Start IUI maart 2011

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kenia, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laj

laj Actief lid

25 mei 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL

2. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Laj en Bobbing, nee!! :( wat een nare berichten meiden. Hele dikke knuffel voor jullie.

3. bhdrcm

bhdrcm Actief lid

5 nov 2009
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    hi ladies,

ben vandaag voor controle bij de dokter geweest, heb 4 eitjes aan mn linkerkant en 3 aan mn rechterkant, ze groeien allemaal een beetke met dezelfde tempo maar ze zijn helaas nog niet groot genoet om te starten met IUI.
    Ik moet nog tot Maandag verder gaan met prikken, vandaag 75 en morgen 50 en als t goed is krijg k Maandag die andere prik voor de eisprong en Woensdag gaan ze dan aan de slag...
    Kan haast niet meer wachten :)

4. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @BHDRCM, wow hee 7 eitjes in totaal dus. Zal ook nog wel oppassen zijn met spuiten ivm overstimulatie?
    Spannend hoor, maandag je Pregnyl dus en dan woensdag je IUI, ik duim voor je :)

5. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    Nee 10000. Ik had een o te weinig neergezet. Te snel getypt;)

6. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    Hopelijk maandag twee mooie eitjes en dan woensdag je IUI. Is dit je eerste keer?

7. bhdrcm

bhdrcm Actief lid

5 nov 2009
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    hi noa,
    ja vond het ook idd teveel maar volgens de dokter was t normaal en ging allemaal goed, hij heeft me zelf doorgegeven dat ik vandaag 75 en morgen 50 moet prikken dus t zal we goed zijn denk ik :)
    Ik zie dat jij al zwanger bent gefeliciteerd!!! Was dit je eerste IUI?

8. bhdrcm

bhdrcm Actief lid

5 nov 2009
    125
    0
    0
    NULL
    NULL

hi Kniffel,

Ja dit is de eerste keer ( hopelijk ook de laatste) voor me, dus vind het allemaal erg spannend :)
    K woon in Turkije, maar volgens mij gaat de procedure ervan overal t zelfde.
    Ik zie trouwens dat jij 17 mei de IUI gaat doen, 1 dagje voor me, we zitten dus een beetje in het zelfde schuitje, kunnen we samen duimen op goed nieuws!! ;)
    Ik lees hier en daar dat je na de IUI rustig aan moet doen en zelf dat sommigen de hele dag blijven liggen, heeft dat effect?
    En hebben jullie misschien enige tips voor me?

9. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na de inseminatie moet je een klein kwartiertje blijven liggen en daarna mag je alles weer doen. Tenminste, dat is mij vertelt. Ik ga echt niet de hele dag plat hoor ;).

10. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    woensdag Was mijn nod. En werd vrijdagavond ongesteld had donderdags al buikkrampen en dacht al dat het mis zou zijn helaas ongelooflijk klotte dus

11. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Nou meiden ik ben ook opeens niet meer zo zeker, ik testte vanochtend negatief :(:x

Terwijl ik t/m gistermiddag (zaterdagmiddag) verschillende posi testen had !!!

:(

12. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grrrr. Heb je misschien veel gedronken? Heb je het nog een tweede keer geprobeerd? Morgen mag je toch voor controle naar t zkh? Ik hoop dat je dat meer zekerheid geeft. Want zolang je nog niet ongi bent, is de kans op een zwangerschap nog steeds aanwezig! Succes met wachten!

13. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Kitty, ja wel veel gedronken gisteravond (geen alcohol hoor ;))

Ik heb net mn CB digitale testen uit elkaar gehaald en ze zien er allemaal hetzelfde uit als je op de foto klikt! Ook die 3e, die negatief aangaf vanochtend heeft nog een 2e streepje, da's toch raar

14. laj

laj Actief lid

25 mei 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Noa14
    jeetje, neeeeeeeeee, wat is er gebeurd? Heb je een bloeding gehad?

@hier
    vanmorgen de rode duivels.... door naar de volgende ronde.

15. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    noa; och laiverd, dit is geen leuk nieuws. krijg je morgen gelijk uitslag van het bloedonderzoek? suc6.

Kitty: hoe ging de iui behandeling?

kaat: nog niets?

Laj: rot van de ongi. je weet het omdat test ook negatief was, maar toch blijft het een rot gevoel.

wat apart dat er veel meer mensen zijn die last hebben van dun bms bij clomid en dat het ze langer het middel willen voorschrijven. ik doe mee aan een onderzoek het doel ervan is om te kijken of er meer zwangerschappen ontstaan bij 12 maanden clomdid ipv 6 mnd. Zal wel met een kosten plaatje te maken hebben. we wachten het wel af.

16. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    Laj jeetje balen weer.

Noa ben je ongesteld geworden? Anders is er nog hoop toch?

Hier is het wachten op iui nummer 4 waarschijnlijk 25 mei. Laat we hopen op positief nieuws dan.

17. kaatje01

kaatje01 Lid

5 jan 2011
    73
    0
    0
    Hoi dames,

Ik kon vanmorgen niet meer wachten en heb getest...
    ZWANGER!!!! volgens clearblue 2-3 weken na conceptie dus die indicatie klopt, heb op 2e pasen mijn 3e IUI gehad
    Ben super blij maar nog wel wat onwerkelijk, hoop dat alles goed blijft gaan!

Noa: wat ontzettend vervelend, maar heb je bloedverlies dan?, misschien klopt de laatste test gewoon niet...

18. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaat wat super goed nieuws. geniet er van. Ga je morgen bellen om eerste echo af te spreken?

Heb het net met mijn man erover gehad. we hebben nu 2x iui gehad allebei de keren tegelijk met iemand van het forum en vorige x was het raak voor puravida en nu voor kaat. Hopelijk de volgende ronde voor ons.

19. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Kaatje;
    Helemaal geweldig, proficiat meid!!

Noa;
    Hoe is het nu met je? Geen menstruatie te bekennen? Dan hoop ik dat de test gewoon kapot was. Morgen toch de bloedtest, ik duim dat die zegt zwanger!!

20. kaatje01

kaatje01 Lid

5 jan 2011
    73
    0
    0
    Ja morgen ga ik bellen voor mijn eerste echo!
    Wel beetje bang ivm eerdere miskramen maar ga nu alleen maar positief denken en het komt vast allemaal goed!

Moeke voor jou ook 3 keer is scheepsrecht! dit was voor ons ook de derde IUI.
    Ik ga voor je duimen en natuurlijk ook weer voor alle andere meiden.

Noa: hopelijk een positieve bloedtest voor jou morgen!

Deel Deze Pagina