Op hoeveel moet je HCG eigenlijk zitten (qua getal) zodat het goed is en je zwanger bent? Zoals maandag ga ik dus bloed testen en dan meten ze mn HSG, waar moet hij dan qua getal opzitten zodat het goed is?
Ben jij nu bezig voor een 2e kindje? Of is je zwangerschap die je hierboven beschrijft niet goed gegaan? Wat bedoel je met dat je eierstok 'onrustig' eruit zag, wat zien ze dan? Ik zou ook Puregon adviseren hoor, daarmee maak ik al 2 jaar heel goed baarmoederslijmvlies mee aan. Nu is ieder persoon verschillend natuurlijk maar 10 liever Puregon dan Provera en Clomid
@Noa14 ieder lichaam is anders en ieder lichaam heeft zijn eigen tempo in het aanmaken/verhogen van hcg. Maak jezelf niet gek met hoe hoog t moet zijn of hoe laag minimaal. Hieronder een overzicht, vond ik destijds toen ik ook e.e.a. wilde weten mbt Hcg. gerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie) IU/L of MIU/ML gerekend vanaf bevruchting Niet zwanger < 5 - 21 dagen 0 - 5 7 dagen 28 dagen 3 - 426 14 dagen 35 dagen 18 - 7.340 21 dagen 42 dagen 1.080 - 56.500 28 dagen 49 - 56 dagen 7.650 - 229.000 35 - 42 dagen 57 - 78 dagen 25.700 - 288.000 43 - 56 dagen 79 - 100 dagen 13.300 - 253.000 57 - 78 dagen 2de trimester 4.060 - 65.400 17 - 24 weken 3de trimester 3.640 - 117.000 25 weken - bevalling Na bevalling < 5 -
owh, ha ha, alles verschoven, zal de link erbij zetten, kun je zelf even opzoeken. 9Maand.com... Zwanger worden... En dan? Zwangerschap, bevalling en je baby!
Th@nx Laj, ik zal me er niet op vastpinnen haha maar ik had totaal geen idee van hoeveelheden en cijfers
hoi hoi hierbij wil k me ook bijvoegen bij dit clubje wij zijn al 2.5 jaar bezig om een beebje te krijgen ben 2x zwanger geraakt, de 1e had k een miskraam met 7 wkn ( ons beebje had geen hartkloppingen) en de 2e had k 1 week voor mn NOD positief getest wat ook na 1 weekje als eem miskraam weer weg ging. dat was als laatst in Juli 2010. Sindsdien is t maar niet gelukt we zijn naar de gyn gegaan en me manneke moest een test doen wat bleek dat zn zaadjes misvormd waren was geshokeerd we hadden t niet verwacht Ben nu sinds vorige week begonnen met prikken van Gonal F 450 iedere dag 75, ben afgelopen maandag voor een echo gegaan was mn eitje 7mm en gisteren dus donderdag weer geweest had k al 3 eitjes waarvan de grootste 12mm was moet morgen weer gaan en hoor waarschijnlijk wanneer de inseminatie plaats gaat vinden. Ben erg zenuwachtig en hoop dat t allemaal goed zal gaan...
Noa; Toen ik je vorige testen net zag dacht ik al die moet toch echt wel zwanger zijn. Maar nu is het toch echt zeker!! Proficiat!!!! Eindelijk weer goed nieuws. bhdrcm; Welkom! Moeke; Ik heb ivm dun bms ook Puregon gekregen ipv Clomid. Nu afwachten wat dat gaat doen. Succes weer deze ronde. Laj; Ik blijf voor je duimen meid! Kaatje; Voor jou is het ook nog spannend meid. Ik hoop op goed nieuws. Mko; Balen van je ongi meid! Wel lekker dat jullie bijna op vakantie gaan. Helaas dat jullie dan geen IUI hebben, maar de ontspanning even is ook wel lekker denk ik zo! Sorry als ik iemand vergeten ben, moest veel terug lezen en heb niet alles onthouden. Hier; Geen nieuws te melden.
@noa Gefeliciteerd. Ben blij dat er eindelijk positief nieuws is. ga genieten van je zwangerschap. @hier Ben vanochtend naar het ziekenhuis geweest (dag 8) en er zitten twee eitjes. links 1 van 12 mm en rechts 1 van 15 mm en de bms is 6 mm. Zondag nog een keer voor controle en alles goed groeit dan zondagavond 1000 eenheden pregnyl laten zetten en dinsdag voor de insiminatie. Hopelijk zijn de zaadjes van mijn mannetje nu een stuk meer. De laatste keer waren het er maar 100.000.
Noa: SUPER gefeliciteerd hoor, nu heb je toch echt niet meer te twijfelen! Kniffel: succes met de IUI volgende week en hopelijk as zondag nog zo n positieve echo. bhdrcm: join the club! Bij mij gaat het nu ook kriebelen om te testen moet ik zeggen... Heb wel steeds krampen dus ben bang dat ik ieder moment ongesteld kan worden maar moet zeggen dat mijn borsten anders zeer doen dan andere maanden voor mijn menstruatie. Mijn buik is ook wat opgeblazen boven mijn navel.. Zou het misschien toch zo mogen zijn??
@ Kaatje, ik duim zo hard voor je dat het bij jou ook positief nieuws is! Wat je omschrijft klinkt me bekend van deze keer, had/heb ik ook allemaal, nog steeds ook die ongi krampen. Dat blijkt wel dat het helemaal niks hoeft te zeggen. @ Kniffel, mooi joh 2 eitjes en grote kans dat je begin volgende week al je IUI hebt. Hoef jij maar 1000 pregnyl?
noa: super gefeliciteerd. lekker genieten. kaat: hopelijk volg jij in het weekend ook met positief nieuws. Laj: voor jouw ook nog spannend. de test al gedaan? kniffel; wat fijn 2 eitjes, hopelijk na deze iui een positief restultaat.
Noa, wauw, ik ben er even niet en je hebt gewoon een positieve test! Gefeliciteerd! En Clomid heeft een negatief effect op je bms. Daarom mocht ik ook gelijk met Gonal-F beginnen. Ik heb net Pregnyl (10.000 E ) gespoten en zondag IUI. Ik ben nu al zenuwachtig!
@ Noa gefeliciteerd met je/jullie zwangerschap super voor je en fijn dat je een duidelijke streep hebt en niet hoeft te turen.. geniet ervan @laj spannend testdag voor je ik duim voor je,hopelijk voor jouw ook goed nieuws @ de wachtende veel succes ik duim voor jullie hopelijk goed nieuws voor jullie,het is een mooie maand geweest met hopelijk goed nieuw @ de dames die bijna iui hebben weer veel succes en hopelijk succes eind van de maand.. @ hier sorry dat ik er zo weinig ben,lees wel alles op telefoon maar heb niet veel tijd om te reageren,sorry maar ik denk wel aan jullie.. Hier gaat het redelijk ben al vanaf woe beroerd,krampen in buik en liezen,kots neigingen,miselijk en moe.. maar zoals bekend wil het niks zeggen en kan ik er nu niks meer aan veranderen of het nu wel of niet raak zal zijn.. Fijn weekend allemaal kuzz
@hier boehooehhoooeee, heb een negatieve test, spierwit! Ook al verwacht je het, t is toch een mokerslag. Nu weer wachten, ... op de rode duivels, want die heb ik nog niet gezien. Ongipijn vanaf gistermiddag verdwenen... Snap er niets meer van, maar goed dat ik getest heb, anders zou ik weer valse hoop krijgen. Ben moe v alle emoties en best verdrietig.... @Kniffel succes dinsdag, er is maar een goed zaadje nodig @Kitty17 jij morgen al de iui, fijn, nieuwe ronde, nieuwe kans. Succes @Kaatje01 Heb jij al getest? @fenyalara spannend, jij kunt gaan aftellen en bijna testen. Ik duim voor je