wat spannend.....hoop dat die rooie ellende wegblijft, ik duim voor je

11. laj

laj Actief lid

25 mei 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Noa14
    Oh, ha ha, dus jij ook al... heb geen ervaring met de vroege predictor, heb niet zoveel vertrouwen meer in die vroege testen, dus die haal ik niet meer. Heb destijds die vroege van sensitest gedaan en die zat er helemaal naast, voor mij geen vroege testen, denk zelfs dat die van KV nog eerder betrouwbaar is. Ik probeer ook niet eerder te testen... Zeg ik trouwens iedere maand en meestal lukt het niet. Gewoon doen waar je je goed bij voelt. Heb nu die van KV 2v5 in huis en die is best gevoelig en heb daar tot nu toe de beste ervaring mee gehad.

12. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hoi Laj,
    haha eerst wist ik echt niet waar 'mensen' op ZP het over hadden KV2v5 (lijkt wel een wiskundeforumule :p;))
    Maar nu ga ik die ook halen, in een wit doosje als het goed is!

Ik haat het echt dat die verkopers ALTIJD iets erover gaan zeggen :x hebben jullie dat ook?

"het moet wel met ochtendurine hoor" Standaard tekst van hun, dat weet ik nou ondertussen wel is een keertje pfff, ik kan wel aandelen krijgen in die dingen. Aangezien ik niet van mezelf ongesteld werd/wordt moest ik altijd zo'n test doen, al 3 jaar lang, dusss....

Ga jij zaterdag testen?

13. laj

laj Actief lid

25 mei 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Noa14
    oh, ja, ha ha, dat soort dingen had ik ook in het begin, moest ik ook die afkortingen opzoeken :)
    Yep, een wit doosje, geloof dat ze niet 5 euro zijn maar 4,95 om precies te zijn. Als er nog geen rode duivels zijn ga ik zaterdagochtend testen, dan maar gelijk weten waar ik aan toe ben. Genoeg spanning gehad tot die tijd. Vind deze dagen emotioneel echt zwaar.

14. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaatje, dank je. Ik dacht dat het positief was, maar vandaag was mn bms weer 4 cm? Huh, toch niet goed gemeten. De echoscopiste was een beetje vaag. Mn twee eitjes zijn wel gegroeid naar 16 en 15 mm. Dus morgen weer terug. Zullen de dan 2 mm gegroeid zijn? Afwachten maar. Zou wel leuk zijn als de voorlopige IUI ook de definitieve IUI is.

Laj en Noa, bijna testen! Gaan jullie echt tot de 14e wachten?

15. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Kitty voor jou dus bijna een IUI in het verschiet, is dat je eerste want dat snap ik niet helemaal uit je handtekening? Follikels van 15/16 moeten inderdaad wel strak in de gaten worden gehouden, loop je in een goed ziekenhuis?

Ja ik ga echt pas zaterdag testen, misschien zelfs pas zondag. Ik gebruik Utrogestan dus grote kans dat mijn ongi sowieso even uitblijft, dan maar liever veilig testen als ik ruim 2 weken verder ben na mijn IUI. Alle voorgaande IUI's hoefde ik nooit te testen omdat ik dan al ongesteld was geworden.

16. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is mn 2e IUI. De eerste is mislukt en toen werd ik na 165 dagen voor het eerst ongesteld. En net een maand rust gehad waarbij ik de pil heb geslikt. Nu weer voor het eggie!
    En ik kan me voorstellen dat je wilt wachten met testen. Ik zat de vorige ronde ook helemaal in spanning. Wanneer testen, voor mn NOD, op mn NOD. Achteraf niet nodig geweest want toen werd ik 3 dagen voor NOD ongesteld. Grr. Succes met wachten!

17. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Ja dank je, wat vreselijk he dat wachten. Zou daar ooit nog iets op verzonnen worden...
    Jeetje dat is ruim 5 maanden dus dat je pas weer ongesteld werd na je eerste IUI? Werd je toen niet na die 2 weken ongesteld waardoor je wist dat de IUI niet geslaagd was?

18. kaatje01

kaatje01 Lid

5 jan 2011
    73
    0
    0
    Hoi Meiden,

Hier nog niets maar ga nog niet testen hoor, vorige cyclus werd ik ook pas ongesteld 18 dagen na de IUI.
    Wacht dus nog maar even af..

Kitty: jammer maar wellicht komt het nog goed en wordt het slijmvlies alsnog dik genoeg!
    Hoeveel mm moet het eigenlijk ongeveer zijn?

19. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Kaatje, wat een onrust, maar als je vorige cyclus ook zolang was snap ik dat je nog even niet test.

Alhoewel, ik besluit zojuist dat ik morgenochtend ga testen.

Ik hou het niet meer...............zwak he :(

20. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noa, gewoon doen hoor! Ben benieuwd! En ik ben 11 dagen na IUI ongesteld geworden. Daarvoor ben ik nooit ongesteld geworden vanuit mezelf en met hulp na de pilstop. Toen heeft mijn gyn besloten dat 3 maart tot dag 3 werd gebombardeerd :). Dus vanuit het niets begonnen met hormoonspuiten en FM.

Kaatje, de een zegt 5 mm, de ander 7 mm. Ik weet het niet. Ik zal het morgen eens navragen.

Deel Deze Pagina