Start IUI maart 2011

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kenia, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laj

laj Actief lid

25 mei 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kenia
    ik zou inderdaad t even navragen, beter voor je eigen gemoedsrust.
    Ik heb nog nooit kunnen/mogen/hoeven blijven liggen, de meningen waren hierover verdeeld. Ik vond het zeer prettig een minuut of 15 te kunnen relaxen/liggen nadien. Geen idee wat beter is, van de eerste iui was ik zwanger en ben ik niet blijven liggen. Nu mocht t omdat ik er na vroeg en er een vervangende gyn. was en die vond het prima en had alle tijd... voordeel als de inseminatie in t weekend valt.
    Hoe voel je je verder? Heb je dan ook een 'trekkend' gevoel ofzo, of alles normaal?

2. laj

laj Actief lid

25 mei 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kenia
    hoe gaat het? heb je nog gebeld?

@all
    hoe is het met de rest van jullie?

3. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Pffff, wat een warmte! Vannacht zo slecht geslapen! morgen kan ik gelukkig iets langer blijven liggen! Voel me nu op en moet eigenlijk nog met van alles bezig!

Ik kan zeggen dat sinds vandaag het bloedverlies wel afgelopen is. Ik heb niet meer gebeld, maar dat lijkt me nu ook niet meer nodig.

Hoe is het met de zwangeren onder ons?

4. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    kenia: fijn dat de bloeding is gestopt.blijft wel vreemd.

Laj: eerste wachtweek bijna om. hou je het nog vol.

hier: de week is snel gegaan, maar de 2de week vind ik altijd moeilijker. hierna 3maanden verplicht rust. wordt 7 juli waarschijnlijk ongi en tot en met 6 juli mag je nieuwe behandeling starten. bah bah. hebben in de zomerstop wel een ivf gesprek. ben benieuwd hoe dat gaat. onze arts gaat altijd snel door alle info heen. hoop dat ik het allemaal kan bij houden. weet ook niet of er een wachtlijst voor ivf is in het ziekenhuis.
    morgen nog even werken en dan heb ik lang weekend volgende week woensdag pas weer. heerlijk!

iedereen suc6.

5. laj

laj Actief lid

25 mei 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Moeke01
    klopt, heb ik ook, de 1e wachtweek gaat nog wel, maar de 2e vind ik ook heel moeilijk. Voor jou deze keer nog zwaarder omdat je dan verplicht die rust moet nemen, dat is echt balen.
    Hier gaat t tot nu prima, dat zal vanaf volgende week ook wel veranderen naarmate mijn nod komt :( Voordeel volgende week zijn we een weekje weg, hoop dat mijn 2e wachtweek daarmee een beetje sneller gaat... We zullen zien.
    succes allemaal

6. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Hier is de eerste week ook omgevlogen. Druk op werk, dat scheelt aan de ene kant wel! Heb er gewoon geen tijd voor om er over na te denken! Komend weekend een weekendje weg met vrienden. En komende weekook weer mega druk. 2 Avonden oudergesprekken...Maar toch, de tweede wachtweek vind ik ook altijd het moeilijkste, dus ik denk dat de zenuwen hoe dan ook nog wel komen.

@Laj: hebben ze bij jullie geen zomerstop?

7. laj

laj Actief lid

25 mei 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kenia
    heb niets gehoord over een zomerstop, ook niet over een rust periode. T is dat ik het hier lees anders niet eens geweten dat t mogelijk is. Hoop t niet, ik zou dat heel moeilijk vinden. Zonde tijd te verliezen.

@all
    Heb vanmorgen nog even gebeld naar gynaecologie, voelde beginnende schimmelinfectie opkomen, of ik wel creme mocht gebruiken, indien nodig ook inwendig? ja dat mag is gezegd. Één van jullie al eens last v gehad na de iui? En tsja, hoe zou dat kunnen? schommeling hormonen, Verminderde weerstand? T is in ieder geval irritant, hopelijk snel over.

8. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    hier zijn de rode duivels:x:x ook weer aanwezig:(:(

9. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    laj: hier geen ervaring met schimmel tijdens behandeling. weet wel dat het echt geen pretje is. suc6 ermee en hopelijk er snel van af.

kenia: wel fijn dat aankomende week ook druk bij je is. hier is hij heel rustig wat werk betreft maar wel leuke dingen in de planning. tijd gaat wel om.

Kniffel: lieverd, bah die vervelende ongi ook. nu is het bij jullie wachten tot icsi! hopelijk snel duidelijkheid wanneer jullie kunnen beginnen. ben benieuwd hoe je de icsi traject gaat ervaren.

hier: alles rustig. lekker weekend tegemoet. wacht se allemaal.

10. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    Hè lady's.

Hoe gaat het met jullie op de wachtbank? Hier druk druk geen tijd om er over na te denken. Misschien wel omdat ik het al zo vaak moet dat wachten. Ik heb mijn nod op 9 juli. Ben erg benieuwd of er deze maand een baby in aantocht is... Hopen blijf je doen.

Al twee weekende op rij een logee gehad van bijna 1 jaar. Je hebt je handen ervol aan pfff en moe dag je aan het einde van de dag bent. Maar wel nog steeds zo leuk. Het verzacht alles een beetje. Beetje pronken, wandelen met de kinderwagen.

11. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn wachtweken zijn weer gestopt! ben vandaag al ongesteld geworden. echt belachelijk vroeg. ben altijd 1 dag te laat. nu dus eigenlijk 3 dagen te vroeg.
    1pluspunt ik mag deze ronde nog mee doen. zomerstop is dus nu maar 1 maand. heb donderdag gelijk afspraak voor mijn 1ste 3de dag echo. ben benieuwd.

was hier eerst even balen, maar het zat er aan te komen. de ene x is de teleurstelling heel groot en de andere x denk je ach wat is nieuw. op naar ronde 5.

rest: hoop dat jullie beter nieuws hebben. suc6 nog even met wachten.

12. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeke, dus toch een klein beetje geluk dat je nu al ongesteld bent geworden. Succes morgen! Ik hoop dat je gelijk door mag.
    En Kenia, Laj en Bobbing, spannende tijden voor jullie. Bijna jullie NOD. Hebben jullie er een goed gevoel over?
    Kniffel, balen dat je ongesteld bent geworden. Geen IUI meer voor jou he? Wel een raar idee dat je nu 'rust' hebt.
    Hier net terug van vakantie en al 2x voor een FM geweest. En het wordt kantje boord deze ronde. Vandaag een follikel van 18 en 15 mm. Vorige keer mocht ik dezelfde dag Pregnyl zetten. Nu willen ze me morgen toch nog zien, omdat ik ook nog follikels van 14 en 12 mm heb. Dan mag ik morgen Pregnyl zetten, mits er niet meer dan 5 follikels > dan 15 mm zijn. Spannende dag dus morgen voor mij! Eindelijk weer een beetje actie.
    Zijn er nog meiden die Menopur gebruiken? Als deze ronde niet lukt, dan krijg ik en een evaluatiegesprek en ik ga aan de Menopur. Ik hoop natuurlijk niet dat het zover gaat komen....Afwachten maar! Oh, en van een zomerstop heb ik ook niets van gehoord. Morgen maar even navragen.

13. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hoi Moeke,
    Even een dikke knuffel voor jou, ik begrijp je gevoel. Sterkte en fijn dat je nog voor de zomerstop een poging hebt.

14. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Dag meiden,

Heb het zo druk dat ik niet eens tijd had om te reageren! Dus nu maar even snel.
    Vandaag, precies op m'n nod weer ongesteld geworden. Later dan normaal na een IUI. Ik had deze ronde geen pijnlijke borsten, eigenlijk helemaal geen bijverschijnselen.
    Nu dus binnenkort een afspraak maken voor een kijkoperatie...

Heb het zo druk (vanavond oudergesprekken) dat ik niet eens de tijd heb om verdietig te zijn, of er uberhaupt over na te denken...

15. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    Jeetje wat een trieste berichten allemaal. Allemaal een dikke knuffel mij mij. Het is ook zo oneerlijk.

Ik moet nog een paar dagen op het wachtbankje zitten. Zaterdag mijn nod. Meestal 1 of 2 dagen later wordt ik ongesteld. Ben erg benieuwd wat het deze keer weer zal zijn. Anders nog een keer iui en dan IVF.

Sterkte meiden!!

16. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Bobbing! En alle anderen op de wachtbank.
    Ik mag vandaag Pregnyl spuiten en zaterdagmiddag komen voor de IUI, de 3e. Dit keer links een groot eitje van 19 mm. Ik hoop dat het allemaal goed gaat! Anders moet ik na deze ronde op gesprek komen. Daar moet ik maar niet over nadenken :).

17. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    noa: fijn om wat van je te horen. hoe is het? verdriet een beetje kunnen verwerken? nu bijna weer nod, spannend hoop het voor je.

de rest van de dames wordt nu wel weer spannend voor jullie. hoe druk je het ook hebt mee bezig ben je toch wel elke x als je naar de wc gaat. hoop voor jullie goed nieuws.

hier: vandaag 3de dag echo gehad, niets meer te zien in de eierstokken dus toch ei geweest. cyste was nog niet zo snel weggeweest. fert.arts wil toch dat we 2 maanden aan de zomerstop doen, omdat het ivf gesprek nog moet plaatsvinden. mag wel clomid slikken, maar geen iui. is wel even goed zo. misschien natuurlijk wondertje en anders in september met frisse moed weer verder.

18. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    #758 Kitty17, 9 jul 2011
    Laatst bewerkt: 9 jul 2011
    Vandaag 3e IUI gehad. Ging supersnel en viel erg mee. 1,9 mln zwemmers. Aan de lage kant dus. Ik had een arts-assistent die erg veel informatie gaf. Dat de combi dun bms en weinig zaad zeker een zwangerschap kan opleveren, maar dat de volgende ronde echt geevalueerd moet worden wat we kunnen doen aan mn dunne bms. Is IUI nog wel geschikt en moet ik niet eerder over naar IVF? Ook heb ik geen HSG gekregen, dus ze raadde me aan om dit wel te doen. En ik wilde graag een echo om te kijken of mn ei is gesprongen en mn bms dikker is geworden. Volgens haar had dit geen nut. Met pregnyl krijg je altijd een eisprong. Want als je ongesteld wordt, dan heb je altijd een eisprong gehad. Nu kan ik echt alleen maar afwachten....Nog andere meiden die binnenkort hun volgende IUI krijgen?

19. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    @Kitty: Fijn dat de IUI opzich goed verlopen is. Nu weer afwachten dus. Succes daar op het wachtbankje!

@Bobbing: hoe ist bij jou op het wachtbankje?

@Hier: komende maanden dus ook geen IUI. De volgende cyculus krijgen we ws wel de kijkoperatie. Aanstaande dinsdag hebben we ene evaluatiegesprek.

20. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kenia, succes dinsdag! Heb jij ook al een HSG gehad?

Deel Deze Pagina