Start IUI maart 2011

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kenia, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16

Moet je voor het volledige traject naar het AMC of doen ze vanaf ongi tot ei-sprong in je eigen ziekenhuis?
    Ik hoef namlijk alleen naar het AMC voor de "bewerking" en de terugplaatsing van het eitje. De rest gebeurt in mijn eigen ziekenhuis.

2. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

12 mei 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    hoi allemaal echt shit voor ieder die ook negatief heeft getest

@benji en en en heb je al een datum

ikzelf heb gisteren met het zh gebeld en heb pas 22 aug een afspraak kunnen maken door de vakantie:( ik wil namelijk liever met ivf gaan beginnen ik geloof niet meer in de iui maar omdat de afspraak zo lang duurt doe ik poging 5 wel mee ik zou het jammer vinden om een maand niks te doen:p ik sta al op de wachtlijst van het ivf gebeuren en heb gisteren te horen gekregen dat ik bijna bovenaan sta zou mooi zijn als ik dan ook gelijk kan beginnen met ivf alhoewel ik het enorm spannend vind ivf heb ik altijd gezegd niet te doen omdat ik dit eng vond maar ik wil zo graag mama worden dat ik mijn grens maar heb verlegd :) ik denk dat iui 5 op 2 aug gaat worden dan mag ik weer die 2 helse weken gaan afwachten

3. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    @sweetskilly ik heb gisteren mijn 3de iui gehad en zit nu dus op dat vervelende k*tbankje maarja daar doen we niks aan we hadden dit keer 2eitjes van ruim 18mm dus we gaan het zien of het 3x scheepsrecht is ik hoop voor jouw dat miss toch poging 5 geluk brengt en dat ivf niet nodig is maar zo ja dan heb je dat er toch wel voor over ook al vind je dat eng en je hoort ook alleen maar dat die puncties pijnlijk zijn maar je moet proberen om er blanco in te gaan dan heb je geen angsten enof kan het alleem meevallen of tegenvallen in iedergeval succes daarmee en hoop voor je dat je er gauw mee kan beginnen
    liefs benji

4. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    @ hier Mijn mannetje is afgelopen dinsdag naar het ziekenhuis geweest voor controle en bloed prikken, omdat zijn zaad zo hard achter uit was gegaan.
    Nu moet hij komende donderdag een foto laten maken om te kijken of zijn zaadleiders verstopt zitten of dat er misschien poliepen zitten.
    Na een dag of 3 krijgen we hier de uitslagen van en dan gaan we bespreken hoe we verder gaan.

5. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    Dames,

Vandaag weer de iui gehad de laatste keer. Nu vraag ik me af of jullie gewoon blijven sporten na de iui. Ik wilde gaan avond maar Iers houd me toch tegen. Wat doen jullie?
    Kan het kwaad?

Ik zit dus gezellig weer op het wachtbankje. Twee weken wachten! Off. Heb er nu al weet een hekel aan. Maar ja.

6. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Hey dames,

@Bobbing: ik vraag me dat ook weleens af en weet je, meestal ga ik dan ook niet sporten na een iui. Pas een paar dagen later weer. Maar volgens mij zit dit tusen de oren, volgens mij kan het gewoon wel.

@Kniffel: dat is weer even wat anders. Meestal hoor je dat de vrouwen vrijwel alles moeten ondergaan. Hopen dat allles goed is bij je mannetje! Of wellicht komen ze zo achter de oorzaak dat het bij jullie niet lukt.

@Benji, succes op 't wachtbankje, dit zijn altijd de rotweken he! Ik moet nog ruim een week.

@Sweetskilly: mag je al eerder beginnen met IVF? Dat zou opzich wel mooi zijn. Ik moet zeggen dat mijn vertrouwen in IUI ook aardig gezakt is. Maar goed, ik krijg straks die kijkoperatie, alles wordt doorgespoten. Misschien dat dit helpt?

@Kitty: heb je de HSG gehad? En hoe ging dat?

@Hier: weinig nieuws te melden. Wachten, wachten, wachten. Heb nu vakantie, dat helpt niet echt om mijn hoofd rustig te houden! Veel te veel tijd om na te denken...

7. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

12 mei 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    @ kenia ik kan niet eerder beginnen nog omdat het vakantie periode is kan ik pas de 22 aug terecht bij de gyn maar sta dan wel boven aan de wachtlijst ik zie wel wat hij zegt ik ga in ieder geval wel de 5de poging doen anders moet ik zo lang wachten ;)

@benji succes met je helse wacht weken ik duim voor je

8. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

12 mei 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    overal staat dat je gewoon alles mag doen na de iui maar snap dat je twijfelt ik zeg altijd luister naar je lichaam bij twijfel niet doen dus beter voorkomen dan genezen toch

9. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    @kenia wanneer is jouw nod dan misschien kunnen we een verkort lijstje maken met alleen iui en nod of zo zetten jullie jezelf er effe bij

IUI:

22-07-2011 Benji

NOD:

05-08-2011 Benji

10. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    IUI:

22-07-2011 Benji

NOD:

03-08-2011 kenia (deze maand geen IUI)
    05-08-2011 Benji

11. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

12 mei 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    IUI 3

22-07-2011 Benji

iui 5
    02-08-2011 sweetskilly (verwachte datum)

NOD:

03-08-2011 kenia (deze maand geen IUI)
    05-08-2011 Benji
    16-08-2011 sweetskilly

12. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, morgen mn HSG. Ik ben best zenuwachtig. Pff, als ik maar kan slapen vannacht. Wat ik me afvroeg, als je deze ronde dus geen IUI hebt, hoe wordt je dan ongesteld? Hebben jullie zelf een mooie cyclus, of gebruiken jullie Provera oid om je ongi op te wekken? Ik heb nl twee keer niet mogen starten ivm cyste en moest daarvoor aan de pil. Deze ronde geen uitgangsecho gehad, en ik weet niet of ik van mezelf ongesteld wordt....Morgen anders maar vragen. MAar je bent zo aan het twijfelen en ik wil niet nog een maand wachten. Heel vervelend als je weer een maand moet overslaan. Kenia, hoe ga jij daarmee om?

13. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Ik kan me voorstellen dat het bij jou onzeker is, als je geen eisprong van jezelf hebt. Ik zou dat zeker morgen vragen! Ik neem toch aan dat straks wel weer iets moet gaan innemen om dan wel weer een eisprong te krijgen? Voor straks de nieuwe ronde IUI? Veelsucces morgen bij de HSG, ben benieuwd wat je ervan vond.
    Ik heb hier verder dus geen ervaring mee. Ik moet volgende week gewoon ongesteld worden en dan bellen om de kijoperatie te bevestigen.

14. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    @kitty hoe was de hsg gegaan?

Ik ben gisteren maar gaan Zwemmen een veilige sport :).
    Zondag ga ik wel weer naar de sportschool moet toch in goede shape blijven. Maandag dan hebben we ons eerste gesprek bij de geertgen kliniek ben benieuwd wat ze gaan zeggen en doen.
    Verder is het weer wachten en wachten.

Klussen jullie bij de iui ook nog? Of doen jullie alleen de iui?
    Wij nemen altijd het zekere voor het onzekere en klussen voor en na de iui nog. Misschien meer kans dan?

15. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    De ene keer klusten we wel bij,de andere keer niet. Beide geen resultaat, ik denk ook niet dat het heel veel uit maakt. Behalve dat de kwaliteit van het zaad minder is omdat ze tuurlijk die ochtend ook een zaadlozing gehad hebben. Maar ach, er hoeft maar 1 goede zwemmer tussen te zitten...

16. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

12 mei 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    Ik klus als ik er zin in heb hihihi

Hoe is je hsg gegaan kitty
    bobblin lekker zwemmen is ook gelijk een ontspanning lijkt mij alleen maar goed

ik ben nu in het zh voor de fm hoop dat ze gegroeid zijn

17. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    Mijn mannetje is gisteren naar het ziekenhuis geweest om een echo van zijn testikels te laten maken.
    Maandag krijgen we uitslag van de echo en het bloedonderzoek.
    Mijn man probeerde gisteren een afspraak te maken met onze gynaecoloog, maar het vrouwtje achter de balie vond het maar raar dat een man een afspraak wilde hebben met een gynaecoloog. Het is uiteindelijk wel gelukt. Ze wilde het eerst na de vakantie zetten, maar op verzoek van onze gynaecoloog moesten we 3 dagen na de echo een afspraak maken voor de uitslagen.
    Ik had ook niet echt veel zin in om tot eind augustus te moeten wachten op de uitslagen van de onderzoeken.
    Hoop dat we maandag meer weten over wat voor een traject we verder in gaan en hoe lang de dingen eventueel gaan duren.

Hoop dat er verder niets ernstigs aan de hand is.
    Maandag maar even afwachten.

18. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kniffel, succes maandag!
    En meiden, het was erg pittig, maar ik heb me groot gehouden. Het is ten slotte voor een goed doel. Gelukkig zag de foto er goed uit. Je zag mooi de baarmoeder en de eileiders. Er is nog een klein voordeel, want de komende drie maanden is de kans op een zwangerschap iets groter. Vandaag heeft de gyn mij gebeld en ik moet nu aan de Provera. Vorige keer werd ik hier niet van ongesteld. Ik hoop nu wel. En dan mag ik verder met IUI. Dus ik hoop over een week of 3 weer naar het zkh te mogen voor mn 1e echo!
    Hoe is het verder met jullie?

19. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

12 mei 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    hoi allemaal kom net uit het zh en mag morgen mijn iui doen mijn follikel was 19mm ik heb alleen mijn stoute schoenen aan getrokken om geen pregnyl prik te doen ik heb al vanaf het begin mijn vraagtekens bij die spuit omdat ze zeggen dat je ei altijd na 36 uur pas springt nou ik voelde hem al altijd na 24 uur na het zetten dus zouden ze altijd te laat zijn geweest ook was dat 2 keer te zien op de echo heb toch de iui gehad toen dus ik luister naar mijn gevoel deze keer en heb het lekker niet gedaan ben benieuwd of ik gelijk heb we zien het over 2 weken

20. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

12 mei 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    IUI 3

22-07-2011 Benji

iui 5
    02-08-2011 sweetskilly

NOD: