Ik ben vandaag weer voor een echo geweest, onwijs goeie en lieve arts getroffen dit keer, wat een schat van een mens zeg! Enige nadeel daaraan is dat de tranen dan nog sneller over je wangen stromen. Naast de echo toch ook bloed moeten prikken omdat ze mijn slijmvlies erg dik vond.... Word vanmiddag gebeld of ik vandaag weer met prikken moet beginnen, ronde 4 van de gestimuleerde IUI @ Shadee goed niews van je ene goeie follikel Hoe nu verder? @ Nieke, Kenia, Bobbing, JuffieKnuffie en Kaatje, ik duim voor jullie
Hoi Nieke, Mijn nod is morgen maar als ik overtijd zou zijn mag ik pas zondag testen van de gyn, door de hormonen kan je menstruatie wel eens uitgesteld worden.. Maar nog altijd hoop, nog geen bloedverlies te zien, durf bijna niet meer naar toilet , bang om weer teleurgesteld te worden.. En wanneer is die van jou? Noa, wel fijn dat je gyn zo meelevend is , hoop dat je snel weer kan beginnen! Knuffel voor alle andere meiden! X Kaatje
wat spannend voor iedereen die in de wachttijd zit. de klok gaat helaas niet sneller. maar wat wil je toch graag weten waar je aan toe bent. elke keer plassen weer de angst. bah. suc6 allemaal. Hier voor het eerst blij met mijn ongi. vandaag geworden. betekent vanaf donderdag clomid en volgende wk donderdag de eerste echo. hopelijk een goed ei en dan benieuwd hoe en wanneer mijn iui gaat. suc6 allemaal.
ik duim met jullie allemaal mee, pff wat spannend he allemaal. hebben jullie al meer kinderen door IUI???
Voor ons is het voor ons eerste kindje. We hebben ook onverklaarbare infertiliteit. Hoop zo dat een kindje ons gegund is! Hier: nog steeds een wat opgeblazen gevoel. Ook wat vollere borsten. En veel vochtverlies! En het wachten duurt nog steeds lang! @Fenyalara: is de bloeding doorgezet?
Hoi allemaal Juffieknuffie. Spannend he? Ik heb de IUI op 13 maart gehad en moet wachten tot 27e. Hopelijk lukt het bij ons allebei! Ik ben erg ongeduldig! Ik weet niet hoe ik het tot die tijd vol moet houden.
Kenia, ook voor jou hoop ik dat het lukt! Jij zal het eerder weten dan ik. Als jij goed nieuws kan brengen dan zou dat heel mooi zijn misschien ga ik dan meer vertrouwen in hebben dat het bij ook kan lukken....ik duim voor je!
Hier helaas rozig en heel waterig bruinbloed gespot durf niet eens te testen. Ben zo bang dat het wederom mis is...
kenia en mko: spannende tijden. wachten met jullie mee. Bobbing: niet leuk dat er bloeding is. hoe voel je er bij? Juffieknuffie: het is ons tweede kindje. maar de eerste met iui. onze zoon is 27-2 2jaar geworden en hebben we mogen krijgen door clomid maar wel met natuurlijke gemeenschap.
Bobbing: wat vervelend allemaal, ik heb het zelf ook al meerdere malen gehad, bij mij bleek het spotting te zijn en werd dan toch uiteindelijk ongesteld. Vaak had ik net een test gedaan met en negatieve uitkomst en diezelfde dag zette het dan meestal door. Net of ik het zelf onbewust tegenhield, ik denk omdat je het zo graag wilt. 'Ik begrijp heel goed dat je onzeker bent maar ik zou er toch maar vanuit gaan dat je ongesteld wordt ondanks dat ik natuurlijk van harte hoop voor jou van niet ! Veel sterkte en hou ons op de hoogte, kan misschien ook helpen om je hart hier lekker te kunnen luchten! X Kaatje
Hey dames succes met wachten.. Hier nog niks, de bloeding heeft niet doorgezet dus we wachten maar af. nog een week max.fijne avond allemaal kuss
Het is echt doorgezet buikkrampen en rozig bloed niet heel veel maar genoeg om te weten dat het game over is. Kan wel janken maar ja.
Hoi Dames, Ik had vandaag mijn NOD, geen bloedverlies gezien, vind het nu wel spannend worden. Maar ik mag zondag pas testen, 18 dagen na IUI, dus moet nog even geduld hebben! Vervelend Bobbing.. Kop op en veel succes met je volgende ronde hoor! X Kaatje
Bobbing, wat vervelend.... Het is elke keer zo'n teleurstelling. Maar geeft de moed niet op!!! Kaatje. Heel spannend voor jou! Hopelijk blijft de bloed komende 9 mnd weg!
Spannend Kaatje! Duimen draaien dus! Knuffel voor Bobbing. Wat een teleurstelling...geef de moed niet op meid! Zullen we even een lijstje maken met de stand van zaken, zodat iedereen gemakkelijk op de hoogte kan blijven? Even kopieren en aanvullen? Kenia - IUI gehad 10 maart - nod 24 maart
Hoi meiden, Mag ik gezellig met jullie meekletsen?? Ik heb zelf op 9 maart mijn 3de IUI gehad. Mijn man en ik hebben inmiddels al 2 jaar onze kinderwens. Ik ben al meer dan 1 1/2 jaar in de MMM. Bij mij is PCO gecontanteerd. Ik heb meer als een jaar Clomid 150 mg geslikt. En de eerste 2x IUI ook met Clomid. Deze maand voor het eerst begonnen met Puregon spuiten, ik moet zeggen dat me dat erg goed bevalt. Niet dat ik het spuiten zo fijn vind, maar ik heb totaal geen bijwerkingen ervan!!! En met de Clomid had ik veel bijwerkingen. Groetjes Tamara
Kenia - IUI gehad 10 maart - nod 24 maart Kaatje: IUI gehad op 3 maart- nod 17 maart Mko - IUI gehad 13 maart - nod 27 maart
Kaatje: IUI gehad op 3 maart- NOD 17 maart Kenia - IUI gehad 10 maart - NOD 24 maart Nieke84 - 1e IUI gehad 10 maart - NOD 24 maart Mko - IUI gehad 13 maart - NOD 27 maart Ik heb ze meteen op de volgorde gezet. Ik reageer vanmiddag op iedereen moet nu gaan werken.
@ Kaatje, wat een spannende dagen voor jou. Voel of merk je helemaal niks? Kan een goed teken zijn hoor. En je mag dus pas zondag testen? oooh die gedachte om te testen brand zeker van verlangen? @ Tamara, welkom bij deze topic, tuurlijk mag je meekletsen. Jij dus aan je 3e IUI, fijn dat je geen bijwerkingen hebt van de Puregon. Heel veel succes en hopen dat de eitjes lekker snel groeien @ Kenia, hoe voel jij je? Bij jou moet het ook nog even lekker een week rustig blijven hoor, ik duim voor je