Start IUI maart 2011

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kenia, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    @sweetskilly GEFELICITEERD

Hopelijk heb ik over 4 weken ook zo'n goed nieuws te melden.

@hier
    Ik ben eindelijk ongi geworden en kan vanavond beginnen met spuiten.

2. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sweetskilly: Gefeliciteerd, wat fijn. Wel fijn dat de eerste ivf gelukt is. nu genieten. wanneer heb je eerste echo staan? blijft denk ik heel onwerkelijk na zo lang bezig te zijn geweest.

kniffel; fijn dat je weer kunt beginnen. hopelijk de laatste keer.

hier: niet zoveel te meden zit in de wachtweken. afvallen gaat goed. ben nu 3x in de week fanatiek aan het sporten en heb mijn eten daarop afgesteld. de eerste 2 kilo is eraf nog 3.6 tegaan.

3. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Whhaaaaa, eindelijk weer goed nieuws! GEFELICITEERD SWEETSKILLY!!! Zo lang op gewacht en nu dan eindelijk zover! Hoe voel je je, behalve natuurlijk ongelofelijk blij?! Echt heel fijn voor jullie dat deze eerste ronde IVF zijn vruchten afgeworpen heeft!

@Moeke: Ik zeg: goed bezig! Echt netjes, al 2 kilo eraf. Als je zo doorgaat red je het makkelijk voor je met IVF gaat beginnen!

@Kniffel: succes met spuiten enne, ik hoop op net zo'n mooi resultaat als Sweetskilly voor jullie. Maar ja, eerst nog 'even' een traject doorlopen...

@Fenylara: ja echt vervelend, die wachtweken. Bij mij helpt dit depri weer ook niet echt. Zit alleen thuis, mijn man is aan het werk (en ik heb herfstvakantie). Heel raar wat hormonen kunnen doen, maar ik heb echt het gevoel of ik zo in tranen uit kan barsten. En dan die bijverschijnselen van een zwangerschap, als vergrote borsten, terwijl je weet dat het nergens voor nodig is....Ik hoop dat ik snel weer met een nieuwe ronde kan starten. Heb alleen geen idee wanneer mijn nod nu is....
    Ik ga donderdag naar de sauna.
    Even een knuffel voor jou, kun je wel even gebruiken!

@Kitty en Fenylara: zet 'm op, deze ronde IUI! Ik duim voor jullie! He, dat rijmt :p)

4. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kenia hoe is het nu?? voel je je weer wat beter nu het weer beter is?? en al ongesteld of nog steeds niet??

@ hier gisteren follikel meting gehad,vanavond pregnyl en zaterdag iui nr 9..

Heb vandaag een mail gestuurd naar de Geertgen kliniek om eventueel over te stappen maar dat vind ik nog moeilijk.. We denken er nog ff over, moeten toch weer 2 weken afwachten na zaterdag..

succes allemaal geniet van het zonnetje

kuzz

5. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Fenyalara, wat snel! Ik moet morgen voor mn 3e FM. Duim je voor me dat ik morgen ook een mooi eitje heb?

6. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kitty ik duim voor je..

Ik heb maar 2 metingen gehad,gisteren ei van 17mm en moest nog 2 x menopur..dus moet goed komen zaterdag. .laten we het hopen na hsg...

Ik duim.

Xxxx

7. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim ook voor jou zaterdag. Ik heb vandaag helaas maar een ei van 15 mm. De rest 12 of 13 mm. Waarom groeit er nou niet een door? Zondag weer terug :S.

8. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    @Fenyalara: en, hoe is de IUI vandaag verlopen?

@Kitty: succes morgen, hoop dat je ei goed geroeid is! En dus dat jullie de volgende inseminatie kunnen doen!

@ Hier: ik ben vandaag weer ongesteld geworden. Voel me gelukkig niet heel rot, ik wist dat het eraan zat te komen en ben blij dat we niet langer hoeven te wachten. Maandag dus weer een afspraak maken in het ziekenhuis. Hopen dat alles rustig is en dan opnieuw beginnen met ronde 4.

9. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kenia wat fijn dat je ongesteld bent geworden en jw niet rot voelt.. hopelijk ziet het er maandag goed uit en kun je aan ronde 4 beginnen ..

@ kitty succes morgen in het zkh hopelijk kan je iui gaan plannen..

@ ,hier het zit er weer op nou ja in haha.. niet zoveel zwemmers maar ja niks meer aan te doen,heb iui beetje opgegeven nog 1x naar deze daarna verder.. we wachten af..

Geniet van de zondag kuzz

10. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kenia, dat komt vast helemaal goed as maandag.

Ik moet zo dus weer voor een FM. Ik ben wel zenuwachtig, want ik hoop dat ik deze ronde niet weer een overstimulatie krijg :S.

11. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey kitty hoe was het?? Ik duim voor je..xxx

12. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Dubbel is dat he, aan de ene kant wil je dat de eitjes groeien, maar niet te veel!!! Ik duim voor je, Kitty!

@Fenyalara: ik kan me ergens voorstellen dat je IUI hebt opgegeven, na zoveel keer al...Aan de andere kant: je bent nu doorgespoten, dus de kans is weer iets vergroot! Nou ja, eerst die vervelende wachtweken weer doorkomen...

13. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kenia en Fenyalara, ik heb goed nieuws! Ik krijg as woensdag IUI. Eitje was net aan 18 mm, dus moet nog een dag doorspuiten. Zullen we deze ronde eindelijk eens goed nieuws krijgen? We zijn er wel aan toe he?

14. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    JippIe voor kitty.. wat fijn woensdag iui.. idd hopen op goed nieuws over 2.5 week..kuzz

15. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Das idd goed nieuws. Nu hopen op nog beter nieuws over zo'n 2/ 2,5 week! De duimen draaien weer overuren voor ons allemaal!

Hoe is het met de andere meiden? 't Is een beetje stil hier!

16. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    kitty: geweldig toch nog een ei wat goed gegroeid is en geen overstimulatie. nu hopen op een prachtresultaat. helaas eerst weer 2wachtweken.

Kenia: wanneer mag/kan jij starten met nieuwe ronde?

fenelyra: ook in de wachtweken kom je het een beetje door? zou idd een geweldig kado zijn op die dag. hopelijk goed nieuws.

hier: alles rustig. afwachten maar. had op dag 13 al iui, normaal op dag 15 of 16. heb een cyclus van ongeveer 30 dagen. dat hou ik dan ook maar aan ipv 14dagen na iui, want dat is al op dag 27. of zouden jullie wel die 14 dagen aan houden.

zijn er nog zwangere dames die met ons forum mee lezen? zo ja, hoe is het bij jullie?

17. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Helaas, helaas, geen goed nieuws hier. Nog 4 cystes...Waar ik eigenlijk ook al een beetje bang voor was. Mag dus niet starten. Weer een ronde wachten....
    Ik word en nu toch wel aardig moedeloos van. Voelde me ook echt even k*t toen ik het ziekenhuis uit kwam.

18. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    kenia: he bah meid kan me voorstellen dat je je nu echt flink de balen hebt. krijg je nu eerst een provera kuur of moeten de cystes op eigen kracht verdwijen.
    Dikke knuffel en hoop snel op beter nieuws.

19. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    @moeke ik zou gewoon na 14 dagen testen want dat mag toch altijd of althans das bij mij het geval mag elke keer testen op iui dag maar dan 2 weken later dus kan jij gewoon op de 27 gaan testen ik hoop dat ie dan over 3 dagen mooi roze mag kleuren hoeveelste poging is dit van jou

@kenia wat ontzettend balen van je cystes weer je moet echt een gesprek aanvragen over hoe of wat want elke keer een iui en dan een wacht maand ivm cystes kan toch ook niet de bedoeling zijn

@hierzo mag morgen de 1ste fm meting van deze 5e iui gaan doen ben benieuwd of er wat te zien is weer nou spreek jullie gauw weer

20. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Ik heb net 10 dagen provera gehad...nu moeten ze op eigen kracht verdwijnen.

Deel Deze Pagina