@kenia gecondeleerd met je oma en sterkte gewenst @Kitty Ik spuit geen extra hormonen, alles gebeurt in eigen cyclus, alleen de pregnyl prik 40 uur voor de IUI.
@Kenia gecondoleerd, sterkte meid. @fenyalara hoe gaat het nu? is het bij een beetje roze gebleven? ik hoop t voor je @kitty17 sterkte met de (lange) wachtweken weer @Kaatje01 jeetje, bijna 3 jaar. Ik vind t nu na 2 jaar al loodzwaar worden, laat staan, nog een jaar... Meid, t is je gegund, geniet lekker. @Noa14 Hoe gaat het met je? Trek je het een beetje? wat zeiden ze in het ziekenhuis?
Hey @ het is nog steeds lichtroze met heel weinig bloeding,maar ga al nergens meer van uit al moet ik zeggen dat ik me nog steeds beroerd voel.maar het zal zo of morgen wel doorzetten.. Fijne avond allemaal kuzz
Hoi meiden, Ik heb vandaag een afspraak voor mijn echo gemaakt, deze staat op 3 juni gepland. Vind het nog steeds niet werkelijk en nog elke keer zenuwachtig bij het naar toilet gaan dat ik geen rood zie.. Nog twee spannende weken en dan weten we meer! Jullie succes met de volgende IUI en duim voor jullie!
Vandaag mijn nod. Nog niks roods te bekennen. heb gelukkig deze keer totaal niet de neiging om te gaan testen. Ben er eigenlijk deze maand helemaal niet zo mee bezig.
@Fenyalara hoe gaat het? inmiddels al een test gedaan? ik blijf nog even duimen.. @Kenia ohw, jeetje, t zou toch ook maar zo kunnen dat je 'spontaan' zwanger raakt, dat zou toch een aangemane verrassing zijn Ik heb goede hoop voor je!
Hey dames @ laj wat lief dat je nog geduimd hebt,helaas hier echt ongi,heb al afspraak in zkh voor vlg week vrijdag.. @Kenia wat spannend zeg,duim voor je hopelijk goed nieuws.. de rest van de dames veel succes en een fijne dag kuzz
Hallo meiden, ik wilde even laten weten dat onze 3e IUI behandeling een grote teleurstelling was. Er waren maar 200.000 zaadjes. De gyn heeft zelf de behandeling gedaan omdat de verpleegkundige ziek was, in dit geval was het dus erg fijn. We hebben meteen gesprek gehad. We gaan niet verder met IUI omdat de kans om spontaan zwanger te raken net zo groot is, dit heeft voor ons dus geen nut. Ze wil ons niet langer aan het lijntje houden, ze zegt dit is meer mishandeling dan behandeling. We balen allebei als een stekker en vinden het echt verschrikkelijk om deze weg te moeten gaan bewandelen. Het voelt toch een beetje alsof het einde in zicht is, de mogelijkheden om zwanger te worden, worden steeds kleiner. Toch blijft de hoop er dat we via IVF snel zwanger zijn. We geven de moed niet op. Meiden ik wil jullie heel veel succes wensen, ik denk dat ik hier voorlopig even minder te vinden ben.
@Nienke84 ohw, wat een teleurstelling! Is de IUI wel doorgegaan? Mag toch hopen dat ze die 200.000 wél hebben ingebracht. Beter kleine kans dan geen. sterkte en succes!
Laj dank je wel. Ja ze hebben ze wel ingebracht. Volgens mij doen ze dat altijd. Anders is alles voor niks geweest, en er is zeker een heeeeel kleine kans, maar een kans is er.
@Nienke84 gelukkig, ik dacht ook al... Zal voor je duimen dat er eentje tussen zit die zijn weg weet te vinden, zodat je het volgende traject niet meer in hoeft! Je hebt tenslotte een 'dubbele' kan, want je had 2 mooie follikels
@Niek: goh wat balen zeg! Kan me voorstellen dat het ene teleurstelling is! Nou ja, er is een kleine kans deze keer. Hopen dat t wat wordt! Ik denk dat IVF nog spannender is. Als je begin, ben ik wel benieuwd naar je bevindingen. Sterkte meid... @Hier: ook ik ben vannacht toch ongi geworden, zoals ik ook wel verwacht had. Kon vandaag niet meer terecht en morgen heb ik natuurlijk de crematie....Gelukkig mocht ik morgenochtend om 8.00 uur nog komen! Ik was al bang dat we geen tweede IUI konden starten en we dus weer een maand zouden moeten wachten! Morgen dus kijken of de cystes weg zijn (dar ga ik wel vanuit) en dan...weer spuiten.
Balen Nieke, maar nu weet je wel waar je aan toe bent. Hopelijk gaat IVF wel helpen. En stiekem hopen dat het toch nog raak is ondanks de 200.000 zaadjes. Kenia, en hoe was je echo? Het is ongetwijfeld allemaal weg en kun je zonder problemen door met de IUI. En heel veel sterkte vandaag. X
Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest. Alles was rustig, dus we mogen met een nieuwe ronde iui beginnen. Morgen beginnen met prikken.
Fijn zeg Kenia dat je met de volgende ronde kunt starten. Hoe is t met de meiden op de wachtbank? Nog een week tot mn NOD. Ik vind t zo spannend! Het kan nog alle kanten op gaan.
Hoi meiden, Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik ben even een weekje niet actief geweest op ZP omdat ik het gewoon ff niet trok na onze laatste zware teleurstelling... Natuurlijk ben ik al wel weer sinds dinsdag aan het spuiten en dus bezig met onze 6e IUI. Ik ga jullie verhalen allemaal even teruglezen zodat ik weet waar jullie in/mee zitten. Liefs van Noa
Noa, is zeker goed om een beetje afstand te nemen. Ik hoop voor je dat de 6e IUI wel gaat slagen! Ik ga voor je duimen! X
@Noa14 goed iets van je te horen. Begrijpelijk dat je even niets van je liet horen, t is ook heel verdrietig wat er gebeurd is. Niemand kan je troosten en je voelt je eenzaam met je verdriet.... Alleen door tijd zal het slijten. Neem je tijd. Sterkte en veel geluk met de nieuwe ronde & nieuwe kans. @Kitty17 jouw nod komt in zicht... spannend. Trek je het nog? @hier vanmorgen FM gehad, bij een tot nu onbekende gyn. Vooralsnog eentje aan de rechterkant te zien, 13,5mm. De linkerkant kon ze niet zo goed zien... Of dat wel vaker zo was? Nou nee, niet echt. Tsjonge jonge, wat heb ik daar nu weer aan... ggrrrrr. Anyway, woensdag weer terugkomen voor FM. Gelukkig dan bij een andere gyn. In ieder geval zit er nu eentje, nu maar hopen dat deze goed doorgroeit. Mijn bms is nu 7mm.
Nog een kleine week Laj. Gelukkig is vandaag voorbij gevlogen, dus ik hoop dat de rest van de week ook zo gaat. En 13,5 mm is een mooi begin. Hopelijk meer goed nieuws woensdag? En al een mooi dik bms! Gebruik jij ook hormoonspuiten?