Start IUI maart 2011

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kenia, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff wat een verschrikkelijke klote dag..

Vandaag voor 2e x moeten spuiten..het valt me zwaar en doet pijn. Voel me rot en beroerd. Net in de krant gelezen dat neef van mijn man voor 2e x papa is geworden,hoe triest, dat niemand dat gewoon ff laat weten..

Ik wordt er gek van dat het zolang duurt,mijn. Geduld raakt op en mijn lijf doet pijn..waarom is het zo oneerlijk verdeeld en duurt het zolang??

Sorry voel me echt ff klote

2. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me goed voorstellen dat je je rot voelt. Dat voel ik me ook. Telkens weer hoop je dat dit de laatste ronde is. Maar elke keer weer een teleurstelling. Mijn schoonzus is later gestopt met de pil dan ik en zij moet al over 4 weken bevallen.....Dan ben ik soms echt verdrietig, hoe veel ik het haar ook gun.

3. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kitty klote he.. wij zijn gestopt met pil in de maand dat ons neefje geboren is,die is nu 2,5 en heeft al broertje van half jaar.. hun snappen niet waarom het bij ons zolang duurt,we doen het vast op de verkeerde dag. Grrr

Idd je gunt het iedereen maar niemand begrijpt ons rotgevoel,mijn schoonzusje denkt dat ik jaloers ben en haar kinderen wil,moet er niet aan denken... we willen graag een gezin van onszelf en meemaken en ervaren wat het mooiste is wat er bestaat volgens andere..
    Niet steeds de teleurstelling,de lange weg,de onzekerheid onszelf spuiten en sexen op commando..niet wetende waar het einde is en hoelang en hobbelig/moeilijk de weg is...
    Ik wil er best wat voor doen,veel zelfs maar laat het aub binnenkort genoeg en niet voor niks zijn...

Ps ik weet dat er meiden zijn met langere en moeilijkere wegen voor de zelfde wens,en meiden waar de wens helaas nooit uitkomt..maar dit is mijn gevoel en ik voel me na 2,5 jaar moe vervelend en rot

Sorry voor geklaag.. welterusten kuzz

4. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Ik begrijp jullie frustratie echt! Ik denk dat iedereen dat gevoel wel heeft: je gunt het een ander best, maar jezelf het meeste toch?! Alleen het geluk van jezelf blijft uit en dat is zo moeilijk. Nou, gooi je frustraties eruit, daarom is dit forum toch? Wij begrijpen wel wat je doormaakt!

@Fenylara: vervelend dat het spuiten zo tegenvalt! Dat maakt het nog moeilijker. Hoe lang moet je spuiten, tot aan je eisprong? Succes meid, probeer even door te bijten!

5. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames wat een herkenbaar gevoel. het is geen afgunst naar de ander maar het verdriet bij ons zelf.

de botheid van mensen vind het echt verschrikkelijk. we zijn erg open over ons traject en dan zijn er nog mensen die zeggen: moeten we even vertellen hoe het moet. en dan ook nog durven lachen.

of de dooddoener "laat het los"dan lukt het zo. nou de wens bijft en de teleurstelling word maandelijks groter.

Het is geen klagen maar even je verdriet delen bij mensen die het herkennen. blijf dat vooral doen.

wel verbazend hoeveel van het maart forum al richting of bij ivf zijn aanbeland. gelukkig kunnen we elkaar nu steunen.

vind het persoonlijk heel erg eng. het denderd gelijk naar het eindstation. toen we begonnen was och 8 maanden clomid, helaas niet gelukt. nog 6 iui en dan zien we wel. en nu is het einde in zicht. nog een paar maanden en we weten definitief of ons gezin een kindje erbij krijgt of dat we het moeten afsluiten. Kan daar echt nachten van wakker liggen en flink om janken.

maar we blijven positief en hopelijk heeft iedereen aan het einde van dit jaar een wondertje in haar buik.

eerst van het weekend maar even mijn verjaardag vieren. en dan maandag zaad inleveren in het umcg (voor ivf) om vervolgens naar het martiniziekenhuis (voor iui) te gaan om de eerste echo. We zijn weer begonnen.

6. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Gefeliciteerd met je verjaardag, Moeke! Maak er wat moois van! Je hebt het weer in ieder geval mee!

En mooi gesproken, zoals jij het zegt denk ik er precies over! Gelukkig zijn er wel mensen die het begrijpen en meelevend zijn.

Fijn weekend allemaal!

7. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker mooi gezegd! En ik had trouwens nog in het zkh gevraagd of ik per se met de 6e IUI moet beginnen als ik weer niet zwanger raak van IUI. Want wat jij zei Kenia heeft me aan het denken gezet. Nu schijn je een verwijzing nodig te hebben. Alleen heeft mn gyn pas over ruim 4 weken tijd! Tegen die tijd zou ik dus al met ronde 6 bezig zijn. Wat zouden jullie doen?

8. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    ...Dan zou ik denk ik gewoon die 6e IUI doen. Het kost wel tijd en is misschien emotioneler dan het niet doen. Aan de andere kant, je hebt de mogelijkheid. Aangezien je toch moet wachten voor het gesprek... En, er was toch ook iemand van dit forum tijdens de 6e IUI zwanger garaakt.

9. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames

@moeke nog gefeliciteerd met je verjaardag.. en mooi geciteerd.

@ hier gaat het weer beter,lekker wat tijd voor mezelf genomen,gebadderd en rustig aan gedaan het weekend, tijd met mijn mannetje gehad en leuke dingen gepland voor de week.. dus gaat goed komen.. 1e doos menpur is op nog 5 t gaan hopelijk..

fijne week allemaal succes iedereen..
    kuzz

10. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    Als jullie het zelf aankunnen zou ik het proberen maar, misschien heb je wel zo iets van een beetje rust aan mijn lichaam voordat ik met IVF begin.
    Over 4 weken kan je pas bij je gyn terecht en daarna gaan er zo weer een aantal weken overheen voordat je definitief aan het IVF traject gaat beginnen.
    Praat er goed over met je man hoe jullie er allebei in staan en wat jullie zelf willen doen. De 6 IUI of een maand extra rust nemen.

Hopelijk is het allemaal niet nodig:D:p

11. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, ik hoop het ook niet. Ik had vorige keer gewoon zo'n goede hoop gezien de HSG en Menopur. Zo zie je maar dat dit niets zegt. Ik sta er deze ronde wel anders in. Dan is de teleurstelling minder groot. Bij andere meiden nog nieuws?

12. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Hier alles nog steeds rustig. We klussen weer om de dag deze week en zien dan wel weer waar 't schip strand na nog 2 vervelende wachtweken.
    Vanmiddag heb ik een gesprek op een basisschool voor langere tijd invallen voor een zwangerschapsverlof. Hopelijk wordt dat wat! En morgen mijn eerste dagje invallen, dan begint het echte leven weer!

13. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    kitty: als jullie het aankunnen zou ik idd de laatste poging iui nog doen. hoe moeilijk het ook is om positief er naar te kijken, is het wel mogelijk dat de laatste poging lukt. alleen jullie zelf kunnen beslissen, sterkte met nadenken.

kenia: vervelend he die wachtweken, dan wel geen iui gehad maar toch flink geklust de spanning blijft. suc6 en we duimen voor je.

hier gaat alles z'n gangetje. maandag zaad ingeleverd bij UMCG krijgen uitslag bij ivf intake te horen. daarna door voor 1ste fm meting ei was 14mm en bms 7. donderdag nog een x geweest ei was toen 17 en bms nog steeds 7. dat wordt vanavond pregnyl en zondagmorgen iui. zijn benieuwd.
    Mijn man mocht zijn zaad altijd thuis produceren en dan naar het ziekenhuis brengen. nu is het protocol gewijzigd en moet hij het in het zhuis produceren, dit om de kwaliteit beter te kunnen waarborgen. hoe gaat dat bij jullie?

14. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeke, ik ben vandaag geweest. Ei was 16 mm en bms 7 mm. Morgen nog terug en hopelijk maandag IUI. En mijn man moet zijn zaad thuis produceren. Meestal ben ik dan binnen een half uur in het zkh. Wat is de score van je man? Als je onder de 1 mln zit, kan ik me er iets bij voorstellen. Zeker nu het de laatste keer is voor IUI? Op zondagochtend dus vroeg op :S.

15. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames

allemaal tegelijk iui deze maand??? kunnen we tegelijk wachten haha..
    Ik heb woe meting gehad 11 mm en 6 mm slijmverlies, straks terug en ik heb ook goede hoop voor iui zondag of maandag..

zal vanavond ff bij lezen.. moest ff bankzaken regelen en mama komt zo klussen slaapkamer veranderen leuk leuk..

fijn weekend iederee kuzz

16. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de echo altijd tussen 8 en 9 uur 's ochtends. Anders ben ik mn hele dag kwijt. Maar goed, ook ik dus vanochtend geweest. Eitje is 17 mm, dus toch nog terugkomen morgen. Ik had eig gehoopt nog een dag spuiten en dan morgen pregnyl spuiten. Maar ze willen me toch nog zien. Dus voor mij ook waarschijnlijk maandag mn IUI. Toch wel weer spannend!

17. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Dan zitten we allemaal een beetje gelijk met de wachtweken, gezelli! ;) Hoplelijk komt er bij iemand iets moois uit voort. Ik zal wel de eerste zijn met mijn nod denk ik. Ik vermoed dat ik woensdagavond mijn ei gehad heb, di en do geklust...dus het is weer afwachten.

Vanaaf bij een zwangere vriendin op bezoek. Jippie, weer de halve avond over baby's kletsen...

Maareh, mijn mannetje mag het ook altijd thuis doen. Ik begrijp de motivatie van het ziekenhuis wel, maar het lijkt me als man zijnde wel lastiger! gewoon het idee...

18. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha

Hopelijk ben je als eerste roze Kenia en volgen wij snel.. hier geen iui zondag of maandag,maandag terug komen,was nog 11 maar slijmvlies 7.. afwachten en blijven spuiten dus..

Fijn weekend allemaal en succes

Kuzz

19. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    kitty: vervelend dat je nu nog een keer heen moet hopelijk groeit het ei goed en mag je maandag voor de laatste iui.

allen: gezellig met elkaar weer op de wachtbank wat zijn het ook twee zenuw slopende weken. elkaar er maar weer door heen helpen en idd hopen dat er 1 of meerdere met goed nieuws komen.

hier: mijn man heeft gelukkig volgens dokters woorden " uitmuntend"zaad. ze zeggen niet de hoeveelheden maar de 1ste keer was het 44mln. dus dat is gelukkig niet de reden. als het niet wil produceren in het zhuis dan mag het volgende x weer thuis. lijkt me voor hem idd erg rot. volgens de arts doen ze het in de meeste zhuizen in het bewuste kamertje. maar als ik jullie berichten zo lees is dat niet zo.wel vreemd. maar man lief ziet het zitten dus we gaan er gewoon voor.

allemaal fijn en hopelijk vruchtbaar weekend gewenst.

20. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    Mijn mannetje mocht het ook altijd thuis doen. Als we het maar binnen 30 minuten ingeleverd hadden.

Deel Deze Pagina